۱۳۹۲۰۱
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

وقتی تلویزیون از خجالت ناجا در آمد

کامران نجف زاده این هفته در «صرفا جهت اطلاع» کنایه های تند و تیزی به نیروی انتظامی زد و با نشان دادن تعداد زیادی از معتادانی که زیر پل ها و بین گاردریل ها و حاشیه اتوبانها برای رانندگان خطر ایجاد می کنند به نیروی انتظامی گفت گویا شما وظایف اصلی خود را فراموش کرده اید!

خبرآنلاین: کامران نجف زاده این هفته در «صرفا جهت اطلاع» کنایه های تند و تیزی به نیروی انتظامی زد و با نشان دادن تعداد زیادی از معتادانی که زیر پل ها و بین گاردریل ها و حاشیه اتوبانها برای رانندگان خطر ایجاد می کنند به نیروی انتظامی گفت گویا شما وظایف اصلی خود را فراموش کرده اید!

این شاید برای نخستین بار بود که این بسته خبری با نشان دادن معتادان آزاد در سطح شهر، گفتگو با آنها و همچنین نمایش تصاویر مردم ناراضی که از نیروی انتظامی توقع داشتند و می پرسیدند پس نیروی انتظامی چه کار می کند؟ ناجا را به باد انتقاد گرفت که معتادان عزیز(!) به راحتی در شهر جولان می دهند!

او در این بسته خبری همچنين به نمايندگان مجلس هم بابت تعطيلات زياد در طول سال تلنگري زد و با بیان اینکه نمایندگان معتقدند در اين مدت به حوزه هاي انتخاباتي سرکشي مي کنند، به نمایندگان مردم تهران کنایه ای زد و گفت: مخصوصا نمايندگان تهران!

این خبرنگار واحد مرکزی خبر در آيتم دیگری نیز خبر وزارت نيرو را که گفته آبفا از اول مهر ابرهاي تهران را بارور مي کند خواند و اینگونه واکنش نشان داد: ظريفي مي گفت دفعه پيش هم خواستند اينکار را بکنند منتهي بر اثر يک کم اشتباه به جاي تهران، ابرهاي کابل بارور شد و آنجا سيل آمد. اين دفعه شهرهاي کدوم همسايه رو سيل بر مي داره خدا مي دونه!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید تنها این نیست ارازل و اوباش و زورگیران و دزدان و زنان خیابانی در سطج شهرها چولان می دهند

    • من منو

      اگه ده تا مرد تو مملکت مثل کامران داشتیم غمی نداشتیم
      با همه ظلم ها و اجحاف هایی که بهش شد
      با زهم سرپاست
      کامران جان دوستت داریم
      خدا قوت

    • ابوذر

      سلام درشهريزدهم اين اتفاقات متاسفانه داره رواج پيداميکنه ازقليون و... کشيدن توپارک تادعواوپاتق

    • حمید

      کامران جان ( 1- قضیه صدورکارت نظام وظیفه برای فوتبالیست ها و چقدر دیگر از پولداران 2 - حق الزحمه هایی که در پلیس + 10 می گیرند و ... ) را هم اضافه می کردی

    • سعید طهمورثی

      وظایف مقفول مانده نیروی انتظامی ودستگاه های مرتبط با امنیت وحفاظت جان مردم کم نیست ولی احتمالا صدا وسیما میلی وجهت دارموضوع را طرح کرده تا به هدف خودش برسد!نه نیازمردم؟

    • علیرضا

      نیروی انتظامی باید جنبه انتقاد پذیری داشته باشه

    • sdn

      برادر های خوب من به نیروی انتظامی انتقاد نکنید وقتی نیروی انتظامی وقتی معتاد وقتی دزد را میگیره بعد از 24 ساعت دادگاه محترم ازاد میکند نیروی انتظامی باید چکار بکند

    • سرباز

      جمع کردن همه معتادان در سطح شهر برای پلیس تنها یک نصف روز زمان می بره چون به راحتی دستگیر می شوند و قابل شناسایی اند ولی آیا به نظر شما وظیفه نگهداری و بازپروری آنها هم کار ناجاست؟چرا باید اینقدر بی انصاف باشیم ؟چرا بقیه زحمات ناجا را باید به راحتی زیر سئوال ببریم ؟باید در ناجا خدمت کنید تا سختی ها و زحمات کار پلیس را درک کنیم .

    • حمید

      این مسئله به مراجع قضایی بر میگرده وباید انها در نیروی انتظامی ایجاد انگیزه کنند . وقتی خودم در سطح شهر چند موتور سوار را دیدم که همگی چهره هایشان بسته و هر نفر قمه ای همراه داشت .پیش من یکی از دوستان بود که جزء کادر نیروی انتظامیه .بهش از کم کاری نیروی انتظامی گله کردم که چطور این افراد جرات جولان دارند. در جواب گفت وقتی دو دفعه با اینان درگیر بشی وتحویل دادگاه بدهی متوجه میشی زحمتت جز دشمن تراشی سودی نداشته و بلافاصله ازاد شده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج