۱۳۹۳۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترین‌های هفته نهم لیگ برتر ایران

در هفته نهم تمام تیم های بالای جدولی توقف داشتند تا سایپا و فولاد خود را به صدر جدول نزدیک تر کرده و پرسپولیس هم کمی شرایطش را بهبود ببخشد.

طرفداری: در این هفته، بازی های نسبتا خوبی تماشا کردیم و خوشبختانه بازی بدون گلی نداشتیم، در مجموع ۲۲ بار توپ از خط دروازه ها گذشت که سایپا با زدن ۴ گل، قدرتمند ترین خط آتش هفته را مال خود کردند.

بازی هفته

گسترش - ذوب آهن

این بازی که ۵ گل در خود داشت، بدون شک جذاب ترین بازی هفته بود، برنده بازی در این دیدار چندین بار جا به جا شد، ابتدا ذوب آهن بازی باخته را با برد عوض کرد و در حالیکه تارتار نیمکت خود را از دست رفته می دید انصاری و بایرامی فرشته نجات او شدند و با زدن دو گل در بین دقایق ۹۲ تا ۹۶ اشک مهدی تارتار را در آوردند!

سرمربی هفته

مجید جلالی

جلالی که تیمش چند هفته ای است فوق العاده فوتبال بازی می کند در این هفته هم تیم قدرتمند و بالانشین علیرضا مرزبان را مغلوب و مقهور خود کرد تا با رساندن تیمش به رده چهارم جدول حسابی برای رقبای خود خط و نشان کشیده باشد.

پدیده هفته

احمد عبدالله زاده

بازیکن اهل شهرستان شوش استان خوزستان در بازی برابر استقلال تهران عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت و با گردش توپ در تمام نقاط زمین و سرعت بالای بازی با توپ خود حسابی دست و پای خط هافبک استقلال را بست و در دقایق آخر بازی هم با ارسال خوب خود بازی خوبش را تکمیل کرد.

بازیکن هفته

علی زینالی

مهاجم تیم فوتبال سایپا که در این فصل عملکرد فوق العاده ای در تیم مجید جلالی داشته است در این هفته و در بازی برابر پدیده با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل علاوه بر اینکه نقش بسزایی در پیروزی برابر پدیده داشت، برترین بازیکن هفته لیگ برتر کشورمان لقب گرفت.

تیم هفته

سایپا کرج

تیم سایپا چند هفته ای است که خیلی خوب فوتبال بازی می کند و در دیدار این هفته هم تیم پدیده را با قدرت شکست داد تا خود را به رده چهارم جدول برساند، بنظر می رسد تیم سایپا با حضور حامد شیری در پست هافبک تدافعی و علی زینالی در خط حمله به هارمونی خوبی رسیده باشد، چرا که این دو بازیکن هفته هاست جز بازیکنان سرنوشت ساز تیمشان به حساب می آیند.

داور هفته

رضا عادل ( استقلال خوزستان - تراکتور )

داور جوان و کم تجربه کشورمان که این قضاوت دومین قضاوتش در این فصل لیگ برتر کشورمان بود، با کنترل بازی و سوت های به موقع قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت و در این بازی به موقع در صحنه ها حاضر بود و با گرفتن یک پنالتی صحیح و دادن کارت زرد های به موقع لقب داور برتر هفته را به خود اختصاص داد.

بازیکن ناکام هفته

آرش برهانی

برهانی در بازی برابر فولاد خوزستان بار ها در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی باز هم در نقش گل نزن ظاهر شد تا صدای قلعه نویی را در بیاورد، بطوریکه قلعه نویی در پایان بازی او را مقصر اصلی شکست برابر فولاد خوزستان معرفی کرد!

تیم ناکام هفته

ذوب آهن اصفهان

تیم یحیی گل محمدی علیرغم مهره های خوبی که در اختیار دارد طی ۹ هقته ای که از لیگ گذشته کماکان در نتیجه گیری مشکل دارند و از ۹ بازی تنها ۷ امتیاز دشت کرده اند تا در منطقه سقوط قرار بگیرند، ذوب آهن در رقابت با گسترش در حالیکه تا دقیقه ۹۰ از این تیم پیش بود در ۵ دقیقه پایانی دو گل خورد تا سه امتیازش را دو دستی در تبریز جا گذاشته و به اصفهان بازگردند.

مربی ناکام

عبدالمجید باقری نیا

باقری نیا که هفته گذشته تیمش می توانست با یک برد خوب در آزادی از بحران خارج شود، با تساوی در آن مسابقه و باخت خانگی برابر منصوریان در این هفته باید آماده برکناری باشد، چرا که اولتیماتوم ۲ بازی ۴ امتیاز را هم از دست داد تا نفت مسجد سلیمان کماکان قعرنشین باشد؛ ضمن اینکه نصرت ایراندوست هم با باخت به پیکان در آستانه اخراج از نیمکت ملوانان قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج