۱۳۹۳۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هت تریک ناکامی های استقلال مقابل مدعیان

امیر قلعه نویی به خوبی می داند که اگرچه نیمکت آبی پوشان نسبت به سایر تیم ها، غنی تر است، اما این بازیکنان در مقطع فعلی نتوانستند جایگزین مناسبی برای بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال باشند.

طرفداری: برای دومین هفته متوالی، استقلال در مصاف با تیمی از رده های بالایی جدول بازی را واگذار کرد. هرچند این شکست، تغییری در رتبه ی دوم آبی پوشان ایجاد نکرد، اما وضعیت این تیم را نسبت به سایر رقبا، کمی متزلزل کرد. در هفته ای که سایر مدعیان، همچون تراکتورسازی و سپاهان در مقابل حریفانشان به تساوی رسیده بودند، استقلال می توانست با کسب این ۳ امتیاز، گامی محکم برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بردارد.

در روزی که آبی پوشان در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفته بودند، هواداران نسبت به هفته های ابتدایی، استقبال تقریبا مناسبی از این دیدار کرده بودند. امیر قلعه نویی نیز به خوبی می دانست که در نبود چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذارش، همچون جاسم کرار، خسرو حیدری و هاشم بیک زاده، که پایه گذار اکثر حملات استقلال در بازی های گذشته بودند، کار سختی مقابل مدافع عنوان قهرمانی پیش رو دارد. ضعف استقلال در موقعیت سازی و ارسال سانترهایی بعضاً بی هدف، باعث شده بود مهاجمان این تیم، به ندرت صاحب موقعیت خطرناکی روی دروازه اهوازی ها شوند. با این وجود، آبی پوشان تهرانی می توانستند در چند موقعیت به گل برسند. اما با کم دقتی و کم شانسی، راه به جایی نبردند.

شاگردان اسکوچیچ نیز که سعی در میدان داری داشتند و دل به ضدحملات بسته بودند، میل چندانی به نفوذهای پرتعداد و خطرناک نشان نمی دادند و به کسب نتیجه تساوی و گرفتن یک امتیاز راضی به نظر می رسیدند. هرچند در نتیجه ی یک ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی و اشتباهات مدافعین استقلال، موفق به گلزنی و صاحب سه امتیاز ارزشمند شدند.

نکته ای که در مورد تیم استقلال باید یادآور شد، تاثیر نبودِ خسرو حیدری و جاسم کرار در دو دیدار اخیر این تیم، و کاهش شدید موقعیت های گلزنی آبی پوشان است. غیبت خسرو حیدری که تا قبل از مصدومیتش، یکی از ارکان پیروزی های این تیم و پایه گذار اکثر حملات این تیم از سمت راست بود، و همینطور جاسم کرار که به عنوان بازیساز، عمق خط دفاع حریفان را هدف می گرفت و برای مهاجمان پرسرعت استقلال موقعیت سازی می کرد و خود نیز، میل هجومی بیشتری را نسبت به سایر هافبک ها از خود نشان می داد، بر نتایج فعلی استقلال کاملا مشهود است. آمار خسرو حیدری با یک گل و سه پاس گل و جاسم کرار با دو گل و یک پاس گل، به خوبی بیانگر این واقعیت است.

به هر حال، امیر قلعه نویی به خوبی می داند که اگرچه نیمکت آبی پوشان نسبت به سایر تیم ها، غنی تر است، اما این بازیکنان در مقطع فعلی نتوانستند جایگزین مناسبی برای بازیکنان ثابت و تاثیرگذار استقلال باشند. بحرانی که استقلال فعلی با آن روبرواست، مصدومیت بازیکنان کلیدی اش است. اتفاقی که در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی نیز برای این تیم پیش آمده بود. حال این پرسش را باید از امیر قلعه نویی پرسید که آیا به انتظار بازگشت ستاره هایش می نشیند، و یا با تقویت بازیکنان فعلی و تغییر تاکتیک تیمش، قصد خروج از این بحران را دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج