۱۳۹۳۹۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اسامی محصولات غذایی غیرمجاز

سخنگوی سازمان غذا و دارو، از شناسایی ۱۰ محصول غذایی و خوراکی وارداتی و تولیدی فاقد مجوز وزارت بهداشت خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان غذا و دارو، از شناسایی ۱۰ محصول غذایی و خوراکی وارداتی و تولیدی فاقد مجوز وزارت بهداشت خبر داد.

مهندس محمد هاشمی گفت: کارخانه مرزک عرقیات گیاهی با نام تجاری فیض کاشانی، سس گوجه فرنگی Tomato Ketchup با نام تجاری heinz، سس خردل آمریکایی U.S.Mustard با نام تجاری American Garden، سس فلفل تند Hot Sauce با نام تجاری Excellence ، شرکت آلوچه جنگلی ژیوار با نام تجاری خشکبار ژیوار، آلبالو فرآوری شده لواشک با نام تجاری اولسا، شرکت خسرو خلیلی انواع حبوبات و خشکبار با نام تجاری لولوک، شکلات با نام تجاری Madagascar، شربت سنتی نعناع و زرشک با نام تجاری حاج مرتضی و شرکت رودفر انواع ترشی با نام تجاری رودفر.

وی ادامه داد: این واحدهای تولیدی به دلیل تولید محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز وزارت بهداشت از سوی اداره کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، غیر مجاز شناخته شده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات نامبرده را ندارند.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو افزود: از عموم مصرف کنندگان درخواست می گردد برای حفظ سلامتی از مصرف محصولات این ۱۰ واحد تولیدی خودداری کرده و در صورت مشاهده در سطح عرضه با اطلاع رسانی سریع، معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام لازم صورت گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nima

      مگه اوناییش که مجوز دارن و ب قول خودشون استانداردن سالمن ...چرا اسامی اون شرکتارو نمیگن ک سوسیسو کالباسشون کرم توشه چرا شرکتایی رو نمیگن که روغن پالم تو محصولاتشونه و هزار تا چراهای دیگه, فقط بلدن اسامیه شرکتای خارجی رو بگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضمن تائید نظر شما وزارت بهداشت و درمان و اداره استاندارد و مسئولین قوه قضائیه چرا نام متخلف را اعلام نمیکنند

      • *k*

        کاملا موافقم.

    • مهدی منجی

      سلام ..اگر وزارت بهداشت و نیروی انتظامی قدرت دارند بروند اول شرکت دخانیات را تعطیل کنند. که عامل اعتیاد در بین مردم و مخصوصا جوانان . محصولات سمی این شرکت دخانیات

      است....................خدا قوت....................

    • مصرف کننده بیچاره

      بیچاره این شرکتهای بدبخت که معلوم نیست فقط محصول غیر استاندارد را توزیع می کردن و یا اینکه زیر میزی یادشون رفته ولی ما هنوز هم منتظر لیست اون شرکتهایی هستیم که روغن پالم در محصولشون بود. ظاهرا مشکل روغن پالم با پرداخت حقوق معوقه بعضی آقایان برطرف شده است. بیچاره ما مصرف کننده ها که هر چی جلومون بذارین سرمون رو میندازم پایین و همش به مسئولین محترم اعتماد داریم که همیشه بیدارن.
      آسوده بخوابیم که ...... بیدار است.

    • بدون نام

      خیلی برام جالبه اینا مجوز تولید دارن توزیع هم میشن اونوقت ما باید اسماشون را حفظ کنیم که نخریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب جمعشون کنین از مغازه ها...اجازه تولید ندین..بابا تواین مملکت چرا ایجوریه؟ همه چی چپه شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج