جاباما
۱۳۹۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌‌خال: رئال رونالدو را نمی‌فروشد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد بازگردان ستاره پرتغالی پیشین این تیم به اولدترافورد کاری غیرممکن است.

خبرگزاری تسنیم: با وجود جو سازی گروه زیادی از رسانه‌های اروپایی در خصوص تمایل کریستیانو رونالدو به بازگشت به منچستریونایتد، سرمربی هلندی این تیم معتقد است که رخ دادن چنین اتفاقی غیرمحتمل است چون کهکشانی‌ها سد راه این انتقال خواهند شد و هنوز به او نیاز دارند.

چند وقتی است که گفته می‌شود رونالدو از وضعیتش در رئال مادرید راضی نیست. در واقع از زمانی که او گفت از سیاست‌های نقل و انتقال باشگاه در تابستان امسال ناراضی است، رسانه‌های اسپانیایی شروع به شایعه پراکنی در خصوص خروج برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ از سانتیاگو برنابئو کرده‌اند، اتفاقی که به نظر لوئیز فن‌خال رخ نخواهد داد، حداقل در پایان این فصل.

فن‌خال گفت: این بحث که رونالدو به منچستریونایتد باز می‌گردد یا خیر همیشه در رسانه‌ها مطرح بوده اما فکر نمی‌کنم که رسانه‌ها بتوانند او را برای منچستریونایتد بخرند.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند ادامه داد: پاسخ این سؤال که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد چه زمانی رخ خواهد داد، همان چیزی است که من درباره زمان پیوستن فالکائو به جمع ما گفتم. بازیکنانی مانند رونالدو با حضورشان سطح کیفی عملکرد یک تیم را بسیار بالا می‌برند اما بعید می‌دانم که رئال مادرید حاضر به فروش او شود.

رونالدو در ابتدای ماه جاری اعتراف کرده بود که یکی از خواسته‌هایش این است که یک بار دیگر بازی در منچستریونایتد را تجربه کند هرچند او بر این موضوع هم تاکید داشت که در حال حاضر از وضعیتش راضی است. رونالدو تا پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با کهکشانی‌ها قرار داد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج