۱۳۹۴۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اقامه نماز باران با توجه خشکسالی های اخیر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اهیت بالای موضوع، مکاتبه ای با حضرت حجت السلام و المسلمین تقوی رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور به انجام رسید و درخواست اقامه نماز باران بصورت یکپارچه در سراسر کشور با توجه به موضوع کم آبی خصوصا در استان تهران مطرح شد.

خبرگزاری مهر: محمدهادی حیدر زاده با اشاره به اینکه بحران کم آبی و خشکسالی نه تنها به محیط زیست و اقتصاد لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد بلکه مستقیما سلامت و بهداشت عمومی را هدف قرار می دهد، تصریح کرد: برپایه اخبار واصله از هواشناسی کشور کاهش تعداد روزهای بارانی در پاییز حکایت بر این دارد که تا پایان آبان ماه فقط شاهد دو روز بارش باران در کلانشهر تهران خواهیم بود و با توجه به گزارشات موجود از ذخایر آبی در استان تهران این به معنی فاجعه ای است که قطعا مشکلاتش در آینده نزدیک پدیدار خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد : با توجه به اهیت بالای موضوع، مکاتبه ای با حضرت حجت السلام و المسلمین تقوی رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور به انجام رسید و درخواست اقامه نماز باران بصورت یکپارچه در سراسر کشور با توجه به موضوع کم آبی خصوصا در استان تهران مطرح شد.

حیدرزاده هدف از این موضوع را افزایش حساسیت عمومی در کنار مسائل معنوی و روحانی بیان کرد و افزود: در این نامه همچنین از رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور تقاضا گردید با انجام هماهنگی های مربوطه، اطلاع رسانی لازم درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب از تریبون مساجد توسط ائمه جماعات صورت پذیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و رئیس کارگروه مخاطرات زیستی استان در پایان اظهار امیدواری کرد: این قبیل اقدامات با عنایت به عقبه دینی و مذهبی مردم و توجه ایشان به احادیث و روایات مربوطه و همچنین ایفای نقش تاثیرگذار در شرایط سخت و بحرانی، بی تردید در کاهش مصرف بی رویه آب و صرفه جویی لازم در این حوزه اثربخش خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج