۱۳۹۴۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: علم در فوتبال ما جایگاهی ندارد

سرمربی تیم سایپا معتقد است علم در فوتبال ما جایگاهی ندارد. به گفته جلالی در ژاپن بعد از ۱۸ سال مدرک A را برای مربیان صادر می‌کنند اما در ایران یک و نیم ساله مدرک A می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد اظهار کرد: قبلا هم گفته بودم که تیم ما در حال پیشرفت است. کسب نتیجه‌ خیلی مهم است اما برای من شوق بازیکنان نسبت به پیشرفت مهم‌تر است.

وی افزود: هر کسی بازی ما را مقابل پدیده دید، شاهد یک فوتبال زیبا و با برنامه بود. معتقدم سایپا بازی به بازی بهتر می‌شود و می‌تواند فوتبال زیباتری را ارائه دهد. البته فعلا نمی‌توانیم به قله نگاه کنیم اما سعی می‌کنیم پله‌ها یکی، یکی طی کنیم.

جلالی درباره عملکرد خوب خط دفاع تیمش نیز گفت: معتقدم عملکرد خوب تیم در فاز دفاعی حاصل برآیند تیم است. ما روی برنامه‌های دفاعی و هجومی و همین طور مسائل روانی کار می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی به کیفیت لیگ برتر اشاره کرد و گفت: لیگ امسال از نظر کیفی بهتر از سال گذشته است. تغییر نسلی که در مربیان رخ داده است، باعث شد شاهد فوتبال‌های زیباتری داشته باشیم. باید سعی کنیم از حضور مربیان جوان حمایت کنیم زیرا این مربیان به دنبال فوتبال زیبا هستند. باید با برنامه‌ریزی جامع، مربیان جوان را تجهیز کنیم. می‌توانیم به طور مستمر کلاس‌های بازآموزی برگزار کنیم تا علم و دانش را در بین مربیان بالا ببریم. این کار روی کیفیت لیگ تاثیر مستقیم دارد. در حال حاضر علم در فوتبال ما جایگاهی ندارد. اگر علم جایگاه پیدا کند شاهد پیشرفت فوتبال ایران خواهیم بود.

سرمربی تیم سایپا همچنین اظهار کرد: در کشور ژاپن اگر یک نفر بخواهد مربی شود از زمانی که کارش را شروع می‌کند تا زمانی که مدرک A را بگیرد و روی نیمکت بنشینند. ۱۶ الی ۱۸ سال زمان می‌برد اما این پروسه در ایران به یک سال و نیم زمان نیاز دارد. ما به جایگاه علم در فوتبال توجه نداریم. البته من این موضوع را با دکتر احسانی در میان گذاشتم و ایشان هم در تلاش هستند تا به این امر توجه بیشتری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج