۱۳۹۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌ های کشور

رییس مرکز فرماندهی و پلیس راه راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از رانندگان خواست زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و به آخرین روز تابستان موکول نکنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فرماندهی و پلیس راه راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از رانندگان خواست زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و به آخرین روز تابستان موکول نکنند.

سرهنگ محمدحسین در این باره گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در حال حاضر در اکثر جاده‌های کشور نظیر محورهای منتهی به شمال، محورهای منتهی به مشهد مقدس، محورهای منتهی به تهران و برخی از دیگر از محورهای غربی، ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم ترافیک پرحجم مشکل خاصی در تردد گزارش نشده و گره ترافیکی خاصی نداشتیم، گفت: در کل وضعیت ترافیکی روان در جاده‌های کشور حاکم است.

رییس مرکز فرماندهی و پلیس راه راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: در حال حاضر جاده‌های کشور از جوی آرام برخوردار است، اما براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش باران در برخی از محورهای شمالی و شمال غرب کشور وجود دارد.

وی از رانندگان و مسافران خواست زمان بازگشت از سفر خود را توزیع کرده و آن را به روز پایانی تابستان موکول نکنند، چراکه در این صورت زمان سفر آنها ممکن است حتی تا چندین برابر نیز افزایش یابد.

حمیدی با اشاره به حجم بالای ترافیک در جاده‌های کشور اظهار کرد: از رانندگان می‌خواهیم ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز و حرکت خلاف جهت در جاده خودداری کنند و هر2 تا 2.5 ساعت با توقف در حاشیه امن یا استراحت‌گاه‌ها کمی استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند، چراکه براساس آمارهای ما، بسیاری از حوادث در پی خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ داده است.

رییس مرکز فرماندهی و پلیس راه راهور ناجا از آماده‌باش صد در صدی عوامل راهور در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: تمامی نیروهای پلیس در جاده‌های کشور در حالت آماده‌باش قرار دارد و افزون بر آن نیروهای کمکی نیز در محورهای پرتردد به ویژه محورهای شمالی کشور حضور دارند.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی، با این شماره تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج