۱۳۹۷۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشتباهاتی که به پرسپولیس لطمه زد!

با اینکه پرسپولیس با پیروزی برابر راه اهن به آرامش نسبی رسیده است، اما اشتباهاتی در این باشگاه رخ داد و تصمیماتی گرفته شده که باعث شد سرخپوشان تهرانی روزهای پرتنش و جنجالی را پشت سربگذارند.

خبرگزاری مهر: پس از دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان سکوها کاملا ملتهب بود، نیروی انتظامی هم این نکته را متوجه شده بود. آنها متوجه شده بودند که هوادار پرسپولیس سالهاست که غصه اش را فرو می خورد و دم بر نمی آورد، شاید به همین دلیل بود که فقط نظاره گر عملکرد فوتبال در تخلیه روانی جامعه بودند.

شعارها چنین بود: «سیاسی یادت باشه رحیمی سرورته! درخشان یادت باشه دایی سرورته! کشتی گیر حیا کن پرسپولیس رو رها کن! در مورد دکتر گودرزی هم شعاری درست مثل کشتی گیر سرداده شد و البته به جای پرسپولیس واژه وزارت را جاسازی کردند»!

این اولین بار بود که شعار های حیا کن و رها کن در فوتبال به کابینه می رسید و منهای زمانی که جنگ سهام وجود داشت و جنگ مثلث معروف محلوجی و فائقی و حوزه هنری برای سهام پرسپولیس وجود داشت هرگز ندیده بودیم روی سکوها به این صراحت علیه وزارت شعار بدهند که این خود حکایت از بغض شدیدی داشت که سکوها با خود به هفته هشتم لیگ چهاردهم آورده بودند.

اما اتفاقات در پرسپولیس چگونه به اینجا رسید و اصالتا وزارت مگر چه نقشی در یک باشگاه می تواند داشته باشد که اینگونه سیبل شعارها قرار بگیرد؟

زنده باد و مرده باد و حیاکن و رها کن زیاد شنیده بودیم اما نه در این پست‌ها! آیا آن پست‌ها کوچک شده اند؟ آیا آن صندلی ها دچار نقصان شده اند؟ به پرسپولیس نگاه می کنیم و اشتباهات کشتی گیری که بعدها کشتی گیر بودنش در فوتبال شد یک اتفاق بد و غلط را امرورمی کنیم!

آنجا که فایل صوتی دعوای دایی و پروین از دفتر خادم بیرون رفت و تیفوسیها و البته خود این دو قهرمان سرخ را به شدت دلخور کرد. مگر می شود در دفتر معاون وزیر وسیله شنود و ضبط صدا وجود داشته باشد. در اینصورت دیگر چه کسی می تواند مطمئن از اتفاقات آنجا جلسه‌ای داشته باشد و جرو بحث کند؟

آنجا که پرسپولیس در کورس قهرمانی بود و می رفت تا قهرمان لیگ برتر شود، اما انتشار قراردادهای بازیکنان توسط وزارت و ظاهرا با اجازه خادم، آنهم در کمتر از ۱۰ روز مانده تا آخرین بازی پرسپولیس موجی از دلخوری را در میان بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرد، به ویژه آنکه اینها کلی پول طلب داشتند و اتومبیل بدون سند و چک بلامحل...در واقع اینها آش را نخورده بودند اما باید دهانشان می سوخت.

انتشار قراردادها و از بین رفتن تمرکز بازیکنان همانا و تساوی مقابل راه آهن و از دست رفتن بهترین موقعیت قهرمانی در تمام سالهای اخیر همان، در پایان آن دیدار بازیکنان خیلی واضح اعلام کردند دلیل از دست رفتن تمرکزشان و قهرمانی انتشار لیست قرارداد شان بوده است.

پرسپولیسی‌ها از این واقعه به شدت دلخور بودند که هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد و جمع اضداد کنار هم نشستند رحیمی، سیاسی، استیلی، زادمهر و... به اینها باید دایی و عابدینی را به عنوان سرمربی و رئیس کمیته فنی اضافه کنید تا بفهمید که چرا حتی بسیاری از هواداران پرسپولیس هم می دانستند کار این تیم به همینجا می رسد که امروز رسیده است.

این میسور نشد جز با انتخابهای امیررضا خادم و همکارانش. نتیجه پیش بینی ها هم امروز پیش روی شماست؛ شکست دایی و رفتن او و آمدن درخشان و فضایی که علیه اوست و باز هم جلسه خادم و هیات مدیره پرسپولیس پس از انتقاد تند زمانی رییس خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت که از اضافه شدن ۵ میلیارد دیگر به بدهی ها با برکناری دایی خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج