جاباما
۱۳۹۸۴۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

اعضای باند زورگیران خشن که با شکستن در وارد خانه ها شده و با تهدید صاحبخانه سرقت می کردند، در عملیات همزمان ماموران پلیس دستگیر شدند. دزدان خشن پس از ورود به خانه ها، اقدام به گروگانگیری و سرقت می کردند.

خبرگزاری مهر: 29 مرداد امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره سرقت خانه به کلانتری 120 سیدخندان اعلام شد. با حضور گشت کلانتری در محل سرقت ، زنی حدود 50 ساله به مأموران اعلام کرد که سه نفر با تهدید سلاح سرد و استفاده از افشانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات وی کرده و پس از محبوس کردن وی در داخل اتاق از محل متواری شده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف خانه" و به دستور شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این زورگیران را شناسایی کنید +عکس

شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت ۹ شب ۲۹ مرداد ، داخل خانه در حال تماشای تلویزیون بودم که ناگهان صدای شکسته شدن در را شنیدم !! ناگهان سه نفر جوان قوی هیکل را بالای سر خود دیدم که با تهدید چاقو من را مجبور به سکوت کرده و با زدن افشانه به صورتم ، مرا به داخل یکی از اتاق ها بردند . آنها پس از سرقت طلا و جواهرات داخل دستم ، مرا داخل اتاق حبس کرده و از خانه خارج شدند . حدود ۱۵ دقیقه پس از رفتن آنها بود که همسرم به خانه آمد و مرا از داخل اتاق بیرون آورد.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بررسی دوربین های مداربسته محل سرقت موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگی شدند که یکی از اعضای گروه سارقین ، به عنوان راننده در محل حضور داشته و پس از انجام سرقت و همراه سایر اعضای گروه از محل متواری شده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی اظهارات اعضای گروه دیگری از سارقین زورگیر منطقه اسلامشهر که اعضای آن به تازگی از سوی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی دستگیر و به دهها فقره زورگیری اعتراف کرده بودند ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از اعضای متواری این گروه به عنوان سرکرده گروه جدید به نام "علی . ص" شدند که بلافاصله تصاویر وی از سیستم جامعه پلیس خارج و شاکی نیز وی را به عنوان یکی از سارقین خانه خود مورد شناسایی قرار داد . بررسی سوابق "علی " نیز نشان داد که وی یکی از افراد شرور و مجرمین سابقه دار منطقه اسلامشهر و رباط کریم است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی "علی" به عنوان سرکرده گروه سارقان ، اقدامات پلیسی برای شناسایی سایر متهمان آغاز و ۵ عضو دیگر گروه به نام های مرتضی ، مجید ، کریم ، علی و حمید مورد شناسایی قرار گرفتند . سرانجام با شناسایی مخفیگاه تمامی متهمان در اسلامشهر و رباط کریم ، هر شش متهم ۲۰ شهریور در چند عملیات همزمان دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند .

متهمان پس از دستگیری در اظهارات خود به سرقت های منازل در مناطق مختلف تهران به ویژه در پاسداران ، ولیعصر ، کردستان و همچنین سرقت های مشابه در شهرهای ساری ، بابل و شاهرود اعتراف کردند . آنها در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : به شیوه تخریب در ورودی وارد منازل شده و در صورتی که صاحبخانه نیز در خانه حضور داشت، با تهدید چاقو اقدام به بستن دست و پای آنها کرده و سرقت را انجام می دادیم.

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان علاوه بر شناسایی سرقت های به عنف ارتکابی شهر تهران موفق به شناسایی دهها فقره زورگیری، کیف قاپی، گردنبند قاپی و سرقت های به عنف منازل در اسلامشهر و رباط کریم شدند که متهمان طی روز در این شهرستان ها انجام داده و شب ها نیز سایر سرقت ها خود را در شهر تهران ادامه می دادند.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف سرقت، نزاع و درگیری، موادمخدر، شرارت و ... و اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت های به عنف در مناطق مختلف تهران ، سایر شهرها و شهرستان های کشور از جمله رباط کریم ، اسلامشهر ، بابل ، شاهرود ، ساری و ... برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و شکات و مالباختگان ، دستور انتشار تصاویر هر ۶ متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایت های خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان ، خیابان ابوذر غفاری ؛ جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره میان بیرون

    • زیبا

      پناه برخدا

    • لوک خوششانس

      برادران دالتونها که میگن ایناهاش.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر قربان جای دیگه ای تشریف دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج