۱۳۹۸۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شوخی عجیب باعث حمله پلیس به خانه شد!

به دلیل گزارش عمدی و البته اشتباه یک گروگانگیری و شلیک اسلحه، Jordan Mathewson از اهالی Litlleton در کلرادو ناگهان خود را در بین نیروهای تا بن دندان مسلح SWAT دید! جالب اینجاست که همه اتفاقات توسط استریم ویدیویی Twitch به طور کامل ضبط شد.

گجت نیوز: به دلیل گزارش عمدی و البته اشتباه یک گروگانگیری و شلیک اسلحه، Jordan Mathewson از اهالی Litlleton در کلرادو ناگهان خود را در بین نیروهای تا بن دندان مسلح SWAT دید! جالب اینجاست که همه اتفاقات توسط استریم ویدیویی Twitch به طور کامل ضبط شد.

Jordan در حالیکه به شدت سرگرم بازی چند نفره Counter-Strike بود حس کرد که در اطرافش اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند و هیچ چیز آن طور به نظر نمی رسد که باید باشد! او در ویدیو می گوید: "اوه اوه! این اصلا خوب نیست! دارن اتاقارو پاکسازی میکنن! فکر کنم دارن swating میکنن!". خوشبختانه Jordan کار احمقانه ای نکرد و در طول این تجربه وحشتناک آرام بود. مدت کمی بعد نیز از دست پلیس آزاد شد.

برای حمله به دفتر Jordan پلیس چندین مدرسه و دفاتر تجاری را در منطقه Littleton تعطیل کرد. فقط همین کافی است بدانیم که موقعیت "بسیار خطرناک" گزارش شده بود و رئیس تیم پلیس بعد از این ماجرا عنوان کرد: " ما اسلحه ها و گلوله های واقعی داشتیم و کاملا در این موقعیت پتانسیل رخ دادن یک تراژدی وجود دارد".

متاسفانه این موقعیت پیش آمده برای Jordan Mathewson تنها حادثه از این نوع نیست. پدیده swatting که پدیده ای جدید و در حال گسترش است به عملی اشاره دارد که دیگران - و به طور عمده گیمرهای رقیب- با تماس با پلیس و ارائه گزارشی دروغین از گروگانگیری تیم های واقعی SWAT را به محل رقیب خود می کشانند! این کار بطور بالقوه ای می تواند منجر به مرگ نیز بشود؛ مخصوصا زمانی که صدای تیراندازی نیز از آن محوطه به گوش برسد!

هنوز مشخص نیست در مورد اخیر چه کسی گزارش اشتباه به پلیس داده است، اما پلیس اعلام کرده است که فرد متخلف را به سنگین ترین مجازات پبش بینی شده در قانون خواهد رساند.

اخیرا مورد مشابه نیز برای John Smedley مدیر بخش تفریحی آنلاین سونی رخ داد. گروهی با نام Lizard Square توئیتی را به ایرلاین های آمریکایی ارسال کردند با مضمون اینکه پروازی که وی در آن است بمب گذاری شده است. در آنجا نیز مانند swatting افرادی واقعی به خاطر شوخی دیگران خطری واقعی را تجربه کردند!

در ادامه می توانید ویدئوی حمله تیم SWAT به این گیمر را ببینید :


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج