۱۳۹۸۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«تمساح خلیج» بازداشت شد

یکی از بزرگترین قاچاقچیان و سوداگران مرگ در منطقه که تاثیر زیادی در اقدامات مجرمانه حوزه جنوب کشور و کشورهای منطقه داشت در عملیات گسترده پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: «تمساح خلیج» نام یکی از مافیایی‌ترین سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر طی سالهای اخیر در منطقه است که پس از گذشت بیش از چهار سال کار اطلاعاتی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی انتظامی استان هرمزگان و غیره دستگیر شد.

این فرد متولد سال ۱۳۶۲ و در سوابقش فرار از سربازی دیده می‌شود، اما علیرغم آنکه بی سواد است یکی از بزرگترین شبکه‌های قاچاق و توزیع مواد مخدر را در ایران و پاکستان رهبری می‌کرده است.

تمساح خلیج در چهره‌های مختلف و پوشش‌های گوناگون در حوزه جنوب ایران و پاکستان فعالیت می‌کرده و حین دستگیری‌اش در حال هدایت برای قاچاق بیش از ۱۰۰ تن مواد مخدر به حوزه آبهای آزاد بوده است که ناکام ماند.

سردارعلی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تأیید این سوابق «تمساح خلیج»، درباره دستگیری این سوداگر مرگ اظهار کرد: بین چهار تا پنج سال برای دستگیری این فرد ۳۰ ساله اقدامات اطلاعاتی انجام شد و علیرغم اینکه وی هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذاشت سرانجام در حالی که وارد کشور ما شده بود، در دام ماموران پلیس گرفتار شده و دستگیر شد.

مویدی با اشاره به فعالیت مافیایی این فرد گفت: عمده فعالیت تمساح خلیج در خارج از کشور بوده و مواد مخدر را از کشور پاکستان تهیه می‌کرده و در حوزه‌های مختلف منطقه توزیع می‌کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گردش ریالی این سرشبکه بزرگ مافیایی مواد مخدر را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم برآوردهای اولیه پلیس است و به احتمال زیاد این رقم افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

مویدی عمده فعالیت تمساح خلیج را در بحث قاچاق تریاک اعلام کرد و گفت: هنگام دستگیری این فرد مقادیر قابل توجهی سلاح نیز از وی کشف شد و پیش از آن نیز در جریان تحقیقاتی که برای دستگیری وی آغاز شده بود، تعدادی سلاح گرم نیز از وی کشف و ضبط شده بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، یکی دیگر از فعالیت‌های تمساح خلیج را خرید و فروش املاک منطقه دانست و گفت: فعالیت وی به حدی بوده که اقداماتش روی قیمت املاک منطقه تاثیرگذار بوده است.

وی در پایان از اقدامات سردار محمدی یگانه رئیس پلیس استان هرمزگان قدردانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج