جاباما
۱۳۹۸۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روز دوم هم برای ایران بدون مدال تمام شد

روز دوم بازی‌های آسیایی اینچئون هم بدون هیچ مدالی برای کاروان ورزشی ایران تمام شد.

خبرگزاری تسنیم: کاروان ورزشی ایران در روز دوم بازی‌های آسیایی اینچئون هم در کسب مدال ناموفق بود.

در زیر می‌توانید عملکرد ورزشکاران ایرانی در روز دوم بازی‌های آسیایی اینچئون را به‌صورت کامل ببینید:

شنا:

در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات ۱۰۰ متر کرال پشت جمال چاوشی‌فر میان ۷ شرکت کننده با زمان ۵۸.۲۳ در رده ششم قرار گرفت و رکورد کشورمان را ارتقا بخشید.

تپانچه انفرادی بادی ۱۰ متر مردان:

در این رقابت که در سالن اونگنیئون شهر اینچئون برگزار شد، ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی نمایندگان کشورمان بودند ودر پایان ابراهیم برخورداری در رده‌ سی‌ویکم با ۵۶۹ امتیاز، محمد احمدی در رده سی‌ودوم با ۵۶۹ امتیاز و ابراهیم رحیمی در سی‌وسوم با ۵۶۸ امتیاز قرار گرفتند.

تپانچه بادی تیمی مردان:

در پایان مسابقات تیمی تپانچه ۱۰ متر مردان، تیم ایران متشکل از ابراهیم برخورداری، محمد احمدی و ابراهیم رحیمی در رده دهم قرار گرفت و از رسیدن به مدال باز ماند.

روئینگ تک‌نفره مردان:

در پایان مسابقه دور مقدماتی روئینگ تک‌نفره مردان، محسن شادی در گروه خود اول شد و توانست به‌صورت مستقیم راهی دور نهایی شود.

روئینگ دونفره:

در ادامه رقابت‌های قایق‌رانی بازی‌های آسیایی و در رشته روئینگ ۲نفره، تیم ایران شامل مجتبی شجاعی و امیر رهنما در رده سوم گروه خود قرار گرفتند و راهی مرحله رپه شارژ یا همان شانس مجدد شدند.

قایق‌رانی بانوان:

دور مقدماتی مسابقات قایق‌رانی سبک‌وزن بازی‌های آسیایی برگزار شد که سولماز عباسی با قرار گرفتن در رده چهارم گروه ۴نفره خود به‌همراه ۳ قایقران دیگر از کره جنوبی، هنگ‌کنگ و سنگاپور راهی مرحله نهایی شد.

روئینگ ۴نفره بانوان:

تیم روئینگ ۴نفره بانوان ایران متشکل از مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملائی و مهسا جوار با قرار گرفتن در رده چهارم گروه راهی مرحله رپه شارژ شدند. تیم تایلند نیز مانند ایران به مرحله شانس مجدد راه یافت.

روئینگ ۸نفره مردان:

تیم ۸نفره روئینگ ایران شامل سعید عادلی، یاسر جوهری، وحید جوهری، مسعود محمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، فرهاد کربلایی، فرزاد کربلایی و کیهان شمس در گروه ۵ تیمی خود در جایگاه پنجم قرار گرفت و به مرحله نهایی راه یافت.

ژیمناستیک:

در پایان مسابقات ژیمناستیک بازی‌های آسیایی در بخش تیمی، ژاپن بر سکوی قهرمانی ایستاد، کره جنوبی دوم شد و چین در رده سوم ایستاد. تیم ایران بین ۱۲ تیم رده هشتم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در بخش خرک‌حلقه سعیدرضا کیخواه و در بخش دارحلقه هادی خناری‌نژاد به دور نهایی راه یافتند. دور نهایی بخش تک‌اسباب مسابقات ژیمناستیک چهارشنبه برگزار خواهد شد.

هندبال :

تیم هندبال ایران در نخستین دیدار مرحله گروهی خود در بازی‌های آسیایی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و توانست در دیداری یک‌طرفه ۴۱ بر ۱۰ حریف خود را شکست دهد.

جودو :

سعید ملایی در دومین مبارزه‌اش مقابل ملی‌پوش ۷۳ــ کیلوگرمی ژاپن با از دست دادن یک امتیاز وازاری در خاک اسیر حریف شد و با ضربه‌فنی شکست خورد تا دومین حذفی جودوی کشورمان در این رقابت‌ها باشد.

امیر قاسمی‌نژاد هم با قبول شکست از جودوکار ازبکستانی به کار خود در بازی‌های‌آسیایی پایان داد. وی بعد از غلبه بر حریف تاجیکستانی خود به مصاف مبارزی از لبنان رفت و با شکست در این مسابقه راهی جدول بازنده‌ها شد. وی در شانس مجدد نتوانست از پس حریف ازبکستانی‌اش بر بیاید و با قبول شکست از رسیدن به مدال برنز نیز باز ماند.

تیراندازی تراپ:

با برگزاری مسابقات روز دوم تیراندازی تراپ، وضعیت شرکت کنندگان در جدول رده‌بندی مشخص شد که بابک یگانه با ۱۱۳ امتیاز بیست و پنجم شد.

ووشو:

حمیدرضا لادور در وزن ۷۵ــ کیلوگرم به مصاف حریف نپالی خود رفت و در نهایت موفق شد وی را شکست دهد.

محسن محمد سیفی سانداکار وزن ۶۵ـــ به مصاف حریف فیلیپینی خود رفت و در کمتر از ۳۰ ثانیه حریف خود را شکست داد.

دوچرخه‌سواری تعقیبی:

تیم ایران شامل علی خادمی، حمید بیک‌خورمیزی، بهنام آریان و محمد رجبلو در این ماده با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۲۸۲ هزارم ثانیه نتیجه را به ازبکستان واگذار کرد. تیم ایران به این ترتیب در شانس مجدد قرار می‌گیرد.

شمشیربازی اسلحه سابر:

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی بازی‌های آسیایی در اسلحه سابر پیگیری شد.

در این رقابت‌ها که در سالن گویانگ برگزار شد مجتبی عابدینی به مصاف گیو بونگ ایل از کره‌جنوبی رفت و علی پاکدامن به مبارزه با لام چین چونگ از هنگ‌کنگ پرداخت.

عابدینی که تمام بازی‌های خود را تا به این مرحله با پیروزی پشت سر گذاشته بود در دیدار با شمشیرباز کشور میزبان و در حالی که تمام سالن شمشیرباز کره‌ای را تشویق می‌کردند با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

پاکدامن نیز در مصاف با شمشیرباز هنگ‌کنگی نتوانست به پیروزی برسد و در نهایت این مسابقه را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد تا نتواند به مرحله نیمه‌نهایی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج