۱۴۰۰۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پلیس جنجال جدید بالوتلی را بررسی می‌کند

مهاجم ایتالیایی قرمزپوشان مرسی‌ساید به تازگی دست به یک اقدامی جنجالی دیگر زده که زیر ذره‌بین پلیس انگلیس قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: اتفاقی که هواداران لیورپول به هنگام عقد قرارداد میان تیم‌شان و ماریو بالوتلی از میلان نگران آن بودند رخ داد و جنجال‌آفرینی‌های مهاجم ایتالیایی آنها یکی پس از دیگری در حال رقم خوردن است.

سوپرماریو که دو هفته پیش در دیدار دوستانه با تیم ولوهمپتون، با داور بازی وارد درگیری لفظی شدید شد، روز گذشته (یکشنبه) دوباره وارد حاشیه شد زمانی که منچستریونایتد، رقیب دیرینه تیمش را به خاطر شکست ۵ بر۳ برابر لسترسیتی مسخره کرد.

بالوتلی ۲۴ ساله در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در واکنش به باخت سنگین شیاطین سرخ در خانه حریف‌شان نوشت:«منچستریونایتد... بلند بخندید!»

پیامی که سوپرماریو نوشت با واکنش‌ها و پاسخ‌های زیادی همراه بود که بسیاری از آنها حذف شد هر چند تعدادی از آنها هم کپی و آرشیو شد. به دنبال این ماجرا پلیس مرسی‌ساید اعلام کرد که توهین‌های صورت گرفته به مهاجم لیورپول را که اکثرا آنها نژادپرستانه بوده است را بررسی خواهد کرد.

در پیامی که در صفحه اداره پلیس مرسی‌ساید در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته آمده است: تایید می‌کنیم که افسران ما در حال بررسی اظهارات اهانت آمیزی هستند که خطاب به ماریو بالوتلی صورت گرفته‌ است.

این نخستین باری نیست که سوپرماریو هدف هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار می‌‌گیرد و آخرین مورد آنها توهین‌هایی بود که به او پس از نمایش ضعیف‌اش در جام جهانی ۲۰۱۴ شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج