۱۴۰۱۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

كاهش ۱۲ درجه ای دما در شمال کشور

کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی گفت: چهارشنبه وزش باد جنوبي همراه با افزايش دمايي حدود ۸ تا ۱۰ درجه و پنج شنبه با نفوذ جريان هاي شمالي سرد كاهش دمايي حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسيوس در سواحل جنوبي درياي خزر رخ خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی گفت: چهارشنبه وزش باد جنوبي همراه با افزايش دمايي حدود ۸ تا ۱۰ درجه و پنج شنبه با نفوذ جريان هاي شمالي سرد كاهش دمايي حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسيوس در سواحل جنوبي درياي خزر رخ خواهد داد.

فریبا گودرزی، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "دوشنبه ۳۱ شهریور ماه ۹۳" در سواحل جنوبي درياي خزر بارش پراكنده و در برخي مناطق شمال غرب در بعدازظهر و اوايل شب افزايش ابر، رگبار و ر عد و برق پراكنده و وزش باد پيش بيني مي شود و اين وضعيت در روز سه شنبه در سواحل شرقي درياي خزر و مناطقي از شمال شرق كشور رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا به دليل افزايش سرعت وزش بادهاي غربي در استان هاي تهران، قم، البرز، مركزي، اصفهان و جنوب سمنان پديده گرد و خاك محلي در پاره اي نقاط اين استان ها دور از انتظار نيست.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: چهارشنبه وزش باد جنوبي همراه با افزايش دمايي حدود ۸ تا ۱۰ درجه و پنج شنبه با نفوذ جريان هاي شمالي سرد كاهش دمايي حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسيوس در سواحل جنوبي درياي خزر رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: پنج شنبه مجددا بارش در سواحل جنوبي درياي خزر و برخي مناطق شمال غرب آغاز خواهد شد و چهارشنبه خليج فارس و روزهاي پنجشنبه و جمعه درياي خزر مواج است.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، صاف، در اواخر وقت وزش باد و فردا، صاف، همراه با وزش باد و روز چهار شنبه، صاف پیش بینی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج