کد خبر: ۱۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۵۰۶۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
یک دانشجوی دانشگاه شیراز شب گذشته به علت برخی مشکلات عاطفی خودکشی کرد.
یک دانشجوی دانشگاه شیراز شب گذشته به علت برخی مشکلات عاطفی خودکشی کرد.

یک دانشجوی سال سوم رشته زمین شناسی در مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز شب گذشته خود را از طبقه هفتم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز پرت کرد.

این دانشجوی 21 ساله دچار مشکلی عاطفی بوده و دوستانش ساعاتی پیش از خودکشی، وی را در راهروهای دانشگاه و خوابگاه عصبی و آشفته دیده بودند.

محمد موذنی - رئیس دانشگاه شیراز نیز با تایید این خبر گفت: این دانشجو اهل شهرستان لامرد بود و به علت پاره ای مشکل عاطفی و خانوادگی شب گذشته اقدام به خودکشی کرد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
3
روحش شاد و یادش گرامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
دختر نبوده که بابا.خوابگاه شهید مفتح پسرونه هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
آخه بی شعور چرا خبر کذب می زنی دختر نبود پسر بوده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
2
5
آخه چرا بعضیا اینقد کم تحمل و نا شکیبا هستن . چرا در مقابل مشکلات ایستادگی نمیکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
ishoon pesar budand..na dokhtar..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
Bichare ,,,,,khoda biamorzateshhh roohesh shad
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
پسر بود نه دختر.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
1
0
با عزض پوزش این دانشجو پسر بوده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
1
0
اقا من خودم اونجا بودم خوابگاه مفتح خوابگاه پسران و در نتیجه کسی که خودکشی کرده بود هم پسر بود و نه دختر.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
0
100
گناه كبيرس. چرا بايد اينكارو كنه.؟خدا از گناهاش بگذره
اما حميدجان همچي ميگي انگار كار بزرگي كرده!!!!!
اگه عقل و دين و ايمان درستي داشت هرگز به اين گناه كبيره دست نميزد.
امان از بي ديني و دين گريزي!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
پاسخ
1
0
اخه عزیز دلم!!!!!!!!! دنیا اینقدر ارزش داره؟؟؟؟؟ که به خاطرش دست به این کار بزنی؟
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز این دنیا رو نباید جدی گرفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
پاسخ