کد خبر: ۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۱۷۶۸۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
مسن ترین دو سرهای چسبیده به هم در دنیا
به گزارش برترین ها، "لوری" و جرج" که در سال 1961 در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به دنیا آمدند، فردا پنجاهمین سال تولد خود را جشن می گیرند.

مجله اینترنتی برترین ها


دو برادر دوقلوی آمریکایی که سر یکی از آنها به سر دیگری چسبیده است، پنجاهمین سال تولد خود را فردا جشن می گیرند.

به گزارش برترین ها، "لوری" و جرج" که در سال 1961 در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به دنیا آمدند، فردا پنجاهمین سال تولد خود را جشن می گیرند.



این در حالی است که پزشکان اعلام کردند که آنها به دلیل چسبیدن سر به یکدیگر تا سن سی سالگی بیشتر زنده نمی مانند. اما با این وضعیت هنوز زنده هستند.

نکته جالب اینکه این دوقلو جزء خوانندگان معروف آمریکایی نیز محسوب می شوند و چند کنسرت خود را در چند ایالت آمریکا، آلمان و ژاپن اجرا کرده اند.









اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
پاسخ
0
42
اخ بمیرم براشون برای شادی روح لاله و لادن یه صلوات آروم تو دلت بفرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
پاسخ
0
28
خدایا برای سلامتی که به ما عطا کردی از تو سپاس گزارم و آرزو می کنم که این دو نفر و همه افرادی از این قبیل را شفا بده. الهی آمین
پاسخ ها
نظر Saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
AAMIN.................
نظر بهار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
پاسخ
0
6
dar moghable moshkelat zendegi kham be abro nayavar kargardan hamishe sakhtarin naghshhara be behtarin bazigaran midahad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
پاسخ
1
6
vay khodaya vaghean shokret.doa mikonam to hich khonevadei injor chiza pish nayad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
پاسخ
1
8
آفرین به همت و پشتکار چنین معلولینی که بهترین الگوی صبر و بردباری هستند ،روح لاله و لادن شاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
پاسخ
1
9
از قدیم گفتند : هیچ چیز بهتر از سلامتی نیست .
پاسخ ها
نظر Saeed
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
YANY JADIDAN DG INTORY NIST???????????
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
پاسخ
0
1
الهی شکر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
پاسخ
0
0
VAGHAN NARAHAT SHODAM KHODAYA HAMASHONO SHAFA BEDE...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
پاسخ
0
3
خدا ایشا... روح لاله و لادن رو شاد کنه این ها رو هم هرچه سریعتر نجات بده.از دوستان خوبم میخوام برای یکی از آشنایان من که دکتر ها جوابش کردن خیلی دعا کنند.التماس دعا.
پاسخ ها
نظر حسام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
خدا عافیت بده انشاء الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
پاسخ
0
1
این ها که بد تر لاله ولادن هستن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
پاسخ
0
0
خدای من خواهش میکنم به همشون صبر بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ
0
0
سلامتی را قبل از مریضی قدر بدان (پیامبر اسلام (ص))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
پاسخ