جاباما
۱۴۰۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مظفری: کواچ روی نیمکت تنهای تنها بود

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: به کواچ «خسته نباشید» می‌گویم چون او روی نیمکت تیم ملی تنهای تنها بود.

خبرگزاری تسنیم: ایرج مظفری، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مودر عملکرد و نتیجه تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: عملکرد تیم ملی فوق العاده بود و امیدوارم تکرار شدنی باشد. تنها نتیجه منفی تیم ملی مقابل آلمان بود که با وجود تمام تدابیر فدراسیون و کادر فنی، تیم ملی متحمل شکست سنگینی شد که قبول کردن آن برای همه سخت بود.

مظفری ادامه داد: بازی با آلمان پل پیروزی ما بود که اگر در آن برنده می‌شدیم به نیمه نهایی می‌رسیدیم و اگر می‌باختیم حذف می‌شدیم. متاسفانه مورد دوم اتفاق افتاد و تیم ایران در نهایت به مقام ششم جهان رسید. من در شکست مقابل آلمان،‌ نقش آنالیزورها را بیشتر می‌دانم چون آنها کواچ را تنها گذاشتند. آنالیزور می‌تواند به هر تیم کمک کند ولی در لحظات حساس و بحرانی، سابقه بازی آنالیزور در دز سطح نخست والیبال جهان بسیار مهم است.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: در بازی با آلمان اگر شهرام محمودی از ابتدا بازی می‌کرد شاید پیروز می‌شدیم. مهاجمان ایران در این بازی باید مدافعان آلمان را جا می‌گذاشتند و این کار باید توسط شهرامی که تیز اسپک می‌زند و حرکت مچش بسیار عالی است، انجام می‌شد. شهرام علاوه بر این از سرویس‌های موجی خوبی هم بهره می‌برد در حالی که امیر غفور، بلند اسپک می‌زند.

مظفری همچنین تصریح کرد: وقتی در لیست تیم ملی نام ۲ لیبرو وجود دارد یعنی یکی از آنها دریافت عالی و دیگری توپ‌گیری خوبی دارد، درست مثل تیم‌های ملی برزیل، روسیه و تیم نوجوانان ایران که در اختیار من بود. وقتی هر ۲ این مهارت‌ها در فرهاد ظریف وجود دارد، صلاح نبود که عبدالرضا علیزاده نیز به عنوان لیبرو مورد استفاده قرار گیرد. او باید مثل سایر بازیکنان در کنار فرهاد ظریف به کار گرفته می‌شد تا دریافت و توپ‌گیری تیم تقویت شود. متاسفانه کارشناسان شبکه ۳ و رادیو اصلا به این مسئله اشاره نکردند.

ایرج مظفری درباره شکست‌های ایران در بازی‌های آخر لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان گفت: هم انرژی بازیکنان تمام شده بود و هم از نظر روانی و ذهنی اغنا شده بودند. بازیکنان تیم ملی تجربه این تعداد بازی ملی در سطح نخست جهان را نداشتند. مطمئن باشید اگر سال آینده هم تیم ملی به این مرحله برسد، بازی‌های بسیار بهتری ارائه خواهد کرد.

مظفری در پایان گفت: جا دارد که به کواچ خسته نباشید بگویم چون او روی نیمکت تیم ملی تنهای تنها بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا نظر ایشان را قبول دارم بخصوص در مورد لیبرو (ظریف و علیزاده) و نیمکت و پشت خط زن ها (در بازی با آلمان)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج