۱۴۰۴۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رویانیان: کریمی باید به پرسپولیس کمک کند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی در فوتبال ما محو شدنی نیست و او باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد رویانیان با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی‌اش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا مدیرانی که بعد از من به پرسپولیس آمدند برنامه‌های اقتصادی من را دنبال نکردند. فقط یک قرارداد سه ماهه من، پنج میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای پرسپولیس درآمدزایی می‌کرد اما آقایان دنبال این پروژه‌ها نرفتند.

وی ادامه داد: نه پروین و نه رحیمی دنبال کارهای اقتصادی من نرفتند، طرح‌ها، برنامه‌ها و قراردادهای اقتصادی که من برای پرسپولیس طراحی کردم تماماً به نفع این باشگاه و هوادارانش است، حتی به نفع اسپانسر و بخش خصوصی است اما متأسقانه پیگیری نمی‌شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر من دنبال برند پرسپولیس نبودم و این برند را نگرفته بودم الان پرسپولیس برای آقایان دیگری بود.

رویانیان درباره حضور بهروز منتقمی و حمید درخشان در پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم منتقمی و درخشان در پرسپولیس موفق باشند چون موفقیت این دو نفر یعنی موفقیت پرسپولیس. هم درخشان و هم منتقمی باید از سوی هواداران و هیئت مدیره حمایت شوند. برای هواداران نباید بحث شخصی مهم باشد. در مورد سرمربی نباید شخصی خاصی را برجسته و فقط از یک نفر حمایت کنیم.

وی در خصوص حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم کریمی همیشه موفق شود،‌ او برای فوتبال و سرمایه فوتبال است. کریمی در فوتبال ما محو شدنی نیست و او باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند.

رویانیان در واکنش به شایعه کم‌کاری برخی از بازیکنان پرسپولیس تأکید کرد:‌ چنین چیزی محال است. ممکن است یک بازیکن در بازی روحیه خود را از دست بدهد و نتواند خوب بازی کند اما کم‌کاری محال است. هیچ بازیکنی در پرسپولیس کم‌کاری نمی‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف منزل مسکونی‌اش و اجاره نشینی این ‌روزهای خود گفت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم اما از خیلی‌ها دلخورم، من منزلم را به خاطر پرسپولیس از دست دادم اما دریغ از یک تماس و حتی یک پیامک. انگار نه انگار که من مدیرعامل پرسپولیس بودم و منزلم را برای پرسپولیس از دست دادم.

وی در پایان درگذشت غلامی مسئول تیم پرسپولیس سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هواداران پرسپولیس

      تو خودت اگه راست میگفتی اون موقع که زمان خودت بود اینو میگفتی. جلوی دایی علیه کریمی مصاحبم کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج