جاباما
۱۴۰۴۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کواچ: ایران آماده رقابت با هر تیمی است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ملی‌پوشان والیبال ایران آمادگی کامل برای رقابت با هر تیمی را در بازی‌های آسیایی دارند.

خبرگزاری فارس: به گزارش سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقابت‌های ایران در بازی‌های آسیایی در اینچئون اظهار داشت: تیم ایران کار راحتی در بازی‌های آسیایی ندارد، بازی‌های آسیایی برای من تورنمنت دیگری است؛ پیش‌بینی نتیجه نیز سخت است.

وی با بیان اینکه نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم، تصریح کرد: خیلی سخت است بعد از قهرمانی جهان که تیم یک روز در میان بازی‌های سخت داشت، از نظر ذهنی و جسمی بازیکنان را برای اینچئون آماده کنیم، اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت‌ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم‌ها از ملی‌پوشان نداریم. مگر ولاسکو ایران را نمی‌شناخت؟ اما ایران ۳ بر صفر آرژانتین را شکست داد.

وی تاکید کرد: اگر کره‌جنوبی تیم خوبی است، به خاطر پارک سرمربی آن نیست. او وقتی تیمش باخت گفت برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم، اما ما هم در قهرمانی جهان تلاش کردیم و هم در بازی‌های آسیایی؛ نگرانی نیز از شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.

کواچ مقام ششم جهان را فوق‌العاده دانست و گفت: می‌توانستیم نتیجه بهتر از این هم بگیریم، اما فراموش نکنید که باید قدم به قدم جلو برویم. یادمان نرود ایران برای اولین بار تا دور سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با مسابقات فشرده و کیفیت بازی بالا آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: باید نگاهی به تیم‌های دیگر داشته باشیم. ما همه تلاش‌مان را کردیم. فکر نمی‌کنم بد بازی کرده باشیم. آخرین دوره، ایران نوزدهم دنیا بود، اما حالا ششم شد. همین صعود ۱۳ پله‌ای نشان می‌دهد والیبال ایران به چه سطحی رسیده است، البته قبول دارم می‌توانستیم جزو ۴ تیم اول باشیم، اما یکسری اشکالات اجازه نداد.

وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت‌های جهانی لهستان تصریح کرد: تیم آلمان از نظر فیزیکی فوق‌‌العاده بود. تیمی منظم و با نظمی که راه حلی برای مهار گروزه نداشتیم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی‌های آسیایی اینچئون شد و از پنج‌شنبه، سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی‌ها را آغاز می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج