۱۴۰۵۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ماجرای بادمجان پای چشم مارکز! +عکس

ماجرای مشت یک ماجرای ناموسی بوده. قضیه مال وقتی است که خانواده‌های یوسا و مارکز هر دو در بارسلونا مقیم بودند.

روزنامه ابتکار: ماجرای مشت یک ماجرای ناموسی بوده. قضیه مال وقتی است که خانواده‌های یوسا و مارکز هر دو در بارسلونا مقیم بودند.

دو سال قبل و در جریان جشن‌های هشتادمین سالگرد تولد مارکز، عکس‌هایی از او چاپ شد که ابعاد جدیدی از ماجرای دعوای مارکز و یوسا را رو کرد.

در یکی از این عکس‌ها، پای چشم چپ مارکز کبود است و روی بینی‌اش بریدگی‌هایی به چشم می‌خورد. در عکس دیگر، مارکز با همان سر و وضع دارد می‌خندد؛ انگار که بداند عکسش قرار است روزی منتشر شود و جنبه‌ای تاریخی پیدا کند.

ماجرای بادمجان پای چشم مارکز! +عکس

عکاس این عکس‌ها «رودریگو مویا» دوست صمیمی‌ مارکز بود. او این عکس‌ها را دو روز پس از درگیری فیزیکی میان مارکز و یوسا در سال ۱۹۷۶ گرفته بود و تازه دو سال پیش آن‌ها را در روزنامه «لاژوراندیون» مکزیک منتشر کرد.

ظاهراً ماجرا از این قرار بوده که در مارس ۱۹۷۶ در مکزیک، بعد از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مکزیکوسیتی، مارکز به سمت دوست صمیمی‌اش در آن روز‌ها رفته که «چطوری مایو؟ خوبی» اما جواب یوسا به این احوال‌پرسی دوستانه مشت محکمی‌ بود که زیر چشم مارکز فرود آمد.

یوسا برای مشتش توجیه خوبی هم داشت: «بعد از آن حرف‌هایی که به پاتریشیا (زن یوسا) زدی، چطور جرأت می‌کنی به من نزدیک شوی؟» مارکز خون از دماغش راه افتاده بود و پخش زمین شده بود.

النا پنیا توسکا - نویسنده مکزیکی - دویده بود چیزی برای کبودی چشم مارکز گیر بیاورد و خلاصه، کافه به هم ریخته بود. ماجرای مشت یک ماجرای ناموسی بوده. قضیه مال وقتی است که خانواده‌های یوسا و مارکز هر دو در بارسلونا مقیم بودند. در آن ایام یوسا به خاطر یک زن سوئدی می‌خواسته همسر و بچه‌هایش را ترک کند.

پاتریشیا که شستش خبر دار شده بود، مستأصل پیش مارکز و زنش می‌رود و با آن‌ها درد دل می‌کند. مارکز هم به پاتریشیا توصیه می‌کند که طلاق را بگیرد؛ اما مدتی بعد، قضیه بین یوسا و همسرش رفع و رجوع می‌شود و توصیه مارکز هم به گوش یوسا می‌رسد و بقیه ماجرا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج