۱۴۰۶۱۲
۶۳ نظر
۵۰۰۵
۶۳ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل هولناک مادر در حضور دختر کلاس اولی!

قاتل گفت: ۱۰سال قبل از همسر اولم جدا شدم که از او يک پسر ۱۶ساله دارم. يک سال بعد هم با اين زن (مقتول) ازدواج کردم. اما به او سوء ظن داشتم وقتي او وارد اتاق خواب شد، احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم!

روزنامه خراسان: شب سه شنبه مرد ۳۵ساله، وقتي از سرکار بازگشت، به سمت آرايشگاه همسرش رفت تا دختر ۷ ساله اش را که پس از تعطيلي مدرسه نزد مادرش رفته بود، به منزل ببرد. ساعتي بعد هم زن ۲۵ساله به خانه آمد و آ ن ها سر سفره شام نشستند.

مرد که غرق در افکارش بود، آرام آرام لقمه غذا را برمي داشت و در ذهن پريشان خود حرکات و رفتار همسرش را مرور مي کرد. دقايقي بعد و در حالي که دخترک، کتاب هايش را در کيف مدرسه اش مي گذاشت زن جوان به سمت اتاق خواب رفت.

مرد ۳۵ساله که زيرچشمي همسرش را تعقيب مي کرد،ناگهان از جا برخاست و به داخل اتاق رفت. سروصدا و فريادهاي دلخراش آن ها، دخترک را نگران کرده بود. او که فکر مي کرد پدر و مادرش مانند هميشه در حال دعوا هستند، کنار در اتاق رفت اما جرات نداشت در را باز کند. اضطراب و وحشت در چشمان دخترک موج مي زد که ناگهان مرد هراسان و خون آلود از اتاق بيرون آمد و پا به فرار گذاشت.

دختر ۷ساله با مشاهده اين وضعيت به سمت اتاق دويد اما با صحنه دلخراشي روبه رو شد مادرش غرق درخون در کنار تختخواب افتاده بود. او وحشت زده جيغ کشيد و در حالي که پاهايش خون آلود شده بود، گريه کنان از در حياط بيرون رفت. او با پاهاي خونين درکوچه مي دويد تا به در منزل شاگرد مادرش رسيد و هق هق کنان ماجراي دعوا و قتل مادرش را براي شاگرد آرايشگاه مادرش بازگو کرد.

لحظاتي بعد همسايگان که با فريادهاي دخترک در جريان موضوع قرار گرفته بودند، با پليس تماس گرفتند و بدين ترتيب يک پرونده جنايي ديگر مقابل قاضي ويژه قتل عمد گشوده شد. عقربه هاي ساعت ۲۲:۲۰ را نشان مي داد که قاضي سيد جواد حسيني و عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي عازم محل وقوع قتل در منطقه گلشهر مشهد شدند. همزمان با آغاز تحقيقات قضايي و اظهارات دختر خردسال، «قاضي حسيني» دستور شناسايي مخفيگاه و دستگيري همسر مقتول را صادر کرد.

نتايج بررسي ها نشان مي داد زن جوان با واردآمدن ۲۵ ضربه کارد که بيشتر آن ها به نقاط گردن و پهلوي او اصابت کرده بود، به قتل رسيده است.

پس از انجام تحقيقات مقدماتي در محل جنايت و کشف آلت قتاله، ماموران انتظامي موفق شدند مخفيگاه متهم فراري را شناسايي و ۲ ساعت بعد او را دستگير کنند. مرد ۳۵ساله که شبانه توسط قاضي حسيني مورد بازجويي قرار گرفت، ضمن اعتراف صريح به قتل همسرش گفت: ۱۰سال قبل از همسر اولم جدا شدم که از او يک پسر ۱۶ساله دارم. يک سال بعد هم با اين زن (مقتول) ازدواج کردم. اما به او سوء ظن داشتم وقتي او وارد اتاق خواب شد، احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم!

متهم اين پرونده جنايي پس از اعتراف به قتل همسرش، با صدور دستور بازداشت موقت از سوي مقام قضايي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت تا زواياي پنهان اين پرونده جنايي نيز افشا شود.

در حاشيه

دختر ۷ساله مقتول که شاهد اين جنايت هولناک بود و در گوشه اي از منزل اشک مي ريخت، با سادگي کودکانه خود خطاب به قاضي ويژه قتل عمد گفت: حاج آقا اجازه مي دهيد من کيفم را بردارم چون فردا مي خواهم به مدرسه بروم وگرنه خانم معلم ناراحت مي شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهر

      خدا لعنت کنه آدم های خود خواه و بی مسئولیت رو حالا هرکی میخواد باشه .طفلی دختر بیگناه......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنه حقش بوده سزاي خيانت كار مرگه...بايد زنده زنده ميسوزوند

      • بی نام

        این حق ادمایی مثل تو با افکار تو که زنده زنده بسوزوننتون نه اون زن بیچاره-

      • aidin

        ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ user واقعا شماها کِی میخواهید دست از این سطح فکر قهد حجری بردارید؟؟؟ خودت میفهمی چی میگی و زنده سوزاندن نه فقط انسان بلکه حتی مثلا حیوان زبان بسته در آتش یعنی چه؟

      • naser

        ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ مخ ها را باید شست!.

      • بدون نام

        اون بابا هم که مرتکب قتل شده یک دیوانه زنجیری بوده مثل این که میگه باید سوزاند.فرقشون اینه که اون کشته این چندی دیگه دستش به خون آلوده میشه یا شایدم یه جورایی تا حالا آلوده شده

      • بدون نام

        باشه امثال من متحجر و شما متجدد اولا من ميگم زنده زنده كنايه از شدت قضيه است ثانيا اگر اين مسئله براي قاتل قايل هضم بود!!! اين جنايت پيش نمي امد...اميدوارم بفهمي

      • بدون نام

        از کجا میدونی زنه خیانتکار بوده؟آدمی که فقط بر مبنای شک و گمان جون یه آدم دیگه رو میگیره روانیه اصلا نباید ازدواج کنه.

      • بدون نام

        منو یاد اون کسانی میندازی که دخترها را به خاطر اینکه صرفا دختر بدنیا آمده بودن زنده زنده میسوزاندنشون!!! طفلی ها.

      • سینا

        userاز کجا میدونی زنه خیانت کرده ؟خداییش چقدر میگیری نظر ندی

    • نجـوا

      اجازه مي دهيد من کيفم را بردارم چون فردا مي خواهم به مدرسه بروم وگرنه خانم معلم ناراحت مي شود!



      الهــــــی بمیــرم برات.....
      طفل معصــــوم .....

      پاسخ ها

      • aidin

        طفل معصوم و بیگناه. کی میتونه جواب این نازنین رو بده کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ستاره

      الهی بمیرم واسه اون فرشته خدا !
      لعنت به دنیای آدم بزرگا

    • ابوالفضل اکبری

      وحشی

      پاسخ ها

      • ناشنانس

        اصلا هم وحشی نبوده . . .
        سزای خیانت جز مرگ نیست . . .

      • مریم

        هنوز قاضی و مامور پرونده که درگیر این ماجرا هستن واقعیت رو نمی دونن بعد شما ها چطور قضاوت می کنید... از کجا می دونید حق با کی بوده..

      • فروزان

        آخه تو از کجا میدونی زنه خیانت کرده اون مرده فکر میکرده مطمئن که نبوده بعدشم گیریم که خیانت کرده مگه اینجا جنگله که هر کس هر کاری دلش خواست بکنه در ضمن این آدم کسیه که زندگیه اولش هم موفق نبوده.

    • بی نام

      لعنت به این مردایی که خودشون هر کاری بخوان میکنن ولی با یه شک کوچیک مثل وحشیا میشنو حس مالکیت عصر جاهلیتشون گل میکنه- لعنت بهشون

      پاسخ ها

      • نظر بی نام

        لعنت بر تو . . .
        تمام مردها که اینجوری نیستند...

    • منقلب

      اشک امانم نمی دهد نمی توان قضاوت کرد ولی سرنوشت این دختر چه خواهد شد خدایا تو همیشه نگهبانش باش نگذار دیگر هیچ لطمه ای ببیند. آمین

    • ناشناس

      ۱۰سال قبل از همسر اولم جدا شدم که از او يک پسر ۱۶ساله دارم. يک سال بعد هم با اين زن (مقتول) ازدواج کردم. اما به او سوء ظن داشتم وقتي او وارد اتاق خواب شد، احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم!

      این آقا 9سال داشته با این خانوم زندگی میکرده سوء ظن یه شبش باعث قتل شده یعنی 9سال شک نداشت ؟35 سالشه ازدواج اولش 19 سالگی بود که 25 سالگی طلاق گرفته 26 سالگی با یه دختر 16 ساله ازدواج کرده بعده 9 سال زندگی هم اونو کشته ؟؟ بد بچه ی 7 ساله های الان واقعا نمیفهمن مرگ و قتل یعنی چی ؟ شک دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا خراسان تخیل خوبی داره

    • کارمند

      نازی ...

    • مجتبی

      هرکسی نظری میده ...
      اما هیچکس به نکته و عامل اصلی همه این مشکلات توجهی نداره ، چرا ؟
      دلیلش اینه که نمیخواهیم قبول کنیم که پنجره شیطان (ماهواره) را خودمون به خانه هامان باز کردیم .
      بله دوستان ، فرهنگ غرب ، سریالهای ماهواره و ...

      پاسخ ها

      • aidin

        چاقو هم گاهی اوقات بده پس چرا توی آشپزخانه خونه شماست هان؟!!! نگو که پرتقال رو با پوست میخوری. چشم ها رو باید شست، مغزها پاکیزه کرد.

      • مجتبی

        آیدین جان این پاسخ شما خیلی کلیشه ای شده اما در جواب شما باید بگم که چاغوی آشپزخانه با قمه ، شمشیر و دیگر آلات قتاله خیلی فرق داره در صورتی که این ماهواره شبکه هایی داره که از شمشیر و قمه هم خطرناکترند

      • aidin

        این یک واقعیته نه کلیشه!. چرا الکی قداره و قمه رو ربط میدی به ماهواره! چرا بعضی ها تو گفته هاشون خودشون می برنو خودشون می دوزن! من نمیفهمم؟!!. تازه اصن بحث سر ماهواره نیس چون تو اعترافات اون قاتلِ از خدا بی خبر که نه میشه اونو پدر نامید و نه همسر و نه انسان، اصلا شنیده نشده بگه ما تو خونمون ماهواره داشتیم و فلان و .... !. به گفته اون هموطنی که پایین اشاره کرده اکثریت ماهواره دارن پس دلیل نمیشه همه قاتلِ وحشی بشن! آمار داخل اینو میگه که بیش از 70% مردم ماهواره دارن پس یعنی باید لااقل 40%شون حداقل یک نفر را بطور فجیح زخمی کرده باشن تو طول زندگیشون! نه؟ اونوقت این حرف شما درسته؟؟؟؟. واقعا نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن از دنیا عقب بمونن!!!

      • علی

        حرفت اصل مطلب رو میگه ها ولی نمیدونم چرا همه بهت منفی دادن...! شک نداشته باش مخاشون شستشو داده شده توسط همون ماهواره لعنتی...

      • بدون نام

        فرض کنید ماهواره پنجره شیطان؛پس این همه دروازه های الهی هم که باز هستند از پس یک پنجره بر نمی ایند؟عزیز جان،اشفتگی اجتماعی مادی و معنوی خیلی ها را مختل المشاعر کرده و کسی به داد زنان بیچاره ای که با این هیولاهای روان نژند گرفتارند ،نمی رسد تا یکی دیگری را از بین ببرد.

    • naser

      بعضی ها فقط یاد گرفتند بچه بیارندآخه به تو هم میگویند پدر!!!!!!!!!!!.

    • بدون نام

      آهای مرد قاتل، دیدی زنت با یکی دیگه ارتباط داره ؟ خب چرا میکشیش؟؟؟ طلاقش بده، چرا قتل انجام میدی که این بشه آخر کار ؟

    • بدون نام

      دنيا دار مكافاته هرچي بكاري همان درو ميكني

    • عرفان

      این مردواقعا مریض است

    • مژگان

      برو بابا ماهواره رو همه دارن.پس همه باید قاتل و خیانتکار بدن.چه سطح فکری؟!!!!....

      پاسخ ها

      • علی

        مژگان جان قاتل نمیدن ولی شک و تردید رو به خونشون و در زندگیشون راه میدن...! شما نمیتونی این موضوع رو درک کنی چونکه شبکه های ماهواره ای توسط اساتید روانشناسی و ارتباطات چرخونده میشه و پولش رو یهودی ها میدن...راجب هر چیز تحقیق کن و اطلاعاتت رو از طریق ماهواره کسب نکن...پیشنهاد میکنم سخرانی استاد رائفی پور رو پیرامون آسیب های ماهواره حتما گوش کنی...

      • امیر قرچکی

        ماهواره یعنی =همش فیلمهای ضربدری اه اه اه اه ..........

    • محمد رضا

      خدایی خط اخر مربوط به حرفای اون طفل معصومو گوش کردم اشک تو چشام حلقه شد ......لعنت به اون پدر که جلوی بچه اینکارو کرد ......

    • مونا

      مردمشکل روانی نداشته؟!؟!؟!یه شب شک کرده بعدشم راحت رفته تواتاق 25ضربه چاقوبه زنش زده!!!!!!!!!!!!این وسط هیچ عشقی یاوابستگی وجودنداشته!؟!؟! طرف جنون داشته حتماتازه به اینده ی بچشم فکرنکرده عجب بابایی بوده حالا بچه تکلیفش چیه ای بابای قاتل بی فکروبی عاطفه!؟!؟! خدایا دل بعضیاچقدرمثل سنگ سخته

    • یاعلی

      دعواهارو ول کنید."احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند" که نشد دلیل،اینارو بهش یاد دادن که بگه بررسیها طولانی بشه.اون طفل معصوم با اون حرفهای قشنگش نمی دونه چه بلاهایی از این به بعد سرش میاد.شک نکنید این فرد با سابقه ای که داره، فوق روانی بوده.

    • شادی

      شک و بدبینی و برداشت اشتباه اون مرد باعث شد این اتفاق ناگوار بیفته. بیچاره اون دختر بچه

    • بهمن

      باسلام
      خیلی دلم به حال اون دختر کوچولو سوخت

    • بدون نام

      ای بابامرد چقدر عوضی بوده یه زن خیلی جوون رو چطور دلش اومده با 25ضربه چاقو بکشه حیوون اینکارو نمیکنه چرا دختراتونو زود شوهر میدید ? ازدواج دختر باید بعد 32سال باشه

    • علی

      دلمون گرفت...!

      پاسخ ها

      • aidin

        عجب!!!!!

    • مسی

      برای گرفتن گواهینامه آرایشگری یا رانندگی ویا ......دوره هایی را باید گذراند ولی متاسفانه برای همسرداری (زن وشوهر)وفرزندداری هیچ نوع دوره وکلاس نباید گذراند !!!

    • میثم

      طلاق رو برای همین روزا گذاشتن. اگه واقعا زنش مشکل داشت باید طلاقش میداد وبه خدا واگذار میکرد .

    • بدون نام

      انشا الله هرچه زود تر ظلم و جور از سر مردم ایران کم بشه. خدا کنه روزی برسه که همه آسایش نسبی داشته باشن.

    • بدون نام

      بین چیکار کرده که زنه بهش خیانت کرده وگرنه تو هیچ جای دنیا سابقه نداشته زن خیانت کنه مگر اینکه مرد ی کاری کنه ک زن مجبور به اینکار شده شایدم اصلا خیانمت نکرده مرده برای خودش خیالات بافته که بهم خیانت میکنه .خب اگه هم خیانت کرده اصلا گیریم بی دلیل ولی تو که نباید بکشیش طلاقش بده خب!!!!!!!!!بیچاره دختر 7 ساه چه جوری میخواد بزرگ شه بی مادر خودش با اون خاطره تلخ تو ذهنش!

    • سارا

      اونی که خودش خائنه همه رو خائن میبینه. طرف خودش یه مشکلی داشته فکر کرده زنشم مثل خودشه .آدمی که با جمله هایی مثل حس کردم و شک کردم و فکر کردم دست به همچین جنایتی میزنه رو باید زنده زنده سوزوند

    • ثمین

      با سلام نظر من اینه که این اقافکر کرده چی بگم که خودمو تبرئه کنم اینو گفته و چون خودش این کاره بوده خیلی سریع حدسو گمانشو تبدیل به حقیقت کرده و گرنه اگه ادم سالمی بود الکی با یه تلفن قضاوت نمیکرد بعدشم سعی میکرد به خاطر دخترش موضوع رو منطقی حل کنه نه به بدترین شکل که فقط ار ادمای وحشی بر میاد

      پاسخ ها

      • امیر قرچکی

        والله چی بگوم سرکار استوار هرچی نگوم بهتر ازاینه که چیزی بگوم.........

    • مصطفی

      ....احساس کردم با فرد ديگري صحبت مي کند که ناگهان وارد اتاق شدم و او را کشتم....!!!!!!!!!!
      مردیکه
      احساس کردی!!!!!!!!!
      آدم با احساسش آدم میکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
      نمیخواستیش خوب طلاقش بده
      حالا خوبه اعدام بشی؟!!!!

    • مریم

      اونایی که اون بالا نظر دادین درباره ماهواره؟ متاسفم براتون یعنی انقد نفستون ضعیف هستش که از ابزار مثل ماهواره نام میبرید همه چی بسته بخود آدم داره. یقین داشته باشید که دلایل محکمتری وجود داره بخاطر مشکلاتی که تو این چند ساله اخیر پررنگ شده، مشکلاتی که اگه نام ببرم نظر منتشر نمیکنن. پس سکوت میکنم

      پاسخ ها

      • علی

        بله این مشکلات در بین مردم هست...ولی ماهواره کار کسی رو میکنه که فوت میکنه زیر آتیش که تازه گر بگیره...

    • nima

      خدایا ببین ما با کیا میشیم 75 میلیون خودت بهمون صبر بده حالا یکی هم پیدا شده میگه باید خانمه رو زنده سوزوندش.عجب صبری خدا دارد اگر ما......

    • الی

      وقتی تو زندگیمون خدا اصلا نیست کشتن که سهله آدم رو زنده زنده میخوریم وقتی قرآن نیست وقتی اهل بیت نیست نباشه چی جایگزین میشه خودتون بفرمایید.غلط میگم

    • سامان

      آی برترین ها:واسه نظرات مردم که نمیشه نظر داد.مثبت و منفی هم که نمیشه داد.درست کن سایتتو بابا.

    • امیر قرچکی

      یارو احساس کرده زن رو کشته اگه می دید چیکار میکرد....... حتما" اونجا بمب میذاشت تا هر سه برن رو هوا.......

    • ن ش

      خدا از گمان بدبردن به دیگران متنفر است اگراین آیه یادمان باشدهیچوقت قضاوت نمی کردیم

    • azadeh

      حالا این همه نظر دادید ولی واقعیت اینه که بعضی مردای ما آدم بشو نیستن حس میکنن تو جنگل زندگی میکنن چه قتلای ناموسی که هر روز دورو برمون اتفاق میوفته ولی تو صد تاش شاید یکیش رسانه ای بشه

      پاسخ ها

      • aidin

        همین تعصبات بیخوده که سالهاست زمینمون زده.

    • بهارسبز

      حتا اگه دادگاهو دستگاه عدالت درستی هم نباشه دلیل نمی شه هر کس دلش خواست بر اساس شک و گمان عدالت خودشو اجرا کنه اونم اینقدر وحشیانه با حضور یک بچه کوچیک تو خونه.
      وجود ماهواره یا چاقو یا هر چیز دیگه هم سبب این مسایل نیست انسانیت رو به افوله...

    • بدون نام

      سلا واقعه دردناكي است. اميدوارم موضوع ريشه يابي بشه تا از تكرار آن جلوگيري بشه.
      ايكاش گزارشي از تيمارستان‌هاي ما از روان‌پريشان شكاك (زن و مرد) تهيه مي‌شد.
      موردهاي زيادي در ميان آنها يافت مي‌شود كه تحت تأثير سريال‌هاي پوچ ماهواره‌اي كارشان به اينجا رسيده است.
      من نمي‌گويم ماهواره بد است اما بكارگيري غلط از آن مي‌تواند چنين نتايجي را داشته باشد.
      البته موضوع اين آقا را هم نمي‌›وان صرفاً به ماهوراه تعميم داد و همين‌طور كه نوشتم، ايشان بهتر است روان‌كاوي شود و عملش ريشه‌يابي شود تا ديگر چنين حوادثي را نخوانيم، ءنشاءا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج