۱۴۰۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ویدئو: خم کردن گلکسی نوت ۳ سامسونگ

پس از ویدیوی آی‌فون ۶ پلاس، ویدیوی دیگری منتشر شد که تست مشابهی را این‌بار روی همتای سامسونگی آن، یعنی گلکسی نوت ۳ انجام می‌دهد تا کاملا اوضاع عادلانه پیش برود.

فارنت: به احتمال زیاد در هفته های گذشته ویدیویی از خمیده شدن گوشی آیفون ۶ پلاس را دیده اید. پس از این ویدیو که خیلی زود هم همه‌گیر شد، ویدیوی دیگری منتشر شد که تست مشابهی را این‌بار بر روی همتای سامسونگی آیفون ۶پلاس، یعنی گلکسی نوت ۳ انجام می‌دهد تا کاملا اوضاع عادلانه پیش برود.



در حالی که ممکن است شما از گلکسی نوت ۳ پلاستیکی انتظار عملکرد بدتری نسبت به آیفون ۶ پلاس داشته باشید اما ظاهرا نتیجه چیز دیگری است. البته نوت ۳ نیز زیر فشار دقیقا مانند آیفون ۶ پلاس خم می‌شود. ولی از قرار معلوم این فبلت سامسونگ بدون از کار افتادن گوشی دقیقا به فرم اصلی خود باز می‌گردد و می‌توان گفت لقب پلاستیکی که سامسونگ عمری از آن رنج برده و به سری فلزی گلکسی آلفا پناه برده، حالا بهترین جنس ممکن برای ساخت گوشی در این موارد باشد. حداقل برای این نوع از حوادث!

در ویدیوی قبلی سعی شده بود آیفون نیز با خم کردن در جهت مخالف تعمیر شود. ولی ظاهراَ این کار باعث شکستن صفحه نمایش شده است. یکی از طرفداران اپل درباره خم‌شدن آیفون ۶ پلاس در وبلاگ خود اینچنین می‌نویسد:

"راستی به‌نظر عجیب نیست که چرا این گوشی در اثر خم شدن نشکست؟ یعنی شیشه شکستنی نیست؟ زیر چنین فشاری خم شدن ولی نشکستن بنظر یک ویژگی خیلی خوب می‌آید."

جواب بعله است. هیچکدام از دو گوشی زیر فشار نشکسته و به دو نیم نشدند. شیشه‌های هیچ‌کدام از آن‌ها شکستنی نیست. حداقل در اولین بار خم شدن و هردو بعد از خم شدن به عملکرد خود ادامه می‌دهند. خم شدن و نشکستن بنظر یک ویژگی خیلی خوب می‌آید که البته گلکسی نوت ۳ نیز به آن مجهز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين اقا اسمش خم كنه هرگوشي مياد فقط ميخاد خم كنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج