جاباما
۱۴۱۶۶۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت خودرو در بازار امروز

آخرین خبرها از بازار خودرو در روزهای پاییزی حاکی از کاهش قیمت‌ است. کاهشی که دلیل آن را می توان در کاهش یا عدم تقاضا برای خرید خودرو و یا تاثیر سخنان نمایندگان مجلس مبنی بر ارزان شدن خودرو دانست.

خبرآنلاین: آخرین خبرها از بازار خودرو در روزهای پاییزی حاکی از کاهش قیمت‌ است. کاهشی که دلیل آن را می توان در کاهش یا عدم تقاضا برای خرید خودرو و یا تاثیر سخنان نمایندگان مجلس مبنی بر ارزان شدن خودرو دانست.

زمانی که صنعت خودرو با موضوع قیمت گذاری خبرساز شده بود و هر روز رنگ تازه ای به حاشیه های خودروسازی می داد، بازار خودور و متقاضیانش قربانی تاخیر در اعلام قیمت ها شدند و این مساله نتیجه ای جز رکود به همراه نداشت. اما به اعتقاد بسیاری از شهروندان که نظرات آنان در پایان اخبار مربوط به خودرو به دفعات منتشر شد دلالان پول خوبی به جیب زدند و رونق جمعه بازارهای که حدود ۸۰ درصد آن را فروشندگان دلال تشکیل می دادند سکه بود.

دلالی و بلاتکلیفی در بازار خودور از یک سو و اختلاف نمایندگان مجلس با خودورسازان بر سر کاهش یا افزایش قیمت خودور از سوی دیگر، قیمت خودرو در بازار را دچار نوسانات شدیدی کرد. به طوری که فعالان بازار مدعی بودند که بعضی از خودروها یک شبه چند میلیون تومان با افت مواجه شده است و تمامی این عوامل دست در دست هم داده اند و این ضرر و زیان است که در دخل کارخانه هایشان جا خوش کرده است.

نابسامانی آن روزها، تفاوت قیمت بازار و کارخانه را به حداقل رساند. تا جایی که خریداران می‌توانستند تنها با پرداخت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان بیشتر از قیمت کارخانه، خودرو مورد نظرشان را از بازار خریداری کنند.

با این حال آخرین خبرها از بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌هاست. کاهشی که دلیل آن را می توان در کاهش یا عدم تقاضا برای خرید خودرو و یا تاثیر سخنان نمایندگان مجلس مبنی بر ارزان شدن خودرو دانست.

قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر پرتیراژ داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است:

قیمت خودرو در بازار امروز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      قیمت پراید132 کو ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج