۱۴۲۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مسدود شدن هوشمندانه تصاویر غیراخلاقی

مرکز ملی فضای مجازی در راستای برنامه‌های اعلام شده خود و با حمایت از جامعه دانشگاهی، اولین نرم‌افزار فیلترینگ هوشمند کشور را به بهره‌برداری رساند.

خبرگزاری تسنیم: مرکز ملی فضای مجازی در راستای برنامه‌های اعلام شده خود و با حمایت از جامعه دانشگاهی، اولین نرم‌افزار فیلترینگ هوشمند کشور را به بهره‌برداری رساند.

به منظور بهره‌گیری از خدمات مفید شبکه جهانی اینترنت و برنامه‌ریزی برای صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، با حمایت مرکز ملی فضای مجازی از طرح‌های علمی دانشگاهی، سیستم فیلترینگ هوشمند تصویر، فیلم و متن در موضوعات اخلاقی به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش، از مشخصه‌های این طرح، تشخیص هوشمند محتوای درخواست شده کاربر است که سرعت و گستره صفحات پالایش شده را افزایش می‌دهد و با کاهش نرخ خطا، کاربر سریع‌تر و دقیق‌تر به محتوای مفید مورد نیاز خود دست پیدا می‌کند.

همچنین در این نرم‌افزار به دلیل امکان پالایش جزئی صفحات و ریزدانگی، پالایش صرفاً بر صفحاتی اعمال می‌شود که به دلیل محتوای نامناسب نیاز به پالایش دارند و نیازی به بستن کل دامنه نیست.

از ویژگی‌های دیگر این طرح، توزیع‌شدگی است که براساس آن سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات می‌توانند این نرم‌افزار را مستقلاً به کار گیرند.

نرم‌افزار فیلترینگ هوشمند کشور در حال حاضر مراحل آزمایشی نهایی خود را به پایان رسانده و در چندین سازمان و نهاد راه‌اندازی شده است.

در مرحله اول، این طرح با همکاری مشترک پژوهشکده فضای مجازی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان تبلیغات اسلامی (مؤسسه اطلاع رسانی تبیان) در چندین مرکز داخل کشور و همزمان به عنوان یک طرح صادراتی در خارج از کشور راه‌اندازی شده است و مراحل بعدی این طرح در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      یه فکری به حال تورم واین اقتصاد نابسامان بکنید این حرفارو وله لش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج