۱۴۲۱۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل طولانی شدن مذاکرات از نظر هاشمی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه غربی‌ها دریافتند که ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است،گفت: به همین دلیل است که ائتلاف بین‌المللی مبارزه با گروه داعش دست نیاز به سوی ایران دراز کرده و می‌داند بدون کمک ایران نمی‌شود از شرّ داعش نجات پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای مجمع کارآفرینان ایران، با اشاره به طولانی شدن مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: مجموعه‌ی اتفاقات و موضع‌گیری‌ها نشان می‌دهد ایران و کشورهای ۱+۵ نمی‌خواهند به شرایط قبل برگردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه غربی‌ها دریافتند که ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است، خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که ائتلاف بین‌المللی مبارزه با گروه داعش دست نیاز به سوی ایران دراز کرده و می‌داند بدون کمک ایران نمی‌شود از شرّ داعش نجات پیدا کرد.

وی با ابراز تعجب از سخنان نسنجیده‌ای که بعضاً علیه ایران می‌گویند، گفت: دفاع از گروه‌های مقاومت را تروریست ‌پروری و حمایت از گروه‌های تروریستی منافقین را دفاع از حقوق بشر می‌دانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری مجموعه ترورهایی که علیه مردم و مسؤولین جمهوری اسلامی شده است، گفت: ایران مظلوم‌ترین قربانی تروریسم است، چون ظالمان جهانی پناهگاه تروریست‌ها هستند.

هاشمی رفسنجانی اتفاقات افغانستان، سوریه، عراق و غزه را سندی برای حمایت قدرت‌های جهانی از گروه‌های تروریستی و تروریست دولتی صهیونیستی دانست و گفت: کسانی که در سوریه و عراق به تروریست‌ها کمک می‌کردند، الان برای مقابله با همان تروریست‌ها دست به کار شدند.

برپایه این خبر، در آغاز این دیدار، آقایان غزنونی، دیّانی، احسانی‌فر، امیری و قصاعی گزارشی از اوضاع بخش خصوصی، موانع و مشکلات و راهکارهایی برای تقویت تولید و رونق اقتصادی ارائه کردند و هر یک از حاضران نیز ضمن معرفی خود، شمّه‌ای از کارخانجات و شرکت‌های تحت مدیریتشان گفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج