۱۴۲۲۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انتقاد یک نماینده مجلس از اقدام صدا و سیما

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هفته کار سخت نمایندگان در تعطیلات ظاهری مجلس از چشم مسئولان صداوسیما دور ماند.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هفته کار سخت نمایندگان در تعطیلات ظاهری مجلس از چشم مسئولان صداوسیما دور ماند.

ضرغام صادقی با تأکید بر اینکه صداوسیما باید نگاهی واقع‌گرایانه و واقع‌بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد، گفت: اکثریت نمایندگان یک هفته از سه هفته تعطیلات ظاهری مجلس مشغول سرکشی به حوزه انتخابیه بودند و دو هفته دیگر را نیز به سایر کارهای اجرایی در مجلس پرداختند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی دو هفته از تعطیلات مجلس گروه مشترکی تشکیل شد که به‌صورت فشرده روزانه هشت ساعت در نوبت صبح و عصر به برگزاری جلسه پیرامون اصلاح موادی از قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و لایحه خروج از رکود پرداخته و آن را نهایی کردند.

وی در ادامه به بیان انتظارات از رسانه ملی پرداخت و یادآور شد: انتظار داریم صداوسیما منصفانه و با سنجش تمام جوانب، مطالب را منعکس کند و بداند در زمان تعطیلات ظاهری مجلس، چیزی به اسم سه هفته تعطیلات مبنی بر استراحت نمایندگان وجود نداشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: صداوسیما باید فعالیت‌های سه قوه را منصفانه و واقع‌بینانه منعکس کرده و از جهت‌گیری در این زمینه‌ها خودداری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج