۱۴۲۲۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مرگبارترین سال پناهجویان

سازمان بین المللی مهاجرت در آستانه پایان سال میلادی با انتشار آماری اعلام کرد که سال اخیر میلادی مرگبارترین سال برای پناهجویان غیرقانونی بود.

خبرگزاری مهر: سازمان بین المللی مهاجرت در آستانه پایان سال میلادی با انتشار آماری اعلام کرد که سال اخیر میلادی مرگبارترین سال برای پناهجویان غیرقانونی بود.

روزنامه تاگس اشپیگل نوشت؛ این سازمان در ادامه گزارش خود آورده است در سال جای میلادی بیش از ۳ هزار پناهجو هنگام گذر از دریای مدیترانه جان خود را از دست دادند. تعداد قربانیان در مقایسه با سال ۲۰۱۱ میلادی یعنی وقتی که با آغاز دوران موسوم به "بهار عرب" میزان پناهجویان به شکل بی سابقه ای افزایش یافت، دو برابر شده است.

در تازه ترین گزارش سازمان بین المللی مهاجرت آمده است که بالاترین میزان قربانیان مهاجرت غیرقانونی بعد از دریای مدیترانه در مناطق شرقی آفریقا و همچنین مرز آمریکا و مکزیک ثبت شده است.

" لئونارد دویل" سخنگوی این سازمان هنگام ارائه این گزارش گفت: ما علاقمندیم تا توجه جهانیان را به ابعاد تکان دهنده و غیرانسانی این مساله جلب کرده و در صدد هستیم در این میان آمار مرگ و میر به حداقل ممکن برسد.

بر اساس گزارش سازمان بین المللی مهاجرت از آغاز قرن بیست و یکم تاکنون ۴۰ هزار پناهجوی غیرقانونی جان باخته اند که بیش از ۲۲ هزار تن از آنها در راه رسیدن به اروپا از پای در آمده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج