جاباما
۱۴۲۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوگل: آیفون ۶ را سال پیش ما ارائه کردیم

رییس اجرایی گوگل گفت: رقابت بین گوگل و اپل بیشتر از هر زمان دیگری شدت گرفته و به یک جنگ تعیین کننده در صنعت رایانه تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا: رییس اجرایی گوگل گفت: رقابت بین گوگل و اپل بیشتر از هر زمان دیگری شدت گرفته و به یک جنگ تعیین کننده در صنعت رایانه تبدیل شده است.

روزنامه تلگراف نوشت: اریک اشمیت در واکنش به این سوال که با دیدن صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌های اپل که مشتاقانه منتظر خرید آیفون جدید هستند چه احساسی دارد؟ تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که گوگل این فناوری‌ها را یک سال قبل عرضه کرده است، اما از بیان جزییات بیشتر خودداری کرد.

رییس اجرایی گوگل در مصاحبه با بلومبرگ گفت: این رقابت شدید به نفع میلیاردها کاربر در جهان است.

وی افزود:‌ در حقیقت من می گویم که این رقابت شدید بین اپل و گوگل در حوزه اندروید و ios مزایای بسیار زیادی برای کاربران در سطح جهان دارد. اگر شما نگاهی به نوآوری‌های اپل و گوگل بیندازید می‌بینید که این رقابت که به عقیده من نبرد تعیین کننده صنعت کامپیوتر امروز است به نفع میلیاردها نفر در سطح جهان است.

اشمیت درباره بازار جهانی گوشی‌های هوشمند استراتژی گوگل را نفوذ گسترده اعلام کرد.

اندروید در حال حاضر حدود ۸۴.۷ درصد بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار خود دارد در حالی که سهم اپل ۱۱.۷ درصد، ویندوز موبایل هشت درصد و سیستم عامل بلک بری و دیگر سیستم‌ عامل‌ها حدود ۳.۶ درصد است.

وی گفت: حقیقت این است که شما می توانید سهم کوچکی از بازار را با سود زیاد در اختیار داشته باشید یا همان مقدار پول را با سهم بیشتری از بازار و سود کمتر بدست آورید. ما در استراتژی خود سهم بیشتر بازار را انتخاب کرده‌ایم.

اشمیت و جاناتان روزنبرگ، نایب رییس سابق گوگل این مصاحبه را برای تبلیغ کتاب جدید خود به نام "گوگل چطور کار می‌کند" مطرح کردند. این کتاب درباره فرهنگ، استراتژی و نوآوریها در این موتور جستجوی اینترنتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج