۱۴۲۳۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طلای دوازدهم ایران به نام احسان حدادی

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن در پرتاپ دیسک به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسید.

خبرگزاری تسنیم: احسان حدادی دارنده مدال نقره پرتاپ دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن، ظهر امروز در بازی‌های آسیایی، به مدال طلا رسید. همچنین محمد صمیمی نیز چهارم شد.

حدادی در پرتاب اول ۵۶ متر و ۳۷ سانتی‌متر، در تلاش ۶۵ متر و ۱۱ سانتی‌متر پرتاب کرد و در پرتاب سوم دچار خطا شد. حدادی در پرتاب‌های چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب ۶۴ متر و ۸۹ متر، ۶۳ متر و ۷۷ سانتی‌متر زد. حدادی در پرتاب ششم ۶۴ و ۴۷ را ثبت کرد و در مجموع با ۶۵ متر و ۱۱ سانتی‌متر مدال طلا گرفت.

صمیمی پرتاب اول و دوم خود را اوت کرد و در پرتاب سوم حد نصاب ۶۰ متر و ۳۷ سانتی‌متر را به دست آورد. او در پرتاب چهارم و پنجم دچار خطا شد. وی در پرتاب ششم خود ۵۷ متر و ۵۶ سانتی‌متر را ثبت کرد. صمیمی در مجموع رکورد ۶۰ متر و ۳۷ سانتی‌متر را از خود به جا گذاشت و چهارم شد.

احسان حدادی پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در پرتاپ دیسک با پرچم مقدس ایران دور افتخار زد.

حدادی: مدال طلایم را به روحانی تقدیم می‌کنم

احسان حدادی بعد از کسب مدال طلا اظهار داشت: مدالم را به حسن روحانی، رئیس جمهور تقدیم می‌کنم. با آمدن دولت تدبیر و امید وضعیت ورزشکاران بهتر شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته گفتم دیگر برای ایران پرتاب کنم، اما با آمدن دولت جدید با حمایتشان امید پیدا کردم. خوشحالم که با کسب مدال طلا پرچم ایران را برافراشتم.

ملی پوش پرتاب دیسک گفت: هیچ کاری از دستم برنمی آمد. مردم خوشحال هستند که روحانی آمده است و این مدال را نقدیم کسی می‌کنم که باعث خوشحالی مردم شده است.

حدادی عنوان کرد: آنقدر مسئولان سال گذشته اذیتم کردند که نمی‌خواستم برای ایران مبارزه کنم. امسال سال خوبی برایم نبود. مریض بودم، اما خدا رو شکر مدال گرفتم و جواب دوری از خانواده ام را گرفتم.

وی در مورد عملکرد محمد صمیمی نیز گفت: او باید بهتر پرتاب می کرد. متاسفانه دیسک خودش را قبول نکردند و مجبور شد با دیسک دیگری پرتاب کند. امیدوارم در مسابقات بعدی موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج