۱۴۲۳۷۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مدیریت شرکت از راه دور

اداره‌ی یک شرکت تجاری بین‌المللی که در کشورهای مختلفی فعالیت دارد، کار ساده‌ای نیست.هماهنگی و برقراری ارتباط با کارمندان از هزاران کیلومتر فاصله، کاری زمان‌بر و مشکل است، اما می‌تواند با موفقیت انجام شود.

ام بی ای نیوز: اداره‌ی یک شرکت تجاری بین‌المللی که در کشورهای مختلفی فعالیت دارد، کار ساده‌ای نیست. هماهنگی و برقراری ارتباط با کارمندان از هزاران کیلومتر فاصله، کاری زمان‌بر و مشکل است، اما می‌تواند با موفقیت انجام شود.

در ادامه، با ۵ نکته برای مدیریت شرکت از راه دور آشنا می‌شوید.

۱- برقرای ارتباط روشن و مدوام

در کسب‌وکارهای بین‌المللی، ارتباط، نکته‌‌ای کلیدی است. مدیریت کارکنان در ساختمان اصلی شرکت و زیر نظر خودتان کاری دشوار است و وقتی کارکنان فرسنگ‌ها دورتر از شما مشغول به کار باشند، این امر سخت‌تر می‌شود. ساعت کاری آن‌ها درست زمانی تمام می‌شود که شما مشغول به کار شده‌اید. برای اینکه بتوانید کارهایشان را بهتر مدیریت کنید، لازم است که به‌‌طور مداوم با آن‌ها در ارتباط باشید و دست‌کم هفته‌ای یک بار با آن‌ها مکالمه داشته باشید.

مدیریت شرکت از راه دور

۲- فاصله را با فن‌آوری از بین ببرید

ارتباط شخص در هنگام مدیریت یک گروه بین‌المللی بسیار مهم است و فن‌آوری مناسب می‌تواند یاری‌دهنده باشد. ابزارهای اشتراک‌گذاری محل کار و محل‌های ذخیره‌سازی ابری فایل، مانند Box و Engyte، می‌توانند کنترل از راه دور را به‌آسانی ممکن سازند.

از تعیین مهلت پایان کار و راه‌حل ذخیره‌سازی ابری استفاده کنید، با به اشتراک گذاشتن یک برنامه‌ی کاری که توسط مدیران و کارکنان به‌روز می‌شود. استفاده از نرم‌افزارهای همراه نیز راه‌حلی است تا از پیشرفت درست روند کار مطمئن شوید. شما باید علاوه ‌بر ایمیل خود، امور را بر روی تلفن هوشمندتان نیز پی‌گیری کنید. حفظ هماهنگی یک شرکت، رکن اصلی یک کسب‌وکار بین‌المللی موفق است.

مدیریت شرکت از راه دور

۳- تفاوت‌های فرهنگی را بپذیرید

کار با مدیران کسب‌وکارهای بین‌المللی و جهانی چشم‌انداز تازه‌ای پیش روی شما قرار خواهد داد. بااین‌‌حال، شما را با چالش‌های جدیدی مانند تفاوت‌های فرهنگی به‌خاطر منطقه، دین و کشور مختلف هم روبه‌رو می‌کند.

این چشم‌اندازها و چالش‌های تازه‌ را در کسب‌وکار جهانی خود پذیرا باشید. درک اینکه جهان درواقع بسیار بزرگ‌تر از فرهنگ و کشور مادری شماست، نشانه‌ی فروتنی است. همه‌ی کارکنان شرکتتان را برای ساخت کسب‌وکاری موفق به یک چشم ببینید و تفاوتی قائل نشوید. اگر شما مشتاق باشید و در برقراری ارتباط عدالت داشته باشید، به موفقیت دست خواهید یافت.

مدیریت شرکت از راه دور

۴- از نیروی مشارکت کمک بگیرید

از روابط خود در کشورها استفاده کنید، چه کارمندان و چه مشتریان. مثلاً، اگر به زبان اسپانیایی مسلط نیستید، ولی می‌خواهید محصولی را در مکزیک عرضه کنید، از اعضای تیم خود کمک بگیرید تا پیغام شما را منتشر کنند.

وقتی نیازمند کمک هستید، غرور را کنار بگذارید و از دیگران کمک بگیرید. همکاری‌های مفید دوطرفه، برای یک کسب‌وکار بین‌المللی موفق لازم است.

۵- ایجاد روابط و حفظ آن

زندگی کردن در جغرافیایی دورتر، به این معنی است که شما باید برای حفظ روابط با کارکنان و مشتریان بیشتر تلاش کنید. برای تماس تلفنی هفتگی با کارکنان برنامه‌ریزی کنید. خیلی ‌وقت‌ها ارزیابی شرایط کار از طریق ایمیل مشکل است و می‌توان با شنیدن صدای افراد بینش بیشتری پیدا کرد.

مدیریت شرکت از راه دور

هم‌چنین، تلاش کنید در زمان‌هایی که می‌توانید در جلسه‌های حضوری با کارکنان و مشتریان در کشورهای دیگر شرکت کنید که بسیار مفید است. فکر و اندیشه می‌تواند راه طولانی را سریع طی کند. اگر باخبر شدید که یکی از کارکنان شما حیوانی خانگی‌اش را از دست داده یا روز تولدش نزدیک است، برایش کارت بفرستید. این مهم است که در کسب‌وکار قدردانی‌تان را به آن‌هایی که ساعت‌ها برای این تجارت زحمت کشیده‌اند، نشان بدهید.

هرچند راه‌اندازی کسب‌وکاری بین‌المللی و جهانی با مشکلاتی همراه است، ولی به شما چشم‌انداز بی‌نظیری می‌دهد. هم‌چنین، با استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند پروژه‌ای موفقیت‌آمیز باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج