۱۴۲۴۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد سرپرست استقلال از تعطیلی لیگ

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در انتقاد به تعطیلی ۵۰ روزه رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا گفت: هیچ جای دنیا لیگ به این مدت تعطیل نمی شود.

ایرنا: میرشاد ماجدی عصر سه شنبه درباره تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا افزود: این انتقاد همچنان وارد است و مربیان تیم ملی با نظر امیر قلعه نویی سرمربی استقلال موافق هستند و معتقدند در هیچ جای دنیا لیگ به این مدت تعطیل نمی شود اما این تعطیلی به صلاح دید کادر فنی تیم ملی و شرایط لیگ ایران باز می گردد.

وی درباره جلسه قلعه نویی با مربیان تیم ملی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی بود و قلعه نویی از حضور مربیان تیم ملی در اردوی تیم های مختلف ابراز خوشحالی کرد و از اینکه در تمرین استقلال حضور یافتند، تشکر کرد.

سرپرست استقلال تهران اضافه کرد: نظر قلعه نویی این است که نگاه تیم ملی به لیگ و تیم ها باید دو طرفه باشد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد قلعه نویی بیشتر مربیان لیگ برتری ایرانی و عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند بازیکن به تیم ملی بدهند به شرطی که به تیم شان آسیبی نرسد.

ماجدی ادامه داد: ارزیابی من از نشست مشترک مربیان تیم ملی و کادر فنی استقلال مثبت بود و امیدواریم این روابط ادامه یابد تا لیگ پویا داشته باشیم.

وی یادآور شد: استقلال چند بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار داده و مربیان تیم ملی از گشاده دستی استقلال در دادن بازیکن به تیم ملی، ابراز خوشحالی کردند.

ماجدی درباره علی کریمی نیز گفت: کریمی بازیکن بزرگی بود و سال ها برای تیم ملی و تیم های باشگاهی خود زحمت کشید و به فوتبال ما خیلی کمک کرده و امروز به عنوان مربی در کنار تیم ملی است.

وی افزود: علی کریمی با قبول مسئولیت مربیگری در تیم ملی علاقه خود را به این حرفه نشان داد و امیدوارم در کار خود موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج