جاباما
۱۴۲۴۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تقدیر آیت الله نوری همدانی از رئیس جمهور

آیت الله &#۰۳۹;حسین نوری همدانی&#۰۳۹; از مراجع تقلید گفت: سخنان رییس جمهوری در سازمان ملل متحد عالی بود.

ایرنا: آیت الله 'حسین نوری همدانی' از مراجع تقلید سه شنبه شب دردیدار معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درقم افزود: نخستین اصل مهم و قابل توجه حمایت از نظام اسلامی و نشان دادن اقتدار، عزت و عظمت آن درجهان است، که باید در اولویت کارهای همه رسانه ها قرار گیرد.

وی درادامه با مهم خواندن شغل و مسوولیت روزنامه نگاران، خبرنگاران و همه اصحاب رسانه، افزود: به همین خاطر مسوولان باید مراقب سایت ها و روزنامه ها باشند که برخلاف اسلام و ارزش های اسلامی مطلبی را منعکس نکنند.

آیت الله نوری همدانی ، تصریح کرد: اگر مطلبی خلاف مصالح نظام باشد، رسانه ها نباید آن را انعکاس و انتشار دهند چرا که دشمنان نظام همواره مترصد فرصت هستند و اگر یک نفر سخن خلافی را بگوید دشمن آن را به حساب همه مردم و کل نظام می گذارد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نباید به رسانه هایی که قصد تضعیف نظام را دارند میدان داده شود،افزود: رسانه ها در نظام اسلامی باید همه با وحدت و هماهنگی کامل در مسیر افزایش اقتدار و عظمت اسلام حرکت کنند و از چند صدایی نیز بپرهیزند چرا که چند صدایی در جامعه اسلامی مخالف اسلام است، و نباید به مطبوعات کشانده شود.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مطبوعات باید با هماهنگی کامل با یکدیگر به گونه ای عمل کنند که وقتی مردم در جلوی دکه های فروش روزنامه ها قرار می گیرند، این وحدت و هماهنگی را به خوبی احساس کنند.

وی شناساندن دشمنان و روشن کردن مردم از جنایات و توطئه های آنها را از جمله وظایف و مسوولیت های رسانه ها در نظام اسلامی برشمرد، و افزود: بدون شک هر چقدر قدرت نظام بیشتر می شود، عناد دشمن نیز بیشتر می شود لذا رسانه ها باید چهره دشمنان نظام و کشورهایی مانند انگلیس و آلمان را به مردم معرفی و مهمتر از همه علت به وجود آمدن این پایگاه استعماری و غده چرکین یعنی رژیم صهیونیستی را برای مردم و مخاطبان خود تبیین کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج