۱۴۲۴۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد. بازی‌های این هفته در معادلات بالای جدول تاثیر زیادی دارد که حساس‌ترین آنها مصاف همیشه پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس در اصفهان است.

* پنجشنبه ۱۰ مهر

گسترش فولاد - پدیده مشهد (ورزشگاه اختصاصی گسترش - ساعت ۱۵:۴۵)

گسترش فولاد با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و پدیده با ۱۳ امتیاز هشتم است. سه امتیاز دیدار خانگی گسترش را بالاتر از پدیده قرار خواهد داد آن هم در شرایطی که گسترش در ۲ هفته اخیر ۴ امتیاز کسب کرده و پدیده با شکست‌های پیاپی در مسیر نزول قرار گرفته است.

صندلی تارتار متزلزل است و در مقابل علیرضا مرزبان هم کم کم شرایط تحت فشار لیگ برتر را احساس می‌کند. باید دید در مصاف تفکرات این دو مربی کدام یک از بحران رد شده و کدام یک در منطقه خطر باقی می‌ماند.

نفت تهران - ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه تختی تهران - ساعت ۱۷:۱۰)

یحیی گل محمدی فصلی موفق را با نفت گذراند و این تیم را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند. این بازی و تجدید دیدار دوباره برای او مفاهیم بسیاری دارد، از یک سو اثبات توانایی به مدیرانی که در پایان فصل اصراری به ماندنش در نفت نکردند و از سوی دیگر تداوم موفقیت ذوب آهنی که توانست با شکست دادن استقلال کمی سر و سامان پیدا کند.

در طرف مقابل علیرضا منصوریان با نفت زیر ذره‌بین انتظارات است. او به هیچ عنوان دوست ندارد مقابل مربی که فصل گذشته هدایت نفت را برعهده داشته شکست بخورد و مدیران نفت را سرافکنده کند.

استقلال خوزستان - راه آهن (ورزشگاه تختی اهواز - ساعت ۱۷:۲۰)

استقلال خوزستان بعد از آنکه مقابل پرسپولیس شکست خورد و عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی در انتقاد از داوری آتشفشان به راه انداخت اکنون در خانه میزبان راه‌آهن است و برای خارج شدن از فشار به دنبال کسب سه امتیاز است. تیم خوزستانی با ۸ امتیاز چهاردهم است و شرایط نامناسبی دارد و تنها برتری در این دیدار به استقلال کمک خواهد کرد. راه آهن هم با ۹ امتیاز سیزدهم است و شرایطش فرق چندانی با شاگردان ویسی ندارد بنابراین هر دو تیم محکوم به پیروزی هستند.

استقلال - ملوان (ورزشگاه آزادی - ساعت ۱۸:۳۰)

استقلال با وجود هت تریک در باخت با ۱۸ امتیاز دوم است و ماموریت شاگردان قلعه نویی هم مشخص است. بردن ملوانی که با ۸ امتیاز پانزدهم جدول است، حفظ جایگاه در جدول، پایان ناکامی و راضی کردن هوادارانی که قطعا دیگر صبر نتیجه‌ای غیر از برد را ندارند. روی کاغذ کار استقلال آسان است و ملوان نصرت ایراندوست با آنچه تاکنون نشان داده توان مقاومت را نخواهد داشت با این حال ملوان هرازگاهی تبدیل به قویی سرکش می‌شود و از آنجا که در فوتبال ایران می‌شود انتظار عجیب ترین نتایج را داشت، شاید شوک بعدی به استقلال را ملوان وارد کند.

امیر قلعه‌نویی که می‌داند نتیجه نگرفتن در این بازی اوضاع تیمش را بحرانی‌تر می‌کند برای جلوگیری از چهارمین باخت پیاپی تیمش را برای برد به میدان می‌فرستد آن هم مقابل تیمی که تنها پیروزی‌اش در لیگ برابر پرسپولیس رقم خورده است. مسلما استقلالی‌ها نمی‌خواهند دومین قربانی ملوان باشند.

* جمعه ۱۱ مهر

سایپا - تراکتورسازی (ورزشگاه انقلاب کرج - ساعت ۱۶)

سایپا بعد از چند هفته روند صعودی در قم مغلوب صبا شد تا ترمز شاگردان مجید جلالی کشیده شود. آنها فردا در خانه میزبان تراکتورسازی هستند. این دیدار برای مجید جلالی یادآور فصلی کابوس‌وار است. او هیچگاه نتوانست نزد تراکتوری‌ها محبوب شود و از سوی دیگر رسول خطیبی جوان هم اکنون با تراکتورسازی صدرنشین لیگ است. مجید جلالی نهایت انگیزه را برای تحمیل شکست به تراکتورسازی در ملاقات دوباره با این تیم دارد و باید دید این انتقام تا چه اندازه شدنی است و آیا تراکتورسازان بازهم دل جلالی را می‌شکنند یا این بار او به شکلی دیگر هواداران تیم تبریزی را ناراضی می‌کند.

پیکان - صبای قم (ورزشگاه تختی - ساعت ۱۷:۱۰)

پیکان با منصور ابراهیم زاده موتورش راه افتاده و در مسیر دور شدن از انتهای جدول پیش می‌رود، در مقابل صبای قم هم با شکست دادن سایپا بار دیگر اوضاعش را بهبود بخشید و این بار در دیدار خارج از خانه به دنبال شکست نخوردن است. علاوه بر تمام انگیزه‌های دو طرف برای موفقیت، مهدی رحمتی که به تیم ملی دعوت شده، انگیزه‌های مخصوص به خود را برای این بازی خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان - فولاد (ورزشگاه بهنام محمدی - ساعت ۱۷:۲۰)

یک دیدار تمام خوزستانی و داغ. نفت مسجد سلیمان با تساوی در هفته گذشته آن هم خارج از خانه کمی امیدوار شد اما حریف آنها در هفته یازدهم فولادی است که با ۱۸ امتیاز در تعقیب تراکتورسازی و استقلال، منتظر لغزشی برای صدرنشینی است. روی کاغذ بخت را باید به فولاد داد و نفت دیدار دشواری خواهد داشت، به ویژه آنکه تفاضل گل برای فولاد در این دیدار اهمیت دارد و میتواند آنها را حتی در صورت برد استقلال هم بالاتر از این تیم قرار دهد.

سپاهان - پرسپولیس (ورزشگاه فولادشهر - ساعت ۱۸:۳۰)

نام این بازی را دربی ایران گذاشته‌اند چرا که سراسر حساسیت است و هر سال یک ماجرا را در فوتبال ایران رقم می‌زند. ۲ سال پیش داستان آب معدنی‌های مشکوک بود و سال گذشته هم که محسن قهرمانی در جنجال این بازی غرق شد. پرسپولیس مدت‌هاست که در حسرت برد مقابل سپاهان در اصفهان است و تحقق این آرزو قطعا یکی از بزرگترین روزهای تاریخ سرخپوشان خواهد بود. با این حال سپاهان هم راه بردن پرسپولیس را خوب می‌داند. مصاف خلعتبری با همبازیان فصل گذشته و رویارویی تفکرات حسین فرکی و حمید درخشان نکات ویژه و دیدنی این دیدار است.

پرسپولیس برای اینکه به روند صعودی‌اش ادامه دهد به دنبال ۳ امتیاز است و سپاهان برای دور نشدن از جمع مدعیان نمی‌خواهد به پرسپولیس باج دهد. این بازی حساس‌ترین دیدار هفته است و باید دید آیا باز هم مسائل حاشیه‌ای در آن اتفاق می‌افتد یا اینکه این بار شاهد جنگ صرفا تاکتیکی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج