۱۴۲۴۹۷
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

جزییات قتل هولناک ناموسی

ساعت ۲ بعدازظهر یکم مهرماه سال جاری مردی ۴۵ ساله با مراجعه به دایره تجسس کلانتری ۱۰۸ نواب در ادعای عجیبی گفت که همسرش را با ضربات چاقو کشته است.

روزنامه ایران: ساعت ۲ بعدازظهر یکم مهرماه سال جاری مردی ۴۵ ساله با مراجعه به دایره تجسس کلانتری ۱۰۸ نواب در ادعای عجیبی گفت که همسرش را با ضربات چاقو کشته است.

وی که بسیار خونسرد به نظر می‌رسید به افسر تجسس گفت: مدتی است که نسبت به همسرم بدبین بودم و پس از مدتی متوجه شدم وی با مرد جوانی رابطه پنهانی دارد امروز وی را به خانه کشاندم و با چاقو او را کشتم! این مرد که تعجب را در چهره‌های مأموران می‌دید کلید خانه‌اش را روی میز گذاشت و گفت می‌خواهد پلیس خانه‌اش را بازرسی کند تا حرف‌هایش را باور کند!

با اصرارهای مرد خونسرد تیمی از پلیس همراه وی و برای بررسی ماجرا به خانه‌اش در مرکز شهر رفتند و هنگامی که به آنجا رسیدند خودروی اورژانس که مقابل ساختمان بود را دیدند و پس از واردشدن به خانه مرد ۴۵ ساله با بدن نیمه جان زنی به نام «مهری» روبه‌رو شدند.

با توجه به وخیم‌بودن وضعیت زن ۴۰ ساله، وی توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان منتقل شد و مأموران نیز تجسس‌های خود را آغاز کردند که پسر ۱۷ ساله این زوج به پلیس گفت: پس از تعطیل شدن از مدرسه به خانه آمدم و با جسد مادرم که روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدم. خیلی ترسیدم و به پلیس و اورژانس زنگ زدم و تا آمدن آنان همه جا را گشتم تا ببینم کسی خانه‌مان است یا نه؟ که دیدم کسی حضور ندارد.

در ادامه مأموران از پدر خانواده که اعتراف کرده بود دست به این جنایت زده است بازجویی کردند، وی نیز گفت: من و مهری عکاس هستیم و هر دو در یکی از غرفه‌های ادارات دولتی، نمایشگاه جداگانه‌ای داشتیم و هیچ مشکلی نیز با هم نداشتیم تا اینکه من به رفتارهای همسرم مشکوک شدم.

وی گاهی اوقات به بهانه‌های مختلف محل کارش را ترک می‌کرد و بیرون می‌رفت تا اینکه یک روز وی را تعقیب کردم و دیدم مهری با مرد جوانی ملاقات می‌کند و بدتر از آن، اینکه بین آنان رابطه پنهانی وجود دارد. وی افزود:‌ خیلی ناراحت بودم تا اینکه روزی مهری را در خانه‌مان غافلگیر کردم و به پدر زنم زنگ زدم تا به خانه‌مان بیاید و تا تکلیف‌مان را روشن کند. وی آمد و پس از عنوان اینکه دخترش به من خیانت کرده است با عصبانیت دست همسرم را گرفت و همراهش برد.

مرد ۴۵ ساله گفت: پس از این ماجرا به دنبال انتقامجویی از مهری بودم و با گذشت مدتی از وی خواستم غرفه‌اش را تعطیل کند و به غرفه من بیاید که وی نیز پذیرفت. به ظاهر نشان می‌دادم هیچ مشکلی وجود ندارد تا اینکه از وی خواستم برای ناهار به خانه برویم، وقتی وارد خانه‌مان شدیم در یک لحظه با چاقو به سویش حمله‌ور شدم و پس از آن به کلانتری آمدم و خودم را معرفی کردم. همزمان با این اعترافات دردناک، مهری روی تخت بیمارستان از پای درآمد و بازپرس «جمشیدی» از شعبه سوم ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در جریان این جنایت خانوادگی قرار گرفت.

مرد جنایتکار که «حسن» نام دارد در ادامه تحقیقات پیش روی بازپرس قرار گرفت و گفت: من از مرگ همسرم ناراحت هستم و بسیار پشیمان شدم ولی کینه‌ای که به خاطر کارهایش به دل گرفته بودم را نتوانستم فراموش کنم و چنین شد که دست به این جنایت زدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر میکنم تکه ی آخرش که اظهار ندامت کرده الکیست...با توصیفاتتان بعید است این حرف را بزند!!!

    • مهران

      حق با شوهره س.
      زنی که خیانت کنه سزاش اینه که زنده زنده پوستش رو بکنن نه اینکه باچاقو بکشن...
      اگه نمیخای شوهرت رو بهش بگو و طلاق بگیر،بعدش برو باهرکی که میخای باش

      پاسخ ها

      • طُرفه

        البته آقایون خیلی بهتر از این مدل خانمها هم نیستن !!!

      • بدون نام

        اگر هرکسی هر جور دوست داشته باشه، کس دیگه ای رو مجازات کنه، دیگه قانون چکارس! همین اظهاراته که مجرم ها رو پر رو تر میکنه!! در ضمن سزای هر شخص خائن، چه زن باشه و چه مرد باشه، توسط قانون داده میشه. خیانت هم مگه زن و مرد داره!!!!!

      • بدون نام

        فکر میکنی به همین راحتی طلاق میده؟

    • بدون نام

      جز خراب کردن زندگی خودش واز همه مهمتر فرزندان چه مشگلی حل شده ایا طلاق راه حل بهتری نیست بقول اون دوستمون مردها هزاران بار این خیانت را می کنند اب هم از اب تکان نمی خورد...می خورد خدا وکیلی...تکرار می کنم تکلیف بچه ها چی می شه که در یک لحظه بدبخت شدن که چی اخه این غیرته اخه بخدا نیست غیرتی که باعث بدبختی بچه های معصوم بشه اسمش حماقته نه غیرت غیرت یعنی زن وطلاق بدی ومرد ومردونه بشینی بچه هارو به یه جایی برسونی... این یعنی غیرت

      پاسخ ها

      • اکبر

        راجع به چیزی که نداری صحبت نکن(غیرت)! الکی هم ادای روشنفکرارو در نیار.

      • ساغر

        جناب آقای اکبر...
        این طرز صحبت کردن با هم وطن خودت واقعا درست نیست.آدم به خاطر اختلاف نظر راجع به یه مسئله به هم وطن خودش انگ بی غیرتی نمی زنه.

      • hamid

        اکبر آقا تو که واسه دو کلام حرف زدن معطلی چرا الکی میای کامنت میزاری و به مردم توهین می کنی تو هم برو قمه رو وردار بیفت به جون خلق اله.

    • بدون نام

      مرد به این میگن نه به این سوسولها که زناشونوبزک میکنن وادای روشنفکرا رودرمیارن ودوکلاس هم سواد ندارن

    • بدون نام

      والا به نظر من هم ازش جدا میشد خیلی بهتر بود تا کشتنش

      پاسخ ها

      • مهدی

        البته اگه میتونست مهریه اش رو بده که اونم مستلزم این بود که 4تا شاهد بیاره که خانوم داره خیانت میکنه ...

    • بدون نام

      یعنی چی آخه؟؟ زنه حالا هر کاری کرده بعد هم گذاشته رفته تو باید می‌کشتیش روانی؟؟؟؟ خب طلاقش میدادی میرفتی یکی دیگه می‌گرفتی شما مردا که مث آب خوردن خیانت می‌کنین صیغه می‌کنین دیگه چتونه؟؟؟؟ مگه جوجه بود که سرشو بریدی؟؟؟

    • محسن

      در انتخاب همسر مناسب و پایبند به زندگی در جامعه امروز باید بیش از پیش دقت کرد

      پاسخ ها

      • محسن

        باید مردهای سوسول را که همسر خود را اینطوری میارن بیرون کشت

    • مسعود

      اینکه کشته بعدش هم خیلی راحت رفته پیش پلیس منو یاد فیلم سون میندازه'

    • poya

      این مرد باید زنش را طلاق میداد و مطمئنا" هیچکس اون زن را به ریالی نمیخواست تا آخر عمر بیوه میموند

      پاسخ ها

      • سارا

        زیاد هم مطمئن نباش خر باشد بسیار در این زمانه . امان از روزی که سوار قابل باشد و حرفه ای.غیرت آقایون قابل ستایشه اما کاش همت شون و نوع محبتشون هم به گرمی غیرتشون باشه

    • سارا

      آقایون غیرتی همین اندازه هم مهربون و همت بلند باشین که آدم بتونه بهتون بباله اینجوری شاید نشه

    • دانیال

      دستش درد نکنه که اون را کشته اگر من بودم سرش را هم جدا میکردم کسی که خیانت میکنه اگر طلاقش هم بدی باز هم یکی دیگه را بی چاره میکنه پس این هم سزای بدکاران.

    • شیر ین

      خا نواده مقصراصلی است باید به فرز ندان درس بفاداری اموخت چه مرد خیا نت کند جه زن زندگی تباه میشود البته در جا معه ما مردا خیانت را حق خود می دانند

    • احمدي

      البته انسان اگر زنش را كشت اول بايد با چشم خود ببيند وگرنه با كسي صحبت كرد و مشكوك شدم ملاك نيست اين آقا آدم عصبي باديدن يك مورد مشكوك مرتكب قتل شده و اين گونه افراد بعد از اتفاق زياد دروغ مي گويند.

    • ناشناس

      اولا بايد ديد كه ريشه اين خيانت از كجا شروع شده حتما شوهرش هم در خطاي او شريك بوده. روز اولي كه با هم ازدواج كردند كه دختر معصوم اين كاره نبود و الا اين آقا نمي گرفتش. ثانيا اين كه مردها هر كاري مي خواهند بكن و اسمشو خيانت نگذارن ولي زن ها اگر همون كارها رو بكنن و اسمش بشه خيانت كه صحيح نيست.
      پس مرد و زن فرقي نميكنه وقتي ازدواج كردي بايد به پيمان زناشويي وفادار باشي اين اسمش ميشه غيرت.

    • فرامرز

      چرا اون زن خیانت کرد؟
      آیا مرد قاتل به فکر احساسات زنش بود و اون خیانت کرد؟
      من فکر میکنم اون زن هم مشکلاتی داشته و مرد بیفکرش بدادش نرسید و اون هم مشکلشو (اشتباها) با کس دیگه ای خواسته حل کنه.
      البته میدونم که خیلی از شما عزیزان با این حرف من موافق نیستید ولی وقتی خانواده ای پای برنامه های ماهواره ای میشینه، فکرش مسموم میشه و وقتی تفکر کافی و تعقل کافی وجود نداشته باشه راه به خطا رفتن هم زیاد میشه. جامعه ما خیلی مریض شده.

    • کیوان

      آفرین( مرده) یارو زن ذلیل نظر داده کسی که خودش اقدام به کشتن بکنه پس قانون چکارس فکر کنم قضیه ناموسیه فقط اشتباه کرده که مرده رم نکشته بزرگترین اشتباه

    • ali

      مرد و زن بریکدیگر حق دارند اما مالک یکدیگر نیستند که خودسرانه حکم صادر کرده و دیگری را بکشد اگر این فرد راست بگوید باید موضوع را به مراجع قانونی ارجاع تا طبق قوانین شرع حکم صادر شود.

    • عابدین

      به نظرمن ادم تاحرکتی باچشای خودش نبیند قظاوت نکند بعداگردید چراخودش روقاطی دردسرکند نمی ارزد طلاق دهد روزی ازنو وبه خداواگذارکند همین بس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج