جاباما
۱۴۲۵۴۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

شایعه ساز «خفاش شب» شلاق خورد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اجرای حکم شلاق عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که اقدام به ارسال عکس و مطالبی که باعث رعب و وحشت در مردم هرمزگان شده بود را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اجرای حکم شلاق عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی که اقدام به ارسال عکس و مطالبی که باعث رعب و وحشت در مردم هرمزگان شده بود را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این خصوص گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر حضور خفاش شب در بندرعباس که عامل قتل زنان و کودکان است منتشر شد که این موضوع موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت و ترس میان شهروندان شده بود به سرعت در دستور کار دستگاه قضایی و انتظامی استان قرار گرفت .

وی افزود: موضوع با دستور قضایی از سوی دادستان مرکز استان به پلیس فتا صادر و متهم از این طریق شناسایی و عامل نشراکاذیب مبنی بر حضور خفاش شب ، دستگیر و کیفرخواست در خصوص این متهم صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد که دادگاه مربوطه با تشکیل جلسات دادرسی و اقرار صریح متهم وی را به استناد ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی محکوم به ۷۴ ضربه شلاق در ملاء عام کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تاکید کرد: وی به حکم صادره اعتراض کرد که پس از ارجاع به دادگاه تجدیدنظر حکم بررسی و دوباره مورد تایید قرار گرفت و قطعیت یافت و حکم صادره در بین مردم ولایت مدار شهرستان بندرعباس به اجراء درآمد که پس از اجرای این حکم مردم مراتب تقدیر و تشکر خود از دستگاه قضایی و امنیتی استان را ابراز داشتند.

وی در پایان افزود: دستگاه قضایی با افرادی که موجبات اخلال در نظم و امنیت جامعه به ویژه موجبات سلب آسایش و یا تشویش اذهان عمومی جامعه شوند به شدت برخورد می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      بخوره نوش جانش تا چوپان دروغگو نشه!

    • آزاده

      به خاطر این شایعه تا مدتها زنها و دخترها جرأت بیرون موندن از هفت شب به بعد نداشتن. تو همون روزا یه خانم مسنی سوار تاکسی شده بود راننده به شوخی بهش گفته بود مادر نمیترسی من خفاش شب باشم! خانمه نه گذاشته نه ورداشته چکش از تو کیفش درآورده کوبیده تو سر راننده بخت برگشته بیچاره راهی بیمارستان شده بود!!! ببینید شایعه چه بلایی سر آدما میاره!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج