۱۴۲۵۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عکس خانوادگی «اسکار وایلد» حراج شد

عکس خانوادگی و منتشرنشده‌ای از «اسکار وایلد»، شاعر و نویسنده مطرح ایرلندی، در ماه اکتبر در حراجی گینس به فروش گذاشته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: عکس خانوادگی و منتشرنشده‌ای از «اسکار وایلد»، شاعر و نویسنده مطرح ایرلندی، در ماه اکتبر در حراجی گینس به فروش گذاشته می‌شود.

عکسی منتشرنشده مربوط به آلبوم خانوادگی «اسکار وایلد» که او در سال ۱۸۷۸ و ذر دوران جوانی همراه با گروهی روی پله‌های کاخ «آشفورد» گرفته قرار است در ماه اکتبر چوب حراج بخورد و انتظار می‌رود تا مبلغ هشت‌هزار یورو به فروش برسد.

عکس خانوادگی «اسکار وایلد» حراج شد

اسکار وایلد، نویسنده، شاعر و نمایشنامه‌نویس نام‌دار ایرلندی، شانزدهم اکتبر ۱۸۵۴ در دوبلین متولد شد. او در دانشگاه دوبلین به مطالعه‌ ادبیات کلاسیک پرداخت و موفق به دریافت مدال طلای «برکلی» شد که بالاترین نشان برای دانشجویان این رشته بود.

این نویسنده در سال ۱۸۷۸ در لندن اقامت گزید و اولین مجموعه‌ی شعرش را در همین سال منتشر کرد که جایزه‌ «نیودی ‌گیت» را کسب کرد. او به شدت تحت تأثیر نویسندگان انگلیسی چون «جان روسکین» و «والتر پاتر» بود که نقش هنر را در زندگی حیاتی می‌دانستند.

عکس خانوادگی «اسکار وایلد» حراج شد

«اسکار وایلد» روز ۳۰ نوامبر ۱۹۰۰ بر اثر ابتلا به مننژیت درگذشت و در نزدیکی پاریس به خاک سپرده شد. او طبع شوخ و زیرکی داشت و به‌ خاطر اظهارنظرهای بذله‌گویانه‌اش بسیار مشهور بود.

وایلد چهار مجموعه‌ی شعر، ۹ نمایش‌نامه و ۱۱ اثر داستانی از خود به جا گذاشت. «روح کانترویل» (۱۸۸۷)، «داستان‌های شاهزاده‌ شاد» (۱۸۸۸)، «انارستان» (۱۸۹۱)، «تصویر دوریان گری» (۱۸۹۱) و «نامه‌های اسکار وایلد» از معروف‌ترین آثار این نویسنده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج