۱۴۲۵۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مصرف شیرینی و شکلات تهرانی ها رکورد زد

رئیس اتحادیه قناد و شیرینی تهران با اشاره به این که این صنف کاملا آماده ارائه خدمات در روزهای عید قربان و غدیر است، بیان کرد: مصرف روزانه شیرینی در تهران بیش از ۵۰ تن است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه قناد و شیرینی تهران با اشاره به این که این صنف کاملا آماده ارائه خدمات در روزهای عید قربان و غدیر است، بیان کرد: مصرف روزانه شیرینی در تهران بیش از ۵۰ تن است.

علی بهرمند گفت: با لغو اولویت‌های واردات روند واردات تسهیل و قیمت مواد اولیه وارداتی کاهش یافته اما این در حالی است که مواد اولیه داخلی آنچنان تغییر قیمت نداشته است.

او با اشاره به این که مواد اولیه به صورت آزاد تامین می‌شود، ادامه داد: هر بسته روغن ۱۶ کیلویی ۶۳هزار تومان، آرد ۴۰ کیلویی ۶۵ هزار تومان و هر کیلو شکر که اخیرا در بازار آزاد افزایش قیمت داشته‌، ۲۱۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این فعال صنفی بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو کاکائو معمولی که در گذشته ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسید به قیمت ۱۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر کیلو کاکائو درجه یک بیش از ۳۰ هزار تومان قیمت دارد و این در حالی است که تولید داخلی بسته به مواد اولیه وارداتی بوده از این رو افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

رئیس اتحادیه قناد و شیرینی تهران در پایان از برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای ارتقا تولید شیرینی خبرداد و گفت: کلاس های آموزشگاه مرجع شیرینی با همراهی سازمان فنی و حرفه‌ ای برای عموم در سطوح مختلف برگزار خواهد شد.

نرخ اعلامی شیرینی برای هر کیلو شیرینی تر ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گل محمدی ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، زبان و پاپیون ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنجی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۸ هزار تومان اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج