۱۴۲۶۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زمان افتتاح بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح "گنبدمینا" بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبرداد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح "گنبدمینا" بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبرداد.

اردشیر نوریان ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: مرکزعلم و آسمان نمای گنبدمینا یکی از شاخص ترین پروژه های مدیریت شهری در پایتخت است که با تلاشی چند ساله روز دوشنبه با حضور شهردار تهران و مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

زمان افتتاح بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه

وی با اشاره به ویژگی های گنبد مینا یادآور شد: این مجموعه یک فضای علمی، فرهنگی و تفریحی با تکنولوژی بسیار پیشرفته است که در آن فیلم های چند بعدی، مدل های علمی، آخرین دستاورد های علمی کشور و دنیا در حوزه نجوم، هوا فضا و سایر علوم پایه به نمایش درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: گنبد مینا به لحاظ تکنولوژی و معیارهای کمی و کیفی در سطح خاورمیانه بی نظیر و در ردیف نمونه های برتر جهان است که با ۱۸۰۰ متربع مساحت، سالن نمایش بسیار پیشرفته کره ای شکل با ظرفیت ۱۵۰ نفر و دیواره های نمایش دیجیتال و ویترین های نمایش آثار علمی فضایی شگفت انگیز را ایجاد کرده است.

به گفته نوریان، گنبدمینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد کانون حضور و فعالیت جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی کشور است و تاکنون نیز سازمان ها و نهاد های علمی کشور نظیر سازمان هوافضا، موزه علم و مراکز دانشگاهی کشور در زمینه تولید محتوای علمی و آموزشی همکاری تنگاتنگی را داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج