۱۴۲۶۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

صمد نیکخواه بهرامی: انگار خواب بودیم!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران آنالیز خوب قراق‌ها را عامل سخت شدن دیدار نیمه نهایی دانست.

خبرگزاری ایسنا: صمد نیکخواه بهرامی پس از پیروزی نزدیک تیم ملی بسکتبال برابر قزاقستان و صعود به فینال بازی‌های اسیایی اظهار کرد: قزاقستان خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود. برابر آنها غافلگیر شدیم و بازی بسیار حساس شد. در دفاع خیلی بد بودیم و ضعیف کار کردیم. خدا را شکر که در این مسابقه برنده شدیم و حالا باید برای فینال نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم و دچار مشکل نشویم.

او افزود: خیلی بد بودیم و تیم قزاقستان خیلی خوب کار کرد. آنها ما را آنالیز کرده بودند. با اینکه سیستم دفاعی را تغییر دادیم بازهم جواب نگرفتیم. پرتاب های بسیار خوبی داشتند و ما نیز در حد خودمان نبودیم. برای این مسابقات ماه ها تلاش کردیم و نزدیک بود تمام تلاش هایمان به باد برود. به نظر من اگر بخواهیم در فینال هم به این شکل بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد. نباید در فینال اشتباه های امروزمان را تکرار کنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: خوب شد که در این بازی نقاط ضعف‌مان را شناختیم. قطعا کره برای همین نقاط ضعف ما برنامه دارد و می‌خواهد به ما ضربه بزند. انگار امروز خواب بودیم و قزاقستان را دست کم گرفته بودیم اما خوب شد که از خواب بیدار شدیم و بازی را بردیم. ما از اول هم برای قهرمانی آمده بودیم و امیدوارم با پیروزی برابر کره جنوبی دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: بی تردید ما هم دوست داشتیم خانواده‌هایمان مثل والیبالی‌ها در کنار ما باشند. واقعا دخترم از دوری من خیلی اذیت می‌شود، اما امیدوارم با مدال طلا هم خانواده و هم مردم را خوشحال کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج