۱۴۲۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجیدی تبعات حضورش در آزادی را می داند؟

حضور مجیدی در استادیوم آزادی با تشویق هوادارانش و دودستگی طرفداران استقلال همراه خواهد بود و این چیزی نیست که امیر قلعه نویی خواهان آن باشد.

طرفداری: دو سال پیش در چنین روزهایی بود که اولین خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اتفاق افتاد. شماره ۷ محبوب آبی‌ها در اقدامی ناگهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود و در نامه‌ای دلایل این اقدام خود را هم اعلام کرده بود. در بخشی از این نامه آمده بود: «بر حسب صبر و تعصب تا به امروز سکوت کردم (حتی در روزهایی که در اوج آمادگی و بنا به سلیقه فنی ! نیمکت نشین بودم صحبتی نکردم تا آرامش تیم و مجموعه استقلال برهم نخورد) و برای اثبات خویش تلاش و مبارزه کردم اما امروز وقتی می شنوم که آقایان عامل ناکامی تیم را تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران خونگرم استقلال می دانند برایم تاسف آور است.»

منظور مجیدی از «آقایان» دقیقا امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود که بارها از تشویق شدن فرهاد در استادیوم آزادی گلایه کرده بود و این کار هواداران استقلال را باعث ازبین رفتن تمرکز بازیکنان داخل زمین شده بود. حالا فرهاد مجیدی دوباره قصد دارد به استادیوم آزادی برود و از نزدیک بازی هم‌تیمی‌هایش را در برابر ملوان انزلی ببیند. آن هم درست در مقطعی که استقلال ۳ باخت پیاپی داده و کادر فنی این تیم به شدت تحت فشار منتقدین و مخالفان قرار دارد و البته شاگردان قلعه‌نویی هم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند.

فرهاد حتما به عواقب حضورش در استادیوم آزادی فکر کرده است. پیش‌بینی این که جو استادیوم آزادی در صورت حضور فرهاد مجیدی به چه شکلی در خواهد آمد اصلا سخت نیست. او حتما از سوی عاشقان سینه چاکش و همینطور مخالفان قلعه‌نویی، بی‌امان تشویق خواهد شد و ایجاد دودستگی در میان هوادارانی که بی‌شک تعدادشان از تمام بازی‌های این فصل آبی‌پوشان بیشتر خواهد بود، چیزی نیست که سرمربی استقلال خواهان آن باشد. این وضعیت دقیقا مشابه همان وضعیتی خواهد بود که به گفته مجیدی باعث اولین خداحافظی او در ۷ مهر ۱۳۹۱ از فوتبال شد و اگر نتیجه بازی مقابل ملوان مطابق میل و انتظار سرمربی این تیم نباشد، باید منتظر طعنه‌ها و احتمالا حملات قلعه‌نویی به این اقدام مجیدی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج