۱۴۲۸۵
۶۹ نظر
۵۱۷۴
۶۹ نظر
۵۱۷۴
پ

سازمان مهاجرتی فرزانه ابروانی

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

کانادا فرصت های گوناگون را که بسیاری از مردم تنها می توانند تصور آن را داشته باشند، فراهم آورده است که برای بسیاری از مردم به مانند به حقیقت پیوستن یک رویا است. متأسفانه کانادا تنها تعداد بسیار محدودی از افراد را در سال می پذیرد...

درباره ما

این شرکت متشکل از گروهی دوستانه شامل نمایندگان قانونی و مشاوران تشکیل شده است که در سطح بین المللی صاحب نام بوده و برای دستیابی به نتایج مثبت در خدمت موکلان خود می باشد.

سازمان مهاجرتی و حقوقی فرزانه ابروانی برای یاری رساندن به موکلان خود در جهت دست یابی به آرمانهایشان برای ساختن آینده ای تازه برای خود و خانواده ایشان در کانادا تأسیس شده است. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند به دلیل تغییر مرتب در قوانین مهاجرت به کانادا و مشکلات آن به فردی متخصص و آشنا به قوانین و روش های مهاجرت نیازمند هستند. افراد خواستار سرویس های این سازمان به این حقیقت واقف هستند که نباید با تلاشی ندانسته تمام آینده خود و خانواده خود را به مخاطره بیندازند.

سازمان مهاجرتی و حقوقی فرزانه ابروانی ضمانت نامه ای را تنظیم می کند مبنی بر اینکه درصورت مواجه شدن با دلایل پیش بینی نشده و درخواست ناموفق، مبلغ پرداختی موکل بازگردانده می شود.

کانادا فرصت های گوناگون را که بسیاری از مردم تنها می توانند تصور آن را داشته باشند، فراهم آورده است که برای بسیاری از مردم به مانند به حقیقت پیوستن یک رویا است. متأسفانه کانادا تنها تعداد بسیار محدودی از افراد را در سال می پذیرد و ما تمامی توان خود را در راستای به تحقق پیوستن این رویا به کار می گیریم.

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

تاریخچه

فرزانه ابروانی فعالیت خود را به عنوان کارشناس مهاجرت در سال ۱۹۹۴ آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۷ به کانادا مهاجرت کرد و تحصیلات کالج خود را در رشته حقوق کامل کرده و دیپلم کاربردی خود را از Show College دریافت کرد. در سال ۱۹۹۸ برای توسعه دانش و مهارت خود درمورد قوانین مهاجرت، مدرک خود را همراه با تشویق نامه از Seneca College به عنوان کارشناس مهاجرت در سال ۱۹۹۹ دریافت نمود. ایشان در سال ۱۹۹۸ دفتر مهاجرتی خود را تاسیس نمود که موسسه دارای دو شعبه در ایران و دبی می باشد. فرزانه ابروانی عضو رسمی Canadian Society Immigration Consultant of Canada و همچنین عضو انجمن کارشناسان امور مهاجرت CAPIC می باشند. وی فردی متعهد و واقف به اصول اخلاقی انجمن می باشد.

ایشان همچنین نماینده چند شرکت سرمایه گذاری معتبر RCI-Desjardins در استان کبک و شرکت CICI در استان پرنس ادوارد ایلند می باشند.

کشور کانادا فرصت ها و موفقیت های بی شماری را به علاقه مندان مهاجرت به کانادا ارائه می دهد. براین اساس، اعضای متخصص و باتجربه گروه ما با پشتوانه و تجربیات فراوان در امور مهاجرتی آماده مشاوره و راهنمایی به مهاجرین تازه وارد به کانادا به منظور دستیابی به اهدافشان می باشند. سازمان ما با ارائه یک ضمانت نامه مکتوب در صورت ناموفق بودن اخذ ویزای مهاجرت به لحاظ شرایط غیرقابل پیش بینی مکتوب در قرارداد پس از کسر هزینه های جانبی کلیه مبالغ پرداختی را به موکلین بازمی گرداند. سازمان ما همچنین متعهد می شود که کلیه اطلاعات تجاری، شخصی، تخصصی و شغلی موکلین را به صورت محرمانه محفوظ نماید.

بخشی از خدمات این سازمان به شرح ذیل می باشد:

* ارزیابی پرونده موکلاان جهت بررسی طرق ممکن برای مهاجرت به کانادا

* آماده کردن، آگاهی دادن و ثبت نام کردن برای تمام موقعیت هایی که مربوط به پیشرفت در مراحل مربوط به مهاجرت می شود

* تکمیل و به اجرا گذاردن پرونده ها طبق قوانین جاری مهاجرتی کانادا

* ارائه اطلاعات ضروری در اموری که تاثیر مستقیم در پیشرفت روند پرونده مهاجرتی دارند

ساناز ابروانی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ در سازمان ما آغاز کردند. ایشان تحصیلات خود را در رشته اقتصاد و تجارت در سال ۲۰۰۹ از دانشگاه York به اتمام رساندند و پس از آن در رشته مهاجرت از Humber College در سال ۲۰۱۰ فارغ التحصیل شدند. ایشان عضو رسمی انجمن کارشناسان امور مهاجرت به کانادا CAPIC / CSIC هستند.

برنامه مهاجرتی فدرال

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

برنامه مهاجرت تجاری به قصد ایجاد و حفظ اقتصادی قوی و پویا در کانادا به پذیرش مهاجران باتجربه در تجارت می پردازد. کانادا در سال حدود ۲۵۰,۰۰۰ مهاجر می پذیرد. این کشور از نظر مساحت دومین کشور دنیا و از نظر منابع طبیعی و معدنی یکی از غنی ترین کشورها محسوب می شود. در بین کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، ژاپن و کانادا مناسب ترین کشور از لحاظ هزینه پایین مالکیت و اداره یک موسسه تجاری عنوان شده است.

زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسه است. بزرگترین شهرهای کانادا تورنتو، مونترال و ونکوور هستند که با احتساب سایر شهرها، جمعیت ۳۲ میلیونی کانادا را تشکیل می دهد. نرخ تورم بصورت میانگین ۲/۴ درصد در سال است.

روش های مختلف مهاجرت:

۱ - مهاجرت از طریق سرمایه گذاری (Investors)

در این روش صاحبان صنایع، کسب و همچنین مدیران بخش های خصوصی و دولتی که مستقیما صاحب تجارت نبوده و بتوانند مدیریت و سرپرستی حداقل پنج نفر کارکنان را در سازمان یا تجارت برای مدت ۲ سال از ۵ سال را ثابت نمایند، می توانند از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایند. سرمایه گذار باید دارایی معادل حداقل ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا داشته باشد و تعهد کند که معادل ۸۰۰,۰۰۰ دلار آن را برای مدت ۵ سال در کانادا سرمایه گذاری نماید. سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ دلار نمی باشند، می توانند برای پرکردن این مبلغ از وام استفاده نمایند و برای این منظور می توانند با پرداخت ۱۸۰,۰۰۰ دلار که (سود وام ۸۰۰,۰۰۰ در مدت ۵ سال می باشد) غیرقابل برگشت می باشد از این تسهیلات استفاده کنند. ویزای صادره برای سرمایه گذار و خانواده او بدون شرط است و کارفرما مختار به راه اندازی و خرید موسسه تجاری می باشند. در حال حاضر، مهاجرت از این طریق سرمایه گذاری کوتاه ترین زمان را دارد.

۲ - مهاجرت از طریق ایجاد تجارت و اشتغال (Entrepreneur)

این روش برای صاحبان تجارت و کسب مناسب است که ۲ سال در ۵ سال گذشته ساباقه کسب و تجارت داشته باشند، شرایط سنی تحصیلی و داشتن زبان انگلیسی عوامل تعیین کننده نمی باشند. چنانچه متقاضی شرایط دیگر مهاجرت از طریق تجارت را داشته باشد، دارایی خالص متقاضی باید حداقل ۳۰۰,۰۰۰ دلار کانادایی باشد. متقاضی باید متعهد شود که در ۲ سال بعد از ورود به کانادا کسب و تجارتی را راه اندازی و یا خریداری نماید. متقاضی و اعضای خانواده همراه باید از لحاظ پزشکی، سلامتی، کیفری و جنایی مشکل خاصی نداشته باشند و همچنین بتوانند عدم سوءپیشینه را از ایران یا هر کشوری که بیش از ۶ ماه زندگی کرده اند را ارائه دهند. در حال حاضر، مدت زمان مهاجرت از این طریق حدود ۴ تا ۵ سال می باشد.

۳ - مهاجرت از طریق کارآفرینی (Self Employed)

در این روش متقاضیان باید قادر باشند که برای خود کار ایجاد کنند؛ که این فعالیت باید به رشد اقتصادی، فرهنگی و یا ورزشی در کانادا کمک کند. تجربه کاری افرادی که در سطح جهانی در رشته های فرهنگی و ورزشی و یا در مزرعه داری فعالیت کرده باشند از عوامل مهم گزینش می باشند. سن و تحصیلات و آشنایی به زبان انگلیسی عامل تعیین کننده تصمیم افسر اداره مهاجرت نمی باشد چنانچه متقاضی شرایط دیگر را داشته با شد. متقاضی و خانواده متقاضی باید از لحاظ کیفری، جنایی و سلامتی، مشکل خاصی نداشته باشند.

برنامه فدرال برای متخصص فن و حرفه

کانادا یکی از معدود کشورهای غربی است که هنوز به صورت فعال در پی قبول مهاجر می باشد. تنها مهاجرت به کانادا در مقایسه با سایر کشورها تسهیلات خاص خود را دارد و کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا جهت زندگی کار و داشتن خانواده است. در سال های اخیر کانادا به عنوان بهترین کشور دنیا از طرف سازمان ملل متحد برای زندگی تشخیص داده شده است.

کانادا کشوری ثروتمند، دارای امنیت اجتماعی بالا و همچنین یکی از بالاترین شاخص های طول عمر بالا دارد. کانادا کشوری بسیار وسیع و سبز با معادن غنی و مردمی متمدن و مهمان نواز است. میلیون ها مهاجر در دهه های گذشته کانادا را به عنوان خانه خود برگزیده و به کسب و کار و تحصیل پرداخته اند.

چنانچه شما به زندگی خود و خانواده خود در کانادا علاقه دارید، مشاوران حاذق ما با کمال خرسندی تجربه و مهارت خود را در اختیار شما و خانواده شما قرار می دهند.

برنامه استان کبک

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

کبک وسیع ترین استان از لحاظ مساحت و دومین استان پرجمعیت در کانادا می باشد. زبان اصلی این استان فرانسوی است. جمعیت استان حدود ۷ میلیون نفر است که اکثرا در شهرهای بزرگ نظیر مونترال، کبک سیتی (پایتخت استان کبک) و گتینو اسکان دارند. استان کبک علاوه بر اهمیت اقتصادی، صنعتی و علمی، از لحاظ فرهنگی بسیار غنی و متمایز از استان های دیگر کانادا می باشد. دمای متوسط هوا در زمستان ۸- تا ۱۷- در بهار ۵ تا ۱۶، در تابستان ۱۴ تا ۲۴ و در پاییز ۳ تا ۱۱ درجه سانتی گراد می باشد. دولت کبک چندین برنامه مهاجرتی برای مهاجران با سابقه تجاری درنظر گرفته است.

۱ - شرایط متقاضی برنامه سرمایه گذاری

در زمینه زراعی - تجاری و صنعتی باید حداقل ۲ سال تجربه مدیریتی تمام وقت در ۵ سال گذشته داشته باشد. افرادی که آشنایی به زبان انگلیسی و یا دارای تحصیلات عالیه نیستند هم می توانند از طریق برنامه تجاری اقدام کنند. برای مهاجرت از این طریق، شرط سنی وجود ندارد. مهاجر سرمایه گذار مبلغ هشتصد هزار دلار کانادا را در شرکت معتبر که توسط اداره مهاجرت تایید شده است به مدت ۵ سال سپرده می گذارد؛ در تمام طول مدت ۵ سال سود یا بهره ای به آن تعلق نمی گیرد. اگر مهاجر سرمایه گذار مبلغ دلار کانادا را نقدا ندارد می تواند مبلغ ۱۸۰,۰۰۰ دلار کانادا را به حساب شرکت سرمایه گذار واریز کند که مبلغ ۱۸۰,۰۰۰ دلار بابت بهره ۸۰۰,۰۰۰ دلار می باشد. دریافت اقامت دائم از این طریق برای مهاجر سرمایه گذار هیچ گونه شرط تجاری را به همراه نخواهد داشت و شخص مهاجر هیچ گونه تعهدی در راه اندازی تجارت و ایجاد شغل برای بیش از ۱ نفر کانادایی را نخواهد داشت. مهاجرت از این طریق برای افرادی که سرمایه های قابل توجه دارند و به علت کثرت کار و مشغله فکری و سن قادر به ایجاد تجارت اشتغال زایی در کانادا نیستند بهترین و مناسب ترین راه است. مهاجرت این افراد در مدت دو سال تا سه سال انجام خواهد شد و ۸۰% مصاحبه شخص سرمایه گذار در ایالت کبک و یا سفارت کانادا در (بخش کبک) در سوریه انجام خواهد شد و پس از مصاحبه و موافقت افسر مبلغ سرمایه گذاری را واریز خواهد کرد.

۲ - شرایط متقاضی تجاری با شرط ایجاد تجارت

*دارایی خالص حداقل ۳۰۰,۰۰۰ $ که از طریق فعالیت اقتصادی قانونی توسط متقاضی و یا همسر متقاضی (در صورت همراهی با متقاضی) به دست آمده باشد.

*حداقل ۲ سال تجربه مالکیت و اداره یک موسسه تجاری در ۵ سال اخیر (منظور از سابقه مدیریت داشتن تجربه تمام وقت در ارتباط با برنامه ریزی، مدیریت و کنترل مواد، معرفی امور اقتصادی و نیروی انسانی می باشد.)

*این افراد ملزم به ایجاد بیزنس و یا شراکت در یک بیزنس در کبک در ۲ سال اول ورود خود به کبک می باشند.

*افرادی که آشنایی به زبان انگلیسی و یا دارای تحصیلات عالیه نیستند هم می توانند از طریق برنامه تجاری اقدام کنند.

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

برای مهاجرت از این طریق؛ شرط سنی وجود ندارد.

مهاجرت از طریق تجاری به دو صورت قابل اجرا می باشد:

قابلیت اداره یک پروژه با هدف ایجاد و یا یک موسسه تجاری (کشاورزی، صنعتی و یا تجاری) در کبک، موسسه مذبور می بایست تحت مدیریت مستقیم و یا شراکتی متقاضی بوده و حداقل ۲۵ درصد از سهام آن به مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ دلار، تحت کنترل متقاضی به تنهایی و یا متقاضی و همسر (اگر همسر متقاضی همراه باشد) باشد.

*خرید یک موسسه تجاری

برآورد پرونده متقاضی عوامل دیگری از قرار زیر را شامل می شود:

*سن متقاضی و همسرش (اگر همسر متقاضی همراه باشد)

*نوع و سابقه فعالیت تجاری و مدیریت

*شخصیت و قابلیت های فردی متقاضی

*اطلاعات عمومی متقاضی در مورد کبک

*قدم های اولیه برداشته شده توسط متقاضی و قابلیت وی در ایجاد و یا اداره موسسه تجاری

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

برنامه کبک برای متخصصین

مزایای زندگی در کبک:

*هزینه بسیار کم برای زندگی

*امکانات تحصیلی و درمانی مناسب

*قیمت های مناسب خانه

*امنیت و آرامش در استان

*امکانات اقتصادی مناسب و تکنولوژی قوی

*فرانسه زبان اصلی مردم کبک است.

نکات زیر از عوامل تعیین کننده در انتخاب متقاضیان مهاجرت می باشند:

*سن

*تحصیل

*دوره هایی که گذرانده اید

*آشنایی به زبان انگلیسی و فرانسه

*تجربه کاری

*سازگاری و آشنایی به کبک

*امتیازات همسر

*داشتن فامیل در کبک

*تعداد فرزندان زیر ۲۲ سال

مهاجرت به کبک در دو مرحله انجام می شود:

۱. براساس امتیازات ذکرشده متقاضی پس از انجام مصاحبه یا بدون مصاحبه برگه ای مبنی بر قبولی دریافت می کند.

۲. متقاضی بعد از دریافت برگه قبولی از کبک، کپی مدارک خود را جهت بررسی در قسمت فدرال به سفارت کانادا در کشوری که زندگی یا کار و یا تحصیل می کند ارسال می نماید. پس از آن مرحله، انجام آزمایش های پزشکی و چک پلیسی از لحاظ سوءپیشینه کیفری و یا جنایی می باشد که در انتها پس از انجام موارد بالا برگه اقامت صادر می شود.


مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

سازمان مهاجرتی فرزانه ابروانی

Abravani Professional Immigration Services

نامی آشنا و قابل اعتماد با سالها تجربه

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

** عضو رسمی انجمن کارشناسان امور مهاجرت کانادا CSIC / CAPIC

** نماینده بسیاری از کالج های معتبر در کانادا، انگلستان، اوکراین و اروپا

** نمایندگی رسمی Seneca College, Cavendesh College

** نماینده شرکت های سرمایه گذاری Desjardins, Arton Capital, RCI


امور بازرگانی :

کانادا کشوری است با فرصت‌های شغلی‌بسیار زیاد همسایه بودن آن با آمریکا باعث گردیده کمپانی‌های برتر در این کشور سرمایه گذاری کرده و باعث رونق اقتصادی کانادا گردند. شما میتوانید با بازدید از این کمپانی‌ها و خط تولید آنها برای خرید محصولات آنها یا خط تولید آنها و تأسیس این کمپانی در ایران اقدام کنید این پیشنهاد گروه کانادا سیلور وی به شماست. شما میتوانید با بررسی و تحقیق در بار توانمندی‌های کانادا که ما به شما معرفی‌می‌کنیم از هم اکنون به آینده روشن بیندیشید.


مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

مهرداد رحیمی

تلفن : ۰۰۱۶۴۷۸۳۳۶۰۴۰

فکس : ۰۰۱۶۴۷۴۷۷۸۴۲۴


امور مسکن :

هنگام ورود به کانادا ممکن است لازم باشد پیش از نقل مکان به خانه ای دائمی , برای مدتی در مسکنی موقت سکنا گزینید. انتخاب محلی برای زیستن , تصمیم مهمی میباشد. باید محله ای را انتخاب کنید که در آن راحت باشید, که به عوامل مختلفی بستگی دارد, از جمله اینکه آیا مجرد یا متأهل و همراه با خانواده , آیا رانندگی میکنید یا به حمل و نقل عمومی وابسته هستید و میخواهید محل زندگی تان تا چه حد به محل کار , مدرسه , مسیرهای اتوبوس , مراکز خرید و سایر تسهیلات محلی نزدیک باشد. اگر دوستان یا بستگان مکانی را برایتان تهیه ندیده اند , بهتر است هنگام ورود اقامتگاههایی را انتخاب کنید که میتوان آنهارا بصورت ماهیانه اجاره کرد و مبله هستند. به این ترتیب زمان کافی خواهید داشت که با ساکنان محلی صحبت کنید و جوامع محلی مختلف میزان کرایه هر منطقه را وارسی نمایید و سپس برای دراز مدت تصمیم بگیرید.

بنگاه معاملات ملکی

در حدود 90 درصد از مردم در کانادا برای خرید خانه به فردی که از انجمن آژانس مسکن گواهینامه معتبر داشته باشد مراجعه میکنند. مشاورین املاک و نیز مسئولان بخش فروش آنها در بسیاری از ایالات باید از شورای تجاری مربوطه ایالتی , گواهینامه داشته باشند. بر خلاف سایرکشور ها که بیشتر آژانس های مسکن توسط فروشندگان استخدام میشوند, در کانادا بسیاری از آنها برای خریداران و در برخی موارد هم برای فروشندگان و نیز برای خریداران فعالیت میکنند. تفاوت دیگرآژانس های مسکن کانادا با سایر کشور ها در این است که در کانادا کلیه اطلاعات مربوط به خرید و اجاره املاک اعم از جزئیات ملک , در یک شبکه کامپیوتری بنام MLS ثبت شده. بنابراین لازم نیست برای یافتن خانه به تعداد زیادی آژانس مسکن مراجعه کنید , بلکه یک مشاور املاک نیز میتواند به عنوان خریدار عمل کند و با استفاده از این شبکه کامپیوتری ملک مناسبی را برای شما پیدا کند.

مسکن اجاره ای

مسکن اجاره ای در بیشتر مناطق به وفور یافت میشود اگرچه شانس یافتن خانه مطلوب و نرخ اجاره در شهرها و مناطق مختلف به طور چشمگیری متفاوت است. اجاره کردن خانه بهترین راه برای افرادی است که قصد دارند برای مدت محدودی مثلاً کمتر از 2 سال در کانادا اقامت کنند. مسکن اجاره ای معمولاً ظرف چند هفته در بیشتر مناطق یافت میشود اما در برخی مناطق دیگر این زمان طولانی تر است و ممکن است ناچار شوید خانه ای که مورد علاقه شما نیست اجاره کنید. در بیشتر شهرهای بزرگ یافتن آپارتمان یا خانه ای که هم با علایق و هم با بودجه شما سازگار باشد مشکل است و ممکن است مجبور شوید خارج از شهر زندگی کنید. در بسیاری از شهرها خانه های بزرگ قدیمی تبدیل به آپارتمان های یک اطاقه شده اند که دارای یک اتاق وسیع تا 1000 فوت مربع ( بیش از 90 متر مربع ) و احتمالاً با یک اتاق زیر شیروانی هستند. اغلب منازل اجاره ای در کانادا مبله نیستند و ممکن است در یافتن آپارتمان یا خانه مبله با مشکل مواجه شوید. در کانادا آپارتمان های مبله معمولاً فقط لوازم ضروری مثل اجاق گاز برقی , یخچال ( یا فریز) و وسایل اساسی خانه را دارند.در آپارتمان های لوکس و مدرن معمولا ًماشین لباسشویی نیز وجود دارد. آپارتمان های پیشرفته لوکس مجهز به استخر , جکوزی , سونا استخر آبگرم , زمین تنیس و کلوپ ورزشی مجهز به وسایل ورزشی میباشند.

مهاجرت به کانادا با خدمات ویژه

پیمان ساعتچی

تلفن : 0016479855006

فکس : 0016474778424


تلفن : ۲۲۰۱۷۱۰۳

آدرس : خیابان ولی عصر برج ملت - مقابل پارک ملت - واحد ۴ - طبقه ۴

برای گرفتن اطلاعات بیشتر از وب سایت ما دیدن فرمایید.

WWW.ABRAVANI.COM

INFO@ABRAVANI.COM
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      خوب بود فقط اگه ممکنه در مورد مهاجرت به کانادا برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا منو راهنمایی کنید.با تشکر فراوان

    • masoud

      سلام
      خانم ایروانی من دارای دو مدرک بین المللی فنی و حرفه ای هستم مکانیک و برق خودرو
      تحصیلاتدیپلمه هستم و 27 سال سن
      میخوام راهنماییم کنید چطور میتونم اقامت بگیرم از کانادا سرمایه گذاری یا ایجاد شغل و یا کار آفرینی همه پول زیادی لازم داره میشه راهنماییم کنید لطفا به میلی که گذاشتم برام بفرستین
      با تشکر

    • sara

      salam .
      man morabie tennis hastam.
      aya rahi hast ke betonam ba hamsaram va dokhtaram ke taze be donya amade bream

    • anosheh

      hi

    • علی

      درود ؛ من مجردم و مدرک فوق دیپلم شهرسازی دارم و در رشته عمران ادامه تحصیل میدهم ؛ دارای مدارک فنی و حرفه ای در رشته برق صنعتی ؛ لوله کشی گاز ؛ کامپیوتر هستم. کارهای جوشکاری ؛ انبار داری را بصورت تجربی بلد هستم. سرمایه آنچنان بالایی هم ندارم که بتوانم سرمایه گذار باشم. من میتوانم به کانادا مهاجرت کنم .

    • محمدزارعی

      سلام من دانشجوی لسانس کشاورزیم
      درایران تجارت گیاهان دارویی می کنم
      ازکشاورزی هم هرچی بکی کم نمی یارم
      ولی زبان انگلیسی من صفر است یلدندارم
      آیا میشه اقامت گرفت چگونه با چه قدر پول ؟
      آخه هرچه درمیارم خرج داشگاه می کنم زیاد پول ندارم
      جوابم روخواهشن بدهید به ایمیلم
      باتشکر
      زارعی رئیس شرکت حبوبات چشمه رعنا
      شماره تماس من09178110564

    • اعظم

      hi.man karshenase eghtesad hastam(lisans daram).az che tarigh mitavanam baraye eghamat eghdam konam.

    • الهه

      سلام.من الهه هستم 25 ساله از تهران.ليسانس زبان و ادبيات تنگليسي.ميخام براي ارشد برم كانادا.چي كار بايد بكنم؟هم قانوني و هم امن برم؟

    • محمدزارعی

      سلام
      چی شد جوابمو نفرستادید
      بفرست به ایمیلم
      با تشکر
      زارعی
      رئیس شرکت حبوبات چشمه رعنا

    • zohreh

      سلام،7 سال سابقه کار غير مرتبط با مدرک ليسانسم دارم اما مدارک مربوط به کارم هم دارم.مجردم و 30 ساله.آيا شرایطی هست که با کمترين مبلغ مهاجرت کنم.

    • فريد

      ليسانس حسابداري.4سال سابقه.مجرد.32ساله.آيا شانسي براي مهاجرت دارم؟اگه هست مبلغ و مدت زمان كاراي اداريش چقدره؟ با تشكر

    • nazila

      sallam , man master of IT Eng - ecommerce az shiraz university ba GPA 17.90 daram, zaban ielts academic 6 daram va french ham dar bakhsh farhangi sefarat france mikhanam allan B1 hastam . rasty man local staff sefarat dar iran ham hstam va dar bakhshe bazargani sefarat kar mikonam ,va kolan 5 sal sabeghe daram mishe lotfan rahnamyem konid ke aya man mitoonam apply konam va chegoone , please let me kow your comment and send your answer in may mail boz.
      bests
      nazila

    • mina safari

      سلام.من 22سالمه و دانشجوی سال 3حسابداری دانشگاه تهران هستم میخاستم بدونم چه جوری میتونم اقامت کانادارو بگیرم با سرمایه ی محدود. ممنون

    • حجت

      منو ببرید

    • b.kiani

      سلام
      من و همسرم فوق ليسانس حسابداري هستيم .
      امكانش هست راهنمايي بفرمائيد چه كارهايي را براي اخذ اقامت ميبايست انجام دهيم
      تا آنجا كه ميدانم كانادا براي حسابداران همه ساله تقاضاي نيرو ميكند
      5 سال نيز سابقه فعاليت در زمينه حسابداري و حسابرسي در شركتهاي معتبر را نيز داريم

      سپاس از شما

    • هوشنگ مستان

      با سلام
      خواهر من مارچ 2010به کانادا مهاجرت کردند و به مدت تقریبا 2 ماه در کانادا بودند و فقط کارت پی آر را گرفتند و برگشتند به ایران البته از طریق دولت فدرال و اسکیل ورکر و با گرفتن جاب افر اقدام کرده اند و خواهرم و شوهرش و دو فرزندش قصد دارند یک سال دیگر به کانادا باز گردند آیا این قضیه که یک سال دیگر میخواهند به کانادا بروند برای آنها مشکل ساز نخواهد بود با توجه به اینکه باید دوسال را یا به طور مداوم یا پراکنده یعنی 730 روز را در کانادا باشند تا به آنها اقامت داده شود و با توجه به تاریخ باز گشت آنها به کانادا که ذکر کردم حدودا 2سال و نیم از 5 سال اعتبار کارت پی آرشان در ایران بوده اند اگر آنها برگردند آیا افسر گمرک از ورود آنها به خاک کانادا جلو گیری خواهد نمود یا مثلا از آنها برای تاخیر زیادشان از آنها توضیح میخواهد یا نه یا به نظر شما که تجربه در امور مهاجرت دارید خواهر من با مشکل مواجه خواهد شد یا نه اگر امکان دارد توضیح دهید چه تاریخی برای رفتن آنها مناسب تر است
      با سپاس فراوان

    • laya

      سلام من دانشجوی کارشناسی مهندسی نفت دانشگاه پیام نور تهران و کارشناسی زبان اردوی دانشگاه تهران هستم و در ضمن به زبان انگلیسی هم مسلطم چند تایی هم مدرک دارم از وزارت علوم و ارشاد در حال یادگیری فرانسه هم هستم و در دوره ی accp که معادل مهندسی نرم افزار هست مشغول به تحصیلم. آیا برای من با این شرایط راهی برای رفتن هست یا نه ؟ پیگیری کنم برای کانادا یا اصلا امکانش نیست؟ مرسی در ضمن من 20 سالم اگه سن مهم باشه مجرد

    • بهزاد دواني

      فرم ارزيابي شما را نديدم كه پر كنم.

    • خوشحال

      سلام من میخواهم که به کانادا بروم چی بایدکرد.....لطف از افغانستان تابه کانادا قیمت ویزه چنداست

    • محمد شریف

      سلام من میخواهم با فامیل به کانادا بروم از افغانستان ایا امکان دارد یا نه جواب من را روان کنید

    • علی حقیقت

      من صاحب یک شرکت خصوصی با 20سال تجربه کاری هستم ضمنا دارای مدرک فوق دیبلم مکانیک 20 سال قبل هستم سریعترین و ارزانترین راه مهاجرت من چگونه است لطفا من را راهنمای کنید لازم به ذکر هست برادرم مقیم کانادا میباشد

      پاسخ ها

      • fatah

        مدت چندروزاست که درموردمهاجرت از افغانستان به کانا دا معلومات میخواهم جواب نمیدهد.

    • محمد بصیر

      سلام من میخواهم که از افغانستان به کانادا بروم.همراه با فامیل .لطفا رهنمایم کن
      جوابم را از طریق ایملم و یا از تلیفن ارسال کنید
      با احترام.........!

    • سید رامین

      من بسیار تشکری میکنم ازاین کارشما دراین زمینه چون بسیار سهولت را برای مردم مهیا ساختین.
      من میخواهم که همرای فامیل خود به کانادا بروم و هم چنان مامای من در کشور کانادا است او میگویید که هر قسم همکاری لازم باشد ما حاضر هستیم.لطفآ جوابم را در ایمل من روان کنید تشکر...

    • محمدحسیب نوری

      من ازافغانستان استم کارمند یکی از ورازت خانه مدت سه سال است که در دولت ایفای وظیفه میکنم چی کارکنم که به کادا بروم از راه قانونی من به معلومات شما نیاز دارم تشکر؟

    • جواد

      SALAM MAN JAWAD HASTAM AZ AFGHANISTAN CHIGONA MITAWANAM BA CANADA MAHAJIRAT NOMAYAM POL NADARAM

    • آصف

      سلام. آیا امکان این وجود دارد که از افغانستان هم مرا کمک کنید تا به کانادا بیایم . من قاضی هستم در افغانستان و میخواهم به کانادا مهاجر شوم آیا میتوانید مرا هم کمک کنید لطفا جواب بدهید

    • میرطاوسی

      باسلام.بنده مدت 24سال است که بصورت تجربی مشغول فعالیت درزمینه طب سوزنی وماساژ هستم.قابل ذکراست که در این خصوص مدارک بین المللی از طب مکمل ایران وژاپن وتایلند(برای ماساژ) را نیز دارا میباشم.ضمنا در زمینه ورزشی همچنین دارای مدارک بین المللی (دان 2 سبک کن شین کاراته و هان مودو)میباشم.مستدعی چنانچه در این زمینه ها میتوانم در کانادا مشغول به کار وفعالیت شوم راهنمایی فرمایید .باتشکر

    • عبدالولی

      من میخواهم پنادهنده شوم به کشور کانادا ایا میتوانید شما با من کمک کنید

    • ali

      من قاضی در محکمه حاد یعنی امنیت داخلی و خارجی در افغانستان هستم. چگونه میتوانم به کانادا مهاجرت کنم ؟

    • عبدالولی

      من میخواهم به کانادا پنادهنده شوم

    • Mansour

      سلام
      من می خوام که از اففانستان به کانادا سفر کنم لطفآ کمک کنید

    • مهدی حسینی

      من 18 سالم است و دارای لیسانس زبان انگلیسی من میخواهم برای ادامه تحصیل به کاندا بروم لطفا اگه میشه راهنمایی ام کنید. من اهل افغانستان هستم اما فعلا در ایران زندگی میکنم به همراه مدرک بین المللی

    • اعظم

      با عرض سلام من ۳۳ سال سن دارم و ۱ دختره ۲ساله برای زندگی بهتر واسه دخترم تصمیم به مهاجرت گرفتیم میخواستم بدونم از مدرک لیسانس گردشگری یا کتابداری ااطلاع رسانی میشه اقدام کرد اگه میشه کدام رشته بهترهو مدرک دانشگاه علمی کاربردی قابل قبول هست ممنون میشم راهنماییم کنید

    • حسن

      سلام.من حسن هستم.میخوام ازطریق حرفه و مهارت به کانادامهاجرت کنم.دومدرک بین المللی بازرسی جوش وتفسیرفیلمهای رادیوگرافی صنعتی(VT&RTI)بامدرک رادیوگرافی صنعتی از سازمان انرژی اتمی ایران رو دارم,وحدود11سال سابقه تو این کار ها رو دارم.تحصیلاتم دیپلم گاوداری صنعتی.35سال سن دارم ویک بچه 6ساله,خواهش میکنم من راهنمایی کنین.سپاسگذارم.

    • جعفر امیدی گرگری

      شرایط جدید برای مهاجرت به کانادا به چطوریه ؟ میشه راهنمایی کنید

    • هادی

      سلام در مورد شرایط مهاجرت افراد متخصص مثل نویسنذگان مطرح و یا از طریق سرمایه گزاری راهنمایی کنین ممنون

    • مرجان

      با سلام . من 44 سال سن دارم دو فرزند دارم . پسرم متولد 1373 (هجری شمسی) و دخترم متولد 1380( هجری شمسی) میباشند . هم خودم و هم پسرم مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )نرم افزار کامپیوترداریم . پسرم امسال خدمت سربازی میرود . من یه مبلغی پس انداز دارم . آیا میتوانم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم ؟! در صورت تایید بفرمایید چه اقداماتی باید انجام بدم . قبلا از شما کمال تشکر را دارم

    • سلما

      ببخشید من یه سوال داشتم مایه خانواده چارنفره ایم بادوتابچه زیر٢٢سال برای رفتن چه قدرپول نیازدارم لطفاجوابم روبدید ممنونم

    • سياموي

      سلام من يك خانم ٢٤ساله هستم يك دختر و يك پسر دارم پول كافي ندارم به خارج رفتن يعني كانادا لطفا مرا كمك كنيد كه چگونه برم چون فأميل ام انجا است

    • Masooma

      سلام من یک خانم 25 ساله از افغانستان هستم مدت 4 سال میشه افسر پولیس به دولت خدمت مکنم یک بچه دارم و همسرم است میخواهم به کشور کانادا سفر کنم برایم میشه برایم معلومات دهید که از چه طریق بیروم خواهیش میکنم کمک کنید. تشکر

    • محمد زمان

      سلام من زمان هستم سن من ۲۰ ساله از افغانستان هستم من میخواهم به کانادا سفرکنم جهت ادامه تحصیلاتم . امید است مرا یاری کنید .

    • بدون نام

      سلام من گچبر حرفه اي هستم ميتونم به كانادا مهاجرت كنم

    • مهدی

      سلام من مهدی هستم خودم دیپلم دارم و همسرم لیسانس تربیت بدنی داره پولدخیلی دارم از چه طریق میتونم بیام

    • فاطمه

      سلام
      دانشجوی ترم3کارشناسی گرافیک ناپیوسته گرایش تصویرسازی هستم.17سال سابقه اموزش نقاشی وتسلط کامل به تکنیکها.خلاقیت بالا-متاهل دارای 2فرزند-متولد1359هستم.دوست دارم به کانادامهاجرت کنم.ایا میشود؟ضمناموسس مربی ومدیریت اموزشگاه هنری زیرنظرسازمان فنی حرفه ای دارم

    • مجتبی

      سلام خانم فرزانه..
      کاکو برا فقیر بیچارها اونای که از ددی پولدار خبری نیست....اونا هم میتونن برن کانادا...
      ااگر میتونن..چه جوری میشه....
      اونایا میگم که ده ساله کار گری کردن به زور حسابشون به 30 ملیون میرسه...
      یه مدرک کارشناسی مهندسی مکانیکم داریم یه چیزیم حالیمونه...28 سالمونه..
      جونه کاکا اگه راهی بلدی یه ایمیل بزن...دلمون ترکید اینجا هر چی میدوئیم نمدونم چرا هیچی نمشیم....

    • سامی

      سلام فعلا 18 ساله هستم دیپلم دارم میگیرم پولش مهم نیست برام فقط میخاستم بدونم که چجوری میشه زودتر قبول شد ممنون

    • شبنم

      سلام
      سوال داشتم چگونه میتوان ویزه کانارا داشت در صورت که در اروپا باشیم و قبول شده اروپا هم نباشیم ؟

    • ایرج بهرامی فر

      با سلام ، من مشاور مدرسه با 21 سال سابقه ی خدمت در آموزش و پرورش هستم ، 39 ساله متاهل ، دارای همسر و دو فرزند پسر 11 و 5 ساله ، دارای مدرک کاردانی تدریس ادبیات فارسی و هم چنین لیسانس و فوق لیسانس مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی هستم. چگونه می توانم به گونه ی قانونی به کانادا مهاجرت کنم و به کار و حتا تحصیل در رشته ی مشاوره بپردازم .ممنون می شوم اگر راه نمایی ام کنید.

    • davood peiri

      با سلام من چهل ساله هستم متاهل با یک دختر یک ساله شغلم راننده ترانزیت پول زیادی هم ندارم خواهش دارم بفرمایین چطور میتونم مهاجرت کانادا را بگیرم لطفا به ایمیلم ارسال کنید متشکرم

    • عصمت اله نظري

      من ميخواهم بافاميل به كانادا بروم ازكابل افغانستان آياامكان دارد رهنمايي كنيد

    • شریف

      سلام محترمین! من تو افغانستان زندگی میکنم و میخواهم که تو کانادا بیام میشه اگر میشه لطفا جواب بدهید... مرسی

    • حشمت الله نجات

      سلام اسم من حشمت الله است تبعه افغانستان ودارای ۳۱ سال سن وسه پسر که پسر بزرگ من ۳ سال سن دارد ولسانس رشته تربیت بدنی میباشم وهمچنان دررشته ورزش های کیک یکس وتای بکس ۸ و ۵ سال که جمله ۱۳ سال میشود سابقه کاری دارم چگونه میتوانم به کانادا قانونی سفرنمایم بااحترام

    • مدینه

      سلام
      بنده از اطلاعتی که دادین رازیم اما میخواهم بدانم ایا نمیشود در رابطه به ورزش وازد خاک کاندا شد چون من ورزش کارم

    • مدینه

      سلام
      بنده از اطلاعتی که دادین رازیم اما میخواهم بدانم ایا نمیشود در رابطه به ورزش وازد خاک کاندا شد چون من ورزش کارم

    • حکمت الله

      سلام خدمت میخواستم بکنیم که من میتوانم از طریق خواهر خود به کانادا برم یا مهاجرت کنم تشکر

    • مجید کریمی

      با سلام بنده 12 سال سابقه کار در در قسمت گمرک و انبارهای پروژهای صنعتی بزرگ را دارم در واقع مدیر کالاهای وارداتی بودم 35سالمه متاهل هستم به زبان انگلیسی هم تسلط دارم دوست دارم برای ادامه زندگی به کانادا برم لطفا اگه راهی داره بهم کمک کنید.. ممنونم

    • شهیم

      من یک پسر 24 ساله از افغانستان هستم میخواهم به کانادا پناه ببرم چون شرایط در افغانستان ذیق است نمی توانم به تحصیلاتم و به آینده زندگی خود در اینجاه بیبانم اگر شما لطف کرده بنده را در این راه کمک نمایند لطف و مهربانی تان است تشکر.

    • شهیم

      سلام :
      شهیم ازفغاستان 25 سال عمر دارم و از رشته حقوق از دانشگاه افغانستان فارغ شودیم و حال میخواهم به کانادا سفر نمایم و در همانجا باقی عمر خود را سپری کنم و در همانجا باقی مانده تحصیل خود و خود به پایان برسانم و در همانجا محضر خدمت به مردم آن ملت شوم و از شما خوهان کمک هستم که تا بنده را در این عرصه لطف نموده کمک نماید تشکر.

    • عیسی حاجبی

      باسلام ودرود. من 15سال سابقه نجاری دارم تمامی منسوجات چوبی رو در کارگاهم تولید میکنم مدارک تحصیلی در زمینه صنایع چوبی رو هم دارم خواستم لطف کنید منو راهنمایی کنید برای مهاجرت واشتغال به کانادا میتونم اقدام کنم متشکرم.

    • عیسی حاجبی

      باسلام ودرود. من 15سال سابقه نجاری دارم تمامی منسوجات چوبی رو در کارگاهم تولید میکنم مدارک تحصیلی در زمینه صنایع چوبی رو هم دارم خواستم لطف کنید منو راهنمایی کنید برای مهاجرت واشتغال به کانادا میتونم اقدام کنم متشکرم.

    • وحیدرضا ظهیری

      سلام سرکار خانم ابروانی.من ۴۰ سال سن دارم وبا همسر و پسرم که ۵ سالشه قصد مهاجرت به کانادارو داریم.من ۴ سال سابقه کارپردازی در کارخانه ذوب اهن رو دارم و دارای مدرک لیسانس بازرگانی وتا حدی هم به زبان انگلیسی اشنام.همسرم دارای مدرک کاردانی حسابداری و مدرک خیاطی از فنی حرفه ای.ضمنا پسرم مشکل کبد داره و تحط نظر پزشک هست.از لحاظ مالی هم تا ۲۰۰۰۰۰هزار دلار کانادارو دارم.لطفا بندرو جهت بهرین راه مهاجرت راهنمایی بفرمایید.ممنون

    • عبدالمنیر دانش

      سلام .
      من میخواهم دررشته حقوق وعلوم سیاسی
      درس بخانم وهم آنجا پناهنده شوم تا بتوانم
      بشکل درست درس هایم را ادامه بدهم درضمن
      من دراینجا دشمن دار هستم نمی توانم درس
      هایم را بشکل درست ادامه دهم پس به همین ملحوظ میخواهم آ نجا درس بخوانم پس من
      چه باید کنم تا آنجا بروم

    • محب الله

      سلام احتراما ت:
      من دریک کشورجنگ زده افغانستان زنده گی میکنم در خظ اول جنگ همرا هفت فرزندم ایا راه وقانونی وجود دارد من مها جرت کنم . اگر دارد برایم راهنمای کنید تشکر ازشماه

    • الهه

      سلام من الهه 25دارم لیسانس تربیت بدنی دارم چطور میتونم به کانادا برم پول زیادی ندارم

    • جاوید

      سلام من میخواهم به کانادا برم از افغانسان همراه با فامیلم اما اقتصادم هیچ خوب نیست لطفا راهنماییم کنید

    • شروين

      سلام .من ١٧ساله هستم .با توجه به اينكه دو سال بعد مشمول سربازي ميشم .چطور ميتونم ويزاي دانشجويي بگيرم.اگر اين امكان باشه كه تا يك سال ديگه وارد كانادا و مشغول به تحصيل بشم چه راهي با چه هزينه اي؟
      مرسي

    • reza

      با سلام. ما در 20 ژانویه 2014 وارد کانادا شدیم و بعد از 2 ماه اقامت در کانادا PR کارت خود را دریافت کردیم. یعنی در واقع تاریخ شروع کارت 5 ساله ما بعد از دو ماه اقامت صادر شده و در تاریخ 21 مارس 2019 به پایان میرسد که جمع آن 5 سال و 2 ماه میشود. حال سئوال اینجاست که آیا آن 2 ماهی را که ما قبل از صدور PR کارت اقامت نموده ایم جزو سابقه اقامت ما محسوب میشود یا نه؟

    • فرزاد ذاکر

      با درود.بنده موسس و مدیر آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای در شته های صنایع دریایی و امور مالی و بازرگانی و بازاریابی و عکاسی و..هستم.همانطوریکه مستحضر هستید به ما احازه ایجاد شعبه در 5 کشور خارجی داده شده است از جمله کانادا.میخواستم بدونم آیا امکان ش هست برای پیدا کردن اسپانسر برلی تاسیس شعبه آموزشگاه در کانادا..لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج