جاباما
۱۴۲۹۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عارف به اصولگرایان روی خوش نشان داد

عارف گفت: از هم اکنون نیز با همه جریانات سیاسی به صورت غیر رسمی تعامل داریم، بنابر این اگر اصولگرایان نیز در مورد انتخابات مجلس از ما دعوت کنند، با آنان قطعا تعامل می کنیم.

خبرگزاری میزان / ایسنا: محمدرضا عارف ظهر امروز در حاشیه نشست رفع خشونت از حقوق داخلی که صبح امروز در بنیاد امید ایرانیان برگزار شده بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برای انتخابات مجلس با بزرگان اصلاحات دیدار داشته اید یا خیر؟ اظهار کرد: همه مردم بزرگ هستند و ما نیز با بزرگان اصلاحات در حال مذاکره هستیم.

وی افزود: دغدغه همه ما و دلسوزان نظام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس است و این موضوع هدف اصلی به شمار می رود.

رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد که بنا داریم برای انتخابات مجلس مشارکت گسترده ای انجام دهیم و اکثریت کرسی های پارلمان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی که ارزیابی شما از نامه‌ی سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری چیست؟ گفت: آقای خاتمی همانند همه‌ی بزرگان به سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی علاقه‌مند بودند و در نامه هم از ایشان احوال‌پرسی کردند.

و در پاسخ به سوالی در همین راستا درباره‌ی این که برخی این نامه را دلیلی برای بازگشت آقای خاتمی به نظام اعلام می‌کنند، تصریح کرد: در واقع ایشان از نظام دور نبودند و همیشه خودشان را عضوی از نظام می دانستند. ایشان ۸ سال رئیس جمهور کشور بودند و قطعا دغدغه‌ی همه‌ی ما نظام و پیشرفت آن است.

عارف در پاسخ سئوال دیگری درباره اینکه آیا افتتاح دفاتر استانی بنیاد امید از سر گرفته می شود یا خیر؟ گفت: بعد از افتتاح دفاتر بنیاد امید در ۴ استان، هیأت مدیره در حال ارزیابی عملکرد آنان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هیأت مدیره بنیاد امید ایرانیان ۲ نظریه وجود دارد، یکی اینکه با همین سرعت واحدهای استانی افتتاح شود و دیگری اینکه دوستان در استان ها با آمادگی بیشتری فعالیت شان را ادامه دهند.

معاون اول رییس دولت هشتم در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات شورای مشورتی خاتمی عضو هستید یا خیر؟ افزود: اصلا در این شورا عضو نیستم و از همان ابتدا که تشکیل شد در جلسات شورای مشورتی خاتمی شرکت نکردم.

وی دلیل عدم حضور خود در جلسات مشورتی خاتمی را داشتن شورای مشورتی در بنیاد امید ایرانیان خواند.

عارف تصریح کرد: ما بنا داریم برای انتخابات مجلس از جبهه اصلاحات فقط یک لیست بیرون بدهیم و به خواهران و برادران اصولگرا نیز توصیه می کنم که با یک لیست در انتخابات حاضر شوند.

وی در مورد حضور احتمالی در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، خاطر نشان کرد: ما قطعا با این کمیته تعامل خوبی خواهیم داشت و از هم اکنون نیز با همه جریانات سیاسی به صورت غیر رسمی تعامل داریم، بنابر این اگر اصولگرایان نیز در مورد انتخابات مجلس از ما دعوت کنند، با آنان قطعا تعامل می کنیم.

رییس بنیاد امید ایرانیان در مورد جلسه شب گذشته انصار حزب الله و اتخاذ این تصمیم که انصار تنها به تذکر لسانی اکتفا نخواهند کرد، گفت: همه باید به قانون عمل کنند. توصیه من هم عمل به قانون است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات ضد ایرانی اخیر نتانیاهو نیز اظهار کرد: ما اصلا او را به رسمیت نمی شناسیم که بخواهیم در مورد سخنانش موضع بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      درود بر عارف اصلاح اصولگرا !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج