۱۴۳۱۷۱
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

بازیگران سینما و تلویزیون، بدجور تئاتری شدند!

با گشت‌وگذاری در سالن‌های نمایش کوچک و بزرگ شهر درمی‌یابیم که این روزها، بازیگران شناخته شده و نام آشنای زیادی که برای مخاطبان سینما و تلویزیون هم آشنا هستند، بر صحنه تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

ایسنا: با گشت‌وگذاری در سالن‌های نمایش کوچک و بزرگ شهر درمی‌یابیم که این روزها، بازیگران شناخته شده و نام آشنای زیادی که برای مخاطبان سینما و تلویزیون هم آشنا هستند، بر صحنه تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

بازیگران سینما و تلویزیون، بدجور تئاتری شدند!

در این گزارش نگاهی دارد به بازیگرانی که این روزها در تئاترهای مختلف به ایفای نقش پرداختند.

سیامک انصاری، چهره شناخته شده تلویزیون و سینما است که در سال‌های گذشته یکی از بازیگران ثابت اصلی سریال‌های مهران مدیری بوده است، او این روزها در «نمایش کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد بیاورد»، نوشته محمد چرم‌شیر و کار رضا حداد که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به ایفای نقش پرداخته است.

البته او ده سال پیش هم در همین نمایش بازی کرده بود که اجرای اول آن در تالار قشقایی تئاتر شهر بر صحنه رفت.

از دیگر بازیگران این نمایش می‌توان از برزو ارجمند نام برد. بازیگری که بیشتر در عرصه تصویر فعالیت دارد و معمولا در تئاتر گزیده کار است. برزو ارجمند پیش از نمایش «کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد بیاورد» با رضا حداد در نمایش «آمدیم، نبودید رفتیم» سابقه همکاری داشته است و او نیز همچون سیامک انصاری در اجرای قبلی همین نمایش هم حضور داشته است.

همچنین فاطمه نقوی از دیگر اعضای گروه تئاتر «بازی» که در نمایش «گنگ خواب دیده» ایفای نقش می‌کند، از بازیگران شناخته شده تئاتر محسوب می‌شود او امسال پیش از این کار، در نمایش «ننه دلاور» حضور موفقی داشت و همزمان با اجرای این نمایش مورد تقدیر هم قرار گرفت.

ستاره پسیانی که دیگر به یکی از چهره‌های شناخته شده و پرکار تئاتر ایران تبدیل شده است، از دیگر بازیگران این اثر نمایشی است. او سال ۹۳، به غیر از کار رضا حداد در نمایش‌های «مرداب روی بام» به کارگردانی رضا گوران، «ردپای صورتی» کار آروند دشت‌آرای و «ننه دلاور» کار زهرا صبری حضور داشته است. او همچنین در نمایش «گنگ خواب دیده» کار پدرش آتیلا پسیانی که در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه است، بازی می‌کند.

پارسا پیروزفر که در سال‌های اخیر در تئاتر حضور پررنگ‌تری نسبت به سینما و تلویزیون داشته است، نمایش «بر پهنه دریا» را که خود یکی از بازیگران آن است در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده است. این بازیگر سال گذشته نیز نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» را که با بازی خودش و رضا بهبودی همراه بود در همین تماشاخانه به صحنه برد.

احسان کرمی که در سال‌های نه چندان دور در برنامه‌های پرمخاطبی از جمله «مکث ۸۴» را در رادیو اجرا می‌کرد، در یکی دو سال گذشته تئاتر اصلی‌ترین محفل فعالیت او بوده است.

او این روزها در نمایش «P۲» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی که در تالار حافظ روی صحنه است بازی می‌کند و کمی قبل‌تر از این کار هم در نمایش «زورو محاکمه می‌شود» کار شایان افکاری ایفای نقش کرده است.

بازی در نمایش «کمدی استشمامات» کار میثم عبدی و حضور در چند نمایشنامه‌خوانی به عنوان نقش خوان در آثار محمد رحمانیان و محمد یعقوبی از دیگر فعالیت‌های کرمی درماه‌های اخیر در زمینه تئاتر بوده است.

آزاده صمدی از دیگر بازیگران نمایش «P۲» است که در کنار بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی، حضور پررنگ‌تری درتئاتر پیدا کرده است و قبل از کار مرتضی میرمنتظمی در نمایش «یه کلیک کوچولو» کار احمد سلیمانی ایفای نقش کرد و از اواخر مهر ماه در نمایش «بلخره این زنده‌گی مال کیه؟» کار اشکان خیل نژاد به صحنه می‌رود.

ژاله صامتی بازیگری که در تلویزیون و سینما بیشتر با نقش‌های طنز در یاد مخاطبان است، این روزها با نمایش «برف سرخ» به همراه همسرش ایرج سنجری روی صحنه است، نمایشی که خود کارگردانی‌ آن را بر عهده دارد.

هوتن شکیبا از بازیگران جوان است که دیگر بدل به یکی از چهره‌های ثابت عرصه تئاتر شده است در سال جدید در نمایش پرمخاطب «دُن کامیلو» کوروش نریمانی بازی کرد و در حال حاضر در نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی پارسا پیروزفر بازی می‌کند.

هوشنگ قوانلو از بازیگران قدیمی تلویزیون، سینما و تئاتر است. بازیگری که نقش‌های کوتاه را به شکلی تأثیرگذار ایفا می‌کند، قوانلو از دیگر بازیگران نمایش «برپهنه دریا» است و پیش از آن هم در نمایش «هرکس با تنهایی‌اش»‌کار مهدی احمدپناه بازی حضور داشته است.

نمایش تک پرسوناژ«۹۱۹۱۳» که کاری متفاوت در زمینه استفاده از سیستم‌صوتی و صدا است این روزها در تالار حافظ روی صحنه است.این نمایش با بازی سینا کرمی همراه با صداپیشه‌گی کامبیز دیرباز ، مسعود رایگان ، رویا تیموریان ، پیام دهکردی، سیامک صفری ، احمد مهرانفر ، هوتن شکیبا و باران کوثری در حال اجراست.

اما بازیگران دیگری هستند که قرار است به زودی به صحنه بیایند.

نوید محمدزاده که در چند ماه اخیر با نمایش‌های «آخرین نامه» کار مهرداد کوروش نیا و«دل سگ» به کارگردانی محمد یعقوبی در صحنه تئاتر حضور داشته و قرار است به زودی در نمایش «بلخره این زنده‌گی مال کیه؟» بازی کند. این بازیگر همچنین در فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان که قرار است به زودی درسینما‌ها اکران شود به عنوان بازیگر حضور درخشانی داشته است.

بهنوش بختیاری بازیگر شناخته شده سریال‌های طنز تلویزیون بعد از بازی در نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» کار بهاره رهنما که اولین تجربه او در عرصه تئاتر بود از اواسط مهر ماه در نمایش «آرامسایش» به کارگردانی محمد حاتمی که در تالار شمس به صحنه می‌رود حضور خواهد داشت.

پژمان جمشیدی بعد از بازی در سریال موفق «پژمان»، در تئاتر هم حضور پررنگی داشته است و بعد از بازی در نمایش‌های «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» و «آرسنیک و تور کهنه» بار دیگر با نمایش «آرامسایش» به تئاتر می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج