۱۴۳۶۱۹
۳ نظر
۵۱۴۲
۳ نظر
۵۱۴۲
پ

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

این مطلب پیشکش به همه دخترخانم‌ها و آقایان جوان دانشجویی است که حاضر شدن در کلاس‌های درس را آغاز کرده‌اند. البته خیال‌تان راحت پیشکش ما کوچک‌ترین سنخیتی با درس و کتاب ندارد!

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو
مجله زندگی ایده آل: این مطلب پیشکش به همه دخترخانم‌ها و آقایان جوان دانشجویی است که حاضر شدن در کلاس‌های درس را آغاز کرده‌اند. البته خیال‌تان راحت پیشکش ما کوچک‌ترین سنخیتی با درس، کتاب و مساله ندارد! فقط پیشنهادهایی است برای ادکلن‌هایی که در اولین روزهای پاییزی به کارتان می‌آید.

برای روزهای پاییز

Nature Franck Olivier

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

اولین عطر پیشنهادی ما ادکلنی است با بویی خنک و شیرین؛ شیرینی‌اش همانقدر ماندگار که دخترخانم‌های دانشجو نیاز دارند! رایحه «Nature» که از خانواده ادکلن‌های فرانک اولیور است ترکیبی است از مرکبات، میوه و مشک. عطر هلو و لیمو ترکیب شده با ترنج، عطر یاس، دارچین، گل برف و سیب کمی هم مشک و سدر و چوب صندل همه در کنار هم می‌شود رایحه ماندگار «Nature»؛ ادکلنی دوست‌داشتنی با قیمتی بسیار مناسب.

لونا پاییزی

Armani Code Luna Giorgio Armani

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

پیش از این هم گفتیم که راز انتخاب یک ادکلن‌ مناسب برای دخترخانم‌های دانشجو رایحه ملایم و ماندگار آن است. به استناد همین فرمول پیشنهاد بعدی ما برای دخترخانم‌های جوان دانشجو ادکلنArmani Code Luna است؛ ادکلنی با رایحه‌ای بسیار ملایم و در عین حال شیرین. Luna از محصولات جدید جورجیو آرمانی است به خاطر ماندگاری بالا و پخش شدن بوی خوبش شهره است. رایحه لونا ترکیبی از مرکبات و وانیل، ترکیبی از رایحه ترنج، پرتقال تلخ و گلابی به اضافه شکوفه نارنج، بوی چرم، چوب سرو، دانه تونکا و وانیل است.

تلخی ماندگار

Game Intense Davidoff

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

Game Intense ادکلن پیشنهادی ما به همه پسران جوانی است که قرار است درس و دانشگاه را از همین پاییز پیش رو شروع کنند. این ادکلن از طراحی‌های ماندگار دیویدوف بوده و ادکلنی است با رایحه‌ای گرم و تلخ. گرمای آن مناسب روزهای پاییزی است و تلخی ماندگارآن هم همان جذابیت و جسارت مردانه‌ای را که پسران دانشجو لازم دارند، به تصویر می‌کشد. رایحه این ادکلن ترکیبی است از جو سیاه،زنبق، اسانس نعناع هندی ،گل لادن، چرم و بالاخره چوب آبنوس.

مرموز و تاثیرگذار

The Golden Secret Antonio Banderas

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

The Golden Secret از ادکلن‌های خانواده آنتونیو باندارس پیشنهاد بعدی ما به پسران جوان دانشجوست.این ادکلن از آن انتخاب‌های قدیمی(۲۰۱۱) ولی پرطرفدار است. شما خیال‌تان از بابت انتخابش راحت باشد چرا که
The Golden Secretبه خاطر رایحه گرم و ملایمش دقیقا همان چیزی است که در اولین روزهای پاییزی نیاز دارید. طرفداران این عطر رایحه ماندگار و در عین حال مرموز آن را می‌پسندند. رایحه‌ این ادکلن ترکیبی است از کهربا، جوز، زیره، سیب، چرم و فلفل‌سیاه. قیمت بسیار مناسبش هم که کار را تمام می‌کند!

همچنان پرطرفدار

Satine LALIQUE

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

این ادکلن‌های پرطرفدار لالیک پیشنهاد بعدی ما به دخترخانم‌های جوان دانشجوست.این ادکلن به خاطر رایحه دلنشین و ماندگارش با وجود گذشت یک سال از طراحی و تولید ( لالیک این ادکلن را سال ۲۰۱۳ به طرفدارانش معرفی کرد) همچنان در رده پرطرفدارها قرار دارد.Satine رایحه‌ای شیرین، ماندگار و تا دل‌تان بخواهد ملایم دارد. رایحه‌ای وانیلی ترکیب شده با یاسمن، دانه تونکا، فلفل صورتی، چوب صندل، خس‌خس و نعناع هندی.

انتخاب جوانان

CK one SHOCK Calvin klein

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

پاییز ۲۰۱۲ بود که کلوین کلین ادکلن جوان‌پسندانه CK one SHOCKرا راهی بازار کرد. ادکلن کلوین کلین از همان زمان در میان پسران جوان جای خودش را باز کرد و تا به امروز هم پرطرفدار باقی ماند. حالا ما هم همین ادکلن را به خاطر رایحه ملایم، شیرین و ماندگارش به پسران دانشجو پیشنهاد می‌کنیم. طراحی گرافیکی و جوان‌پسندانه شیشه آن هم بماند به جای خود! رایحه این ادکلن ترکیبی است از مرکبات خوراکی. با انتخاب این عطرهمان اول کار رایحه‌ای تند به مشام‌تان می‌خورد اما نگران نباشید کمی که از اسپری کردن آن گذشت، رایحه آن روبه شیرینی می‌رود.

عطر میوه، عطر گل!

Boss Orange HUGO BOSS

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

شرکت پرطرفدار هوگو باس سال ۲۰۰۹ Boss Orange را روانه بازار کرد. ادکلنی با طراحی شیشه‌ای دوست‌داشتنی و مهم‌تر از آن رایحه‌ای بس ملایم، ماندگار و البته شیرین. رایحه این ادکلن ترکیبی است از عطر میوه و گل‌ها. رایحه‌ای ترکیب شده از عطر سیب، گل‌های معطر سفید، شکوفه پرتقال آفریقایی، وانیل، درخت زیتون و چوب صندل. طرفداران Boss Orange آن را ادکلنی جوان‌پسند و کاملا باب طبع دخترخانم‌های امروزی معرفی می‌کنند ویژگی‌هایی هم در طراحی شیشه آن کاملا خودنمایی می‌کند. دخترخانم‌های دانشجو می‌توانند پاییز امسال را با این ادکلن آغاز کنند آن هم بدون آنکه کوچک‌ترین نگرانی از بابت ماندگاری رایحه‌Boss Orangeدوست‌داشتنی داشته باشند.

ماجراجویی با زیپو!

On The Road Zippo

عطرهای مخصوص دختران و پسران دانشجو

پسران جوان و البته دانشجو می‌توانند درست و حسابی روی ادکلن OnTheRoad از طراحی‌های Zippo حساب کنند. ادکلنی نه چندان تازه وارد (محصول ۲۰۱۱) اما تا دل‌تان بخواهد ماندگار و مناسب با روحیات جوانان. این ادکلن با رایحه ملایم و تلخش مناسب اولین روزهای پاییز‌ییست. رایحه‌ ماندگار آن ترکیبی است از عطر گریپ فروت، سیب سبز، لیمو، گل نیلوفر آبی، زنبق، چرم، مشک، نعنا هندی و بالاخره چوب کشمیر. آقایان طرفدار Zippo، معتقدند On The Road مناسب همه پسران ماجراجوست!

ارزان، ماندگار، شیرین

اول اینکه برای انتخاب عطر آن هم از نوع دانشجویی یک فرمول بیشتر پیش رو ندارید؛ فرمولی ۳ مجهولی اما با راه‌حلی بسیار ساده برای رسیدن به جواب. مجهول اول این فرمول قیمت ادکلن است. رودربایستی را کنار بگذارید، حساب و کتاب دانشجویی خرید عطر و ادکلن گران برنمی‌دارد پس فقط بروید سراغ ادکلن‌های ارزان. مجهول دوم ماندگاری است؛ وقتی قرار است دانشجویی خرید کنید، حتما باید به فکر رایحه ماندگار ادکلن‌تان هم باشید خودمانیم هرچقدر هم ارزان، اصلا به صرفه نیست که مدام ناگزیر به تکرار ادکلن‌تان باشید! و بالاخره مجهول سوم شیرینی است. وقتی قرار است به استقبال پاییز و روزهای سرد سال بروید فقط مجازید به عطرهای شیرین فکر کنید. می‌بینید که به همین راحتی به جواب می‌رسید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amirabas

      اولیه عالیه

    • بدون نام

      HUGO BOSS واقعا معرکه هست.. بوی فوق العاده شیکی داره

    • بدون نام

      خیلی ممنون بخاطر توجه به نظرات خوانندگان سایت و معرفی عطرهایی با قیمت مناسب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج