۱۴۳۷۴۱
۲ نظر
۵۲۲۸
۲ نظر
۵۲۲۸
پ

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

نشیمن‌ های سكویی یا نیمکتی (Banquette: نیمكت تشك‌داری كه در پای دیوار ساخته می‌شود) شاید سلاح مخفی در دنیای طراحی داخلی باشند.

چیدانه: نشیمن‌های سكویی یا نیمکتی (Banquette: نیمكت تشك‌داری كه در پای دیوار ساخته می‌شود) شاید سلاح مخفی در دنیای طراحی داخلی باشند. نشیمن‌های سكویی راحت هستند، فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهند، و تقریبا در هر فضایی می‌توان از آن‌ها استفاده كرد. چه فضای شما بزرگ باشد چه كوچك، چه یك آپارتمان باشد یا یك خانه ویلایی، چه كلاسیك باشد یا مدرن، نشیمن‌های سكویی می‌توانند كارایی خوبی در خانه شما داشته باشند و با طراحی كلی فضای شما هماهنگ شوند. در این مطلب 10 دلیل برای استفاده كردن (و دوست داشتن) نشیمن‌های سكویی را با شما در میان می‌گذاریم.

1. افراد زیادی به راحتی می‌توانند بر این نیمکت ها بنشینند. یك نشیمن‌ سكویی بزرگ می‌تواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد و نسبت به صندلی‌های تكی بی‌نظمی كم‌تری در فضا ایجاد می‌شود.

نكته: در نشیمن‌های نیمکتی بسیار بزرگ، به جای استفاده از یك میز بزرگ و دراز از دو میز كوچك استفاده كنید تا كسی كه در وسط قرار می‌گیرد بتواند به راحتی از میز وارد و خارج شود.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۲. وجود نشیمن‌های سكویی هر فضایی را دنج می‌كند. آیا می‌خواهید به فضای نشیمن خود گرما و راحتی اضافه كنید؟ یك کاناپه نشیمن سكویی را در كنار شومینه قرار دهید. نشیمن‌های سكویی با تشك‌های پُر و راحت حد نهایی راحتی و دنجی یك نشیمن هستند.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۳. نشیمن‌های سكویی فضای یك آپارتمان را زیباتر و چشم‌گیر‌تر می‌كنند. چه خانه برای شما است چه مستاجر هستید، اگر می‌خواهید آپارتمان شما ظاهری زیباتر و كامل‌تر داشته باشد از نشیمن‌های سكویی استفاده كنید. قرار دادن نشیمن‌های سكویی در گوشه‌ای از فضا و یا استفاده از نوع آزاد آن كه ظاهری پیش‌ساخته دارد، به فضای زندگی شما حسی از زیبایی و پایداری اضافه می‌كند.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۴. نشیمن‌های سكویی فضاهای كوچك را گسترش می‌دهند. یك نشیمن سكویی روكش‌دار و كوچك به این آشپزخانه زیبایی بخشیده است. گوشه‌ای از فضا كه در حالت عادی فراموش می‌شود اكنون تبدیل به فضایی دنج برای كاركردن پیش از صرف صبحانه و یا صرف وعده‌های غذایی شده است.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۵. نشیمن‌های سكویی بسیار مناسب كودكان هستند. یك نشیمن سكویی آن‌قدر محكم هست كه بتواند در برابر ورجه وورجه‌های یك كودك غیر قابل كنترل تاب بیاورد و هم‌چنین فضایی خوبی برای كودكان برای بازی و یا انجام تكالیف مختلف فراهم می‌كند. قرار دادن یكی از این نشیمن‌های سكویی در اتاق غذاخوری صرف وعده‌هایی غذایی را برای كودكان و دیگر اعضای خانواده راحت‌تر می‌كند. هم‌چنین مانند عكس بالا می‌توانید از این نوع نشیمن‌ها در اتاق بازی استفاده كنید و در مقابل آن یك میز مناسب قرار دهید.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۶. در نشیمن‌های نیمکتی می‌توان فضاهای نگهدارنده مخفی تعبیه كرد. نشیمن‌های سكویی معمولا دارای فضاهای نگهدارنده پیش‌ساخته در فضای زیرین خود هستند و به همین دلیل بسیار مناسب آپارتمان‌های نقلی هستند كه فضاهای نگهدارنده كمی دارند. اگر این نشیمن‌های سكویی در اتاق بازی هستند داخل كشوهای آن‌ها اسباب‌بازی‌های كودكان، اگر در اتاق غذاخوری یا آشپزخانه هستند سینی‌ها و پارچه‌ها، و اگر در اتاق خانواده هستند وسایل مربوط به تلویزیون و غیره را قرار دهید.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

در این آشپزخانه علاوه بر كابینت‌ها، از كشوهای زیر نشیمن‌ سكویی نیز می‌توان برای نگهداری از وسایل آشپزخانه استفاده كرد. تشك‌های روی نشیمن‌ها قابل تغییر و قابل شستشو هستند و به همین دلیل بسیار مناسب خانواده‌های شلوغ هستند.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۷. نشیمن‌های سكویی كاربردهای مختلفی دارند. یك نشیمن سكویی در اتاق نشیمن را می‌توان از یك فضای مطالعه دنج راحت مخصوص روز تبدیل به فضایی مناسب برای غذا خوردن در طول شب كرد. فقط كافی است جای مناسب این نوع نشیمن‌ها را پیدا كنید.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

در این فضا یك میز و یك جفت صندلی را می‌توان به میز نزدیك‌تر كرد تا در كنار نشیمن نیمکتی تبدیل به یک میز ناهار خوری مناسب برای صرف وعده‌های غذایی مخصوص چهار نفر شوند.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۸. نشیمن‌های نیمکتی می‌توانند كارایی فضاهای بی استفاده را افزایش دهند. آیا فضایی باریك در خانه شما بیكار افتاده است؟ اجازه ندهید این فضا تبدیل به فضایی بی‌استفاده شود. در این فضای باریك در اتاق خواب، یك نشیمن سکویی باریك قرار گرفته است و از آن می‌توان برای پوشیدن یا درآوردن كفش‌ها استفاده كرد.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

در این آشپزخانه یك نشیمن نیمکتی كوچك فضای خالی میان كابینت‌ها را پر كرده است و فضای مناسبی برای نشستن مهمانان و حرف زدن را فراهم كرده است.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۹. نشیمن‌های نیمکتی بسیار مناسب فضای ورودی خانه هستند. برخی از خانه‌ها دارای فضای ورودی بسیار شلوغی هستند. با استفاده از نشیمن‌های سكویی می‌توان به این شلوغی نظم داد. به این صورت می‌توانید كفش‌ها را در كشوهای زیر نشیمن و دیگر وسایل را در كمد‌های بالای آن قرار دهید.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟

۱۰. نشیمن‌های نیمکتی فضایی دوستانه و شاد ایجاد می‌كنند. فرقی نمی‌كند كه این نوع نشیمن‌ها در كجای خانه و چگونه قرار بگیرند، آن‌ها در هر جا كه باشند فضایی دنج، راحت، شاد، سرزنده، و دوستانه ایجاد می‌كنند.

این نشیمن های سکویی را دوست دارید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون بسیار زیبا بود

    • salimi

      بسیار زیبا ممنون از سایت خوبتون همیشه برام بهترینه تمام قسمتها جذاب و خواندنی ست
      خسته نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج