۱۴۴۰۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

وطنخواه: کریمی سپر بلای کی‌روش است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید در حال حاضر به کی‌روش فرصت دهیم و با او کاری نداشته باشیم تا اگر تیم ملی نتیجه‌ نگرفت او را بازخواست کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رضا وطنخواه در مورد عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی اظهار کرد: به نظرم با وجود همه انتقادهایی که به این تصمیم وجود دارد باید به نظر کارلوس کی‌روش احترام بگذاریم ولی اگر با این رویه تیم ملی نتیجه‌ نگرفت آن‌گاه به او انتقاد کنیم.

او ادامه داد: گفته می‌شود تیم ملی به دنبال جوانگرایی است. حالا من این پرسش را مطرح می‌کنم که آیا پرسپولیس و تراکتورسازی دارای بازیکنان جوان و مستعد نبودند که هیچکدام از بازیکنان این تیم‌ها به تیم ملی دعوت نشدند؟

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که کی‌روش حداقل در این لیست می‌توانست از بازیکنان جوان تیم پرسپولیس استفاده کند، گفت: کاش سرمربی تیم ملی اجازه می‌داد بازیکنان جوان در این لیست فرصت حضور داشته باشند و حداقل این مرحله از اردو یک تست برای آنها به شمار می‌آمد.

وطن خواه تصریح کرد: رسانه‌ها از همین امروز باید پیگیر نتیجه‌ تیم ملی باشند تا اگر تیم ملی نتیجه‌ نگرفت این پرسش از کی‌روش مطرح شود که چرا با وجود همه آن چه می‌خواستند تیم ملی ناکام ماند.

او در ادامه به حضور علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش اشاره کرد و گفت: سرمربی تیم ملی از محبوبیت علی کریمی به عنوان یک سپر بلا استفاده کرده است. کریمی در این شرایط یک سنگر برای کی‌روش به حساب می‌آید تا تمامی ترکش‌ها به او برخورد کند. حضور علی کریمی در کادر فنی سوء استفاده از چهره محبوب اوست. حتی شنیده می‌شود احتمال حضور فرهاد مجیدی هم وجود دارد. نمی‌دانم در این شرایط که می‌توانستیم از حضور افراد توانمندی همچون هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی استفاده کنیم، چرا این اتفاق نیفتاد.

وطنخواه با بیان این که البته کریمی حرفه‌ای‌تر از آن است که بخواهند از او سوء استفاده کنند، گفت: به نظرم علی کریمی با هوش‌تر از آن است که کی‌روش بخواهد با او بازی کند. کریمی یک بازیکن موفق با کارنامه درخشان است اما در عرصه مربیگری تجربه‌ای ندارد. احساس می‌کنم کی‌روش در حال بازی کردن با افکار عمومی است. او هر روز یک حرف می‌زند ولی در نهایت فراموش نکنیم ما با جلال طالبی در جام جهانی ۹۸ موفق به کسب سه امتیا‌ز شدیم و با کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ تنها یک امتیاز گرفتیم!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: البته نباید زود و بی‌مهابا در مورد کی‌روش قضاوت کرد. ممکن است در اردوهای بعدی تیم ملی شاهد حضور بازیکنانی که دعوت نشده‌اند، باشیم. باز هم تاکید می‌کنم که باید منتظر بمانیم و به کی‌روش اجازه دهیم تا جام ملت‌ها ایده‌های خود را در تیم ملی پیاده کند و اگر در آن هنگام نتیجه‌ نگرفت او را باز خواست کنیم.

وطن خواه در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به کار حمید درخشان اطمینان و اعتماد دارم. سرمربی کنونی تیم فوتبال پرسپولیس کارش را به خوبی انجام می‌دهد و باید به او فرصت داد. در دیدار مقابل سپاهان تیم پرسپولیس یک گل در لحظات آخر دریافت کرد و پس از آن سرخ پوشان هیچ کاری نمی‌توانستند انجام دهند و زمانی برای جبران نداشتند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد یارگیری این فصل سرخپوشان نیز اظهار کرد: یارگیری‌های صورت گرفته در این فصل در حد و اندازه پرسپولیس نبود. در این میان برخی از بازیکنان جوان هنوز به فکر سرمربی قبلی خود هستند و شاهد به وجود آمدن حاشیه‌هایی هستیم.

او اضافه کرد: به نظرم شوک لازم پس از تغییر کادر فنی تقریبا به تیم وارد شده ولی درخشان برای رسیدن به جایگاه بهتر نیاز به فرصت دارد. درخشان بر خلاف دیگر سرمربیان تیم فوتبال پرسپولیس به پیشکسوتان احترام می‌گذارد و با آنها مشورت می‌کند.

وطنخواه خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری را در پیش‌رو دارد. ضمن احترام به علی دایی باید بگویم که پرسپولیس در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب نکرد و امیدوارم در نیم‌فصل دوم سرخپوشان با هدایت حمید درخشان موفق باشند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم تیم‌هایی همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در لیگ برتر موفق باشند زیرا موفقیت این تیم‌ها به معنای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج