۱۴۴۲۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زمان بازگشایی مجدد خیابان ایران زمین

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طی بازدیدی که از پروژه ایران زمین داشته است از بازگشایی مسیر بسته شده خیابان ایران زمین تا نیمه دوم آبان ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طی بازدیدی که از پروژه ایران زمین داشته است از بازگشایی مسیر بسته شده خیابان ایران زمین تا نیمه دوم آبان ماه خبر داد.

احمد دنیامالی با اشاره به وضعیت فعلی خیابان ایران زمین و در پاسخ به پیگیری اهالی منطقه با اعلام این خبر که تا نیمه دوم آبان ماه سال جاری خیابان ایران زمین بازگشایی می شود، گفت: «شورای شهر و کمیسیون عمران و حمل و نقل این موضوع را با حساسیت پیگیری کرده و خوشبختانه براساس آخرین پیگیری هایی که شب گذشته از وضعیت پروژه و البته خیابان ایران زمین انجام داشتم باید به اهالی منطقه اعلام کنم که گود پروژه تقریبا پر شده و آخرین مراحل کاری خود را پشت سر می گذارد و تا نیمه دوم آبان ماه خیابان ایران زمین نیز بازگشایی خواهد شد.»

وی تهران تاکید کرد: آخرین بررسی هایی که از وضعیت پروژه داشته ایم تا به امروز گود پروژه تا منفی ۳ پر شده و قطعا براساس زمانبندی اعلام شده محور خیابان نیز بازگشایی خواهد شد و مشکلی به لحاظ ایمنی برای تردد شهروندان وجود نخواهد داشت.

اردیبهشت ماه سال گذشته (۹۲) بود که صدای مهیبی ساعت ۵ صبح روز ۱۱ مهر ماه رسید و بلافاصله ستاد بحران از ساکنان خانه های گلستان چهارم خیابان ایران زمین واقع در شهرک غرب خواست تا به دلیل شکافهای عمیقی که در خانه هایشان ایجاد شده این مکان را ترک کنند.

پروژه تجاری اداری تجاری خیابان ایران زمین متعلق به هلدینگ سورینت به دلیل نشست زمین و تخریب قسمتی از پروژه و خیابانهای اطراف متوقف شد. در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه ای به خیابان و خانه های اطراف وارد شد. همچنین براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزار مترمربع با عمق ۴۰ متر، نشست کرد و ترک های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان های اطراف پدیدار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج