۱۴۴۳۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرگوسن:‌ به منچستر فان‌خال خوشبین هستم

سرمربی سابق شیاطین‌سرخ نگران وضعیت این تیم نیست؛ چرا که اطمینان دارد لوئیس فان‌خال می‌تواند این تیم را به روزهای اوج برگرداند.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد هر چند در فصل تابستانی خریدهای گرانقیمتی داشت و بیشتر از هر باشگاهی در لیگ جزیره پول صرف کرد اما آغاز خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشت.

فان‌خال پس از جام‌جهانی ۲۰۱۴ هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت اما با وجود خریدهای خوبی که در فصل جابه‌جایی تابستانی داشت، تیمش نوسان زیادی داشته و بعید به نظر می‌رسد که با وجود دو تیم قدرتمند چلسی و منچسترسیتی شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد. شکست برابر سوآنسی در خانه و عوض کردن پیروزی سه بر یک برابر لسترسیتی باعث شده است که همه از تزلزل و نوسان تیم فان‌خال سخن به میان آورند.

هواداران شیاطین‌ سرخ نگران نتایج ضعیف تیم خود در این فصل هستند. آنها این ترس را دارند که مثل فصل قبل نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد را به دست آورند اما سرآلکس فرگوسن آرام به نظر می‌رسد؛ چرا که اطمینان دارد که لوئیس فان‌خال باتجربه بسیار زیادی که دارد، می‌تواند منچستریونایتد را از شرایط کنونی خارج کند و دوباره به اوج برساند.

او گفت: اطمینان دارم که فان‌خال می‌تواند منچستریونایتد را از شرایط کنونی خارج و دوباره به مدعی قهرمانی در لیگ جزیره تبدیل کند. او به زمان نیاز دارد و هرگز نباید عجله کنیم. فان‌خال تازه به لیگ برتر انگلیس آمده و طبیعی است که با شرایط موجود در این لیگ آشنا نباشد.

او ادامه داد: فان‌خال تغییرات زیادی در منچستریونایتد ایجاد کرده است. وقتی این موضوع را در نظر بگیریم و به نتایج تیم نگاه کنیم پی می‌بریم که او خوب کار کرده است. او می‌خواهد منچستریونایتد را آن گونه که می‌خواهد بسازد. تجربه بالایی که این مربی هلندی دارد به او کمک می‌کند تا تیمش را از شرایط کنونی خارج کند. من به منچستریونایتد فان‌خال خوشبین هستم.

سرمربی سابق شیاطین سرخ در پایان سخنان خود گفت: درباره شروع پرنوسان منچستریونایتد در فصل جاری اصلا نگران نیستم؛ چرا که ایمان دارم که فان‌خال باتجربه و دانشی که دارد، می‌تواند یونایتد را دوباره به روزهای اوج برگرداند اما دوباره تاکید می‌کنم که نباید عجله کنیم. فان‌خال به زمان نیاز دارد.

شیاطین سرخ با فان‌خال هم شروع بدی داشتند اما در دو بازی اخیر خود توانستند به پیروزی برسند تا با یازده امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند اما هنوز اختلاف این تیم با چلسی صدرنشین زیاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج