۱۴۴۳۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کروش: نگاه مردم پرتغال به ایران عوض شده

سرمربی تیم ملی کشورمان حضور این تیم در کشورش را آرزویی دانست که جامه عمل پوشیده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) زیر نظر کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم، تمرینات خود را در ورزشگاه ملی ژامور پیگیری کردند و پس از استراحتی کوتاه و با دعوت سفارت ایران در پرتغال با سفیر ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از سفارت ایران در پرتغال گفت: باعث افتخار ما است که امشب میهمان شما هستیم.

وی درباره عملکرد مطلوب بازیکنان ایران در جام جهانی خطاب به غریبی، سفیر ایران در پرتغال گفت: نگاه تمام مردم پرتغال نسبت به مردم ایران تغییر کرده و افتخار می‌کنم که به عنوان سرمربی در ایران هستم. حضور تیم ملی ایران در پرتغال همیشه برای من یک آروز بود و همیشه دلم می‌خواست این تیم در کشور من حضور داشته باشد. از زمانی که حضور تیم ملی در کشورم قطعی شد تمامی مقامات پرتغال اعم از امور خارجه، سفارت پرتغال در ایران و ... با آغوشی باز از ایران استقبال کرده و سعی خود را برای در اختیار گذاشتن امکانات به بهترین نحو به کار گرفتند.

سرمربی تیم ملی کشورمان همچنین خطاب به ملی‌پوشان تصریح کرد: درست است که بازی باکیفیتی در جام جهانی برزیل داشتید اما هنوز به هدف اصلی خود نرسیده‌اید. هدف اصلی، بزرگتر و دشوارتر ما بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا است و امیدوارم با بالاترین سطح آمادگی برای ایران افتخار آفرینی کنید.

در ادامه این نشست، غریبی، سفیر ایران در پرتغال ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: آرزوی موفقیت برای شما در تمامی مسابقات پیش رو دارم.

وی همچنین درباره بازی ایران و آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: این بازی را در سطح شهر و در میان مردم پرتغال تماشا کردم. تیم ملی در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باعث افتخار ایران بود.

در پایان این مراسم حجت السلام و المسلمین شهاب مرادی که در جمع ملی پوشان حضور داشت، گفت: شما سفیران فرهنگی ایران نیز محسوب می شوید. معتقدم ملی‌پوشان و تمامی ورزشکاران باید در ابعاد فرهنگی و دینی الگو بوده و در کارهای خیر حضور داشته باشند.

وی همچنین به علی کریمی که به عنوان دستیار کی روش در جمع ملی پوشان حضور داشت، خوشامد گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج